skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

برتری پنجره upvc ‌نسبت به پنجره های آهنی و چوبی بر کسی پوشیده نیست . امروزه با مشاهده ساختمان های نوساز متوجه خواهيد شد که در ساخت اغلب خانه ها  و آپارتمان ها از در و پنجره upvc استفاده شده است.

پروفيل یو پی وی سی که از دهه ۱۹۶۰ به بعد در ساختن در و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است، در بيست سال اخير محبوبيت واقعي خود را پيدا کرده است تا جايي که امروزه در ساخت بيش از ۸۵% از  پنجره یو پی وی سی UPVCو نيز جايگزيني پنجره هاي قديمي به کار مي رود. با نگاهي به ويژگي هاي یو پی وی سی مي توان به سادگي علت محبوبيت آن را دريافت.

پنجره هاي یو پی وی سی بسيار با دوام هستند با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بيشتر از طول عمر پنجره هاي قديمي و سنتي مي باشد.

برتری پنجره upvc : طول عمر بالا

پنجره هاي یو پی وی سی بسيار با دوام هستند با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بيشتر از طول عمر پنجره هاي قديمي و سنتي مي باشد. همچنين در برابر عوامل جوي، اشعه ماوراء بنفش و بسياري از اسيدها مقاوم هستند، نياز به حفاظت و نگهداري خاصي ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آساني تميز مي شوند اما پنجره هاي قديمي اعم از چوبي و فلزي تقريباً هر دوسال يک بار نياز به رنگ آميزي دارند تا از تغيير رنگ، خميدگي، پوسيدگي و زنگ زدگي محفوظ بمانند.

سهولت نصب ، تنوع در طرح و رنگ، استقامت فيزيکي و پايداري در برابر شرايط جوي مختلف، همچنين قابليت بازيافت پي وي سي از ديگر عواملي هستند که موجب رشد اين صنعت شده اند. امروزه در کشورهاي اروپايي بيش از ۷۰ درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به یو پی وی سی است .

بیشتر بدانید : قیمت پنجره دوجداره upvc

برتری پنجره های upvc نسبت به انواع دیگر پنجره

پنجره های دوجداره upvc مزیت های بسیاری دارند و یک مقایسه بین پنجره upvc و انواع دیگر ، میتواندعلت برتری پنجره upvc نسبت به انواع دیگر را مشخص نماید

۱- عایق حرارتی فوق العاده 
پنجره های دوجداره یک عایق ایده آل برای گرما و سرما هستند که عوامل زیر در این امر تاثیر مستقیم و قابل توجهی دارند:

۲- عایق صوتی ایده آل
یکی دیگر از برتری پنجره upvc ، جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به داخل محیط است. درواقع استفاده از این پنجره ها می تواند یک راه حل عالی برای مشکل ساختمان هایی باشد که در حاشیه اتوبان ها و مناطق پر سروصدا قرار دارند.

۳- جلوگیری از اتلاف انرژی
کاهش چشمگیر هزینه های ناشی از مصرف و اتلاف انرژی یکی از برتری پنجره upvc دوجداره  است.

۴- ایمنی و استحکام بالا
از آنجایی که در ترکیبات و متریال ساخت پنجره های upvc از مواد مقاوم در برابر اشتعال استفاده شده، پایداری قابل قبولی در برابر حرارت بالا و آتش سوزی از خود به نمایش می گذارند. این محصولات همچنین در برابر ضربه نیز استحکام فوق العاده ای دارند.

۵- دوام و ماندگاری بالا
دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی ها برتری پنجره upvc دوجداره به شمار می رود.

۶- سازگار با محیط زیست
مواد و متریال به کار رفته در تولید پنجره دوجداره فاقد هرگونه ترکیبات آسیب رسان، سمی و تجزیه ناپذیر می باشد. به همین دلیل به سادگی قابل بازیافت بوده و منجر به آلودگی طبیعت نخواهد شد. علاوه بر آن، جلوگیری از اتلاف انرژی و کمک به کاهش مصرف آن نیز می تواند در حفظ محیط زیست تاثیرگذار باشد.

بیشتر بدانید :یو پی وی سی چیست؟

۷- زیبایی و تنوع طراحی
از آنجایی که امکان اجرا و پیاده سازی انواع بازشوها با هر طرح و رنگی  وجود دارد، می توان یکی از امتیازات مهم خرید این محصولات را پاسخگویی به هر نوع نیاز و سلیقه ای دانست. این امر موجب گردیده که دست طراحان و مهندسین معمار نیز در استفاده از این پنجره کاملا باز باشد.

جدول مقایسه انواع پنجره

پنجره های چوبی پنجره های فلزی پنجره های آلومینیومی پنجره های UPVC جدول مشخصات فنی انواع در و پنجره
x x زنگ زدگی/پوسیدگی وخوردگی
x x x رسوب پذیری
x x x انتقال حرارت
x x x انتقال صوت
x x x نفوذ گرد و غبار
x x x نفوذ رطوبت
x x نیاز به رنگ آمیزی
x x قابلیت شستشو
x x وزن سبک
x سرعت بالای تولید

برتری پنجره upvc

 همانطور که از مقایسه جدولی بالا میتوانید ببینید، پنجره های upvc بسیاری از موارد منفی سایر پنجره ها را ندارد، ودر عین حال برتری پنجره upvc  مانند قابلیت شستشو و وزن سبک را داراست که در انواع دیگر کمتر دیده میشود.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی و توری های پلیسه  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top