skip to Main Content
4.9/5 - (55 امتیاز)

پنجره ویستابست به دلیل کیفیت بالای تولید خیلی زود مورد توجه مصرف کنندگان و انبوه سازان قرار گرفت.

قیمت پنجره ویستابست  مناسب می باشد در کنار قیمت مناسب پنجره دوجداره ویستابست میتوان به  کیفیت آن اشاره  کرده کیفیت این نوع از پنجره دوجداره بسیار مطلوب می باشد اگر به دنبال یک پنجره دو جداره  که دارای کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب می باشد هستید پنجره دوجداره ویستا بست دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد این برند به  دلیل استفاده از پروفیل ویستا بست به  پنجره ویستابست معروف شده است.

ویژگی‌های مهم پنجره ویستابست

در تولید پنجره دو جداره ویستابست از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه استفاده می شود و علاوه بر این جدیدترین فرمولاسیون در تولید این پنجره به کار رفته می شود. پنجره های ویستابست به با در نظر گرفتن وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جغرافیایی تولید می شوند که این مورد یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در هنگام خرید پنجره دوجداره در نظر گرفته می شود.
کیفیت این محصولات به نوعی است در هر آب و هوایی ماندگاری بالایی دارد که برای مشتریان رضایت بخش است.

پنجره دوجداره ویستابست در بخش کنترل کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد تا محصول از نظر استاندارد ها مورد تایید باشد تا یک محصول کاربردی و با کیفیت در اختیار مشتری قرار بگیرد.

شرایط نگهداری از پنجره ویستابست

پس از نصب سوالی که در ذهن مصرف کننده نقش میبندد شیوه صحیح نگهداری از پنجره ویستابست است. در ادامه به بررسی راهکار های صحیح نگهداری و نظافت پنجره دوجداره میپردازیم:

نگهداری از پروفیل:

روی پروفیل های یو پ وی سی upvcلیبیل هایی وجود دارند که جهت نگهداری و حفاظت در برابر خراش ها در زمان حمل و نصب تعبیه شده اند. پس از اتمام نصب حتما این لیبل ها را جدا کنید. زیرا پس از مدتی از پروفیل جدا می شوند و جلوه زیبایی برای ساختمان نخواهند داشت. برای جدا سازی این لیبیل استفاده از صابون و آب گرم و دستمال لطیف کارساز است.

نگهداری از لاستیک های درزبندی پنجره ویستابست:

درز بندی پنجره ها به مرور زمان در گیر گرد و غبارخواهد شد، می توانید با استفاده از پارچه مرطوب و لطیف برای رفع این موارد به سادگی اقدام کنید. انعطاف و نرم بودن لاستیک ها باعث بهتر شدن عملکرد پنجره خواهند شد. اگر میزان گرد و غبار به نحوی بود که مانع این انعطاف شد ، میتوانید که درزگیر را باز کرده و با آب و صابون بشویید. درزگیر امکان تعویض دارد و اگر دچار پوسیدگی شد میتوانید به راحتی آن را جایگزین کنید.

نگهداری از شیشه ها:

برای تمیز کردن شیشه ها ، میتوانید از شوینده های مخصوص شیشه استفاده کنید. استفاده از این مواد برای رفع لکه ها و گرد و غبار روی شیشه ها دوجداره بلامانع است.

نگهداری از یراق آلات :

یکی از  موارد اثرگذار در عملکرد صحیح پنجره، یراق آلات است. یکی از وظایف یراق آلات رگلاژ دقیق لنگه های بازشو است که به سادگی باز و بسته شوند. برای این که یراق آلات در مدت طولانی بتوانند بهترین بازدهی را داشته باشند باید آن ها را روغن کاری کرد.
روغن کاری یراق آلات معمولا هر 3 الی 6 (با توجه به میزان استفاده از پنجره)ماه یک بار اتفاق می افتد. برای انجام این عمل استفاده از روغن های رقیق توصیه می شود. روغن چرخ خیاطی گزینه مناسبی خواهد بود. روغن زدن به یراق آلات باعث می شود که حرکت و باز و بسته شدن راحت تر انجام شود.
برای این که پنجره عالی داشته باشید ، توجه بیشتری باید نسبت به یراق آلات داشته باشید. اگر پیچ یا مهره ای شل شده حتما برای محکم کردن آن سریعا اقدام کنید.

 

درباره شرکت ویستابست

شرکت ویستابست  vistabest به عنوان یکی از اولین برند های معروف در صنعت  پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی در سطح کشور می باشد.

شرکت ویستابست  به عنوان اولین شرکت تولید کننده پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی  می باشد که موفق به دریافت مجوز بین المللی ار آلمان شده است.

پنجره ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست اولین دارنده گواهینامه RAL آلمان در بین تولید کنندگان پروفیل UPVC می باشد،تنها دو برند این گواهینامه را دارند، ویستابست و وینتک.

ویستا بست در سال 1386 کار خود را شروع کرده و در همین زمان اندک توانسته است خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC معرفی کنید.

ویستابست

ویستابست  چگونه کار خود را آغاز کرد 

در ابتدا ویستابست با دو شرکت خارجی یعنی کراس مافای آلمان و گراینر اتریش جهت  تولید پروفیل کار خود را آغاز نمود کار اصلی این شرکت  تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره  می باشد که با استفاده از پتانسیلی که دارد می تواند نیاز داخلی کشور را برطرف نماید

پنجره دوجداره ویستابست

موفقیت های شرکت  ویستابست

شرکت  ویستابست موفق به کسب استاندارد تایید صلاحیت آزمایشگاه ها (آکرودیته) می باشد بر اساس این استاندارد  کلیه آزمون های انجام شده روی پروفیل پنجره دوجداره ویستابست مورد تایید کلیه اداره های استاندارد و تایید صلاحیت ایران، اداره گمرکات کشوری و نیز مراکز آموزشی تحقیقاتی ساختمان می باشد و نیاز به اخذ تاییدیه از دیگر آزمایشگاه ندارد. استاندارد فوق بعنوان برگ موفقیتی از ویستابست در کارنامه فعالیت شرکت فوق ثبت گردیده است.

 

از دیگر موفقیت های این شرکت میتوان به:

دریافت و گواهینامه کیفیت رال آلمان اشاره کرد که یکی از  استانداردهای مطرح دنیا در زمینه کنترل کیفیت می باشد

دریافت تاییدیه کیفیت از موسسه SKZ در سال 2010

 

 

ویستابست با توجه به نیاز بازار کار خود را به  را به 36 قالب در انواع 3محفظه ای، 5محفظه ای و کشویی در 5 رنگ لمینت و سفید با تولید 17000 تن پروفیل ویستابست در داخل کشور رسانده است.

سری سه چمبر ویستابست

شرایط ضمانت نامه و گارانتی ویستابست

شرکت ویستابست برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در و پنجره، ضمانتنامه 10 ساله در مقابل دفرمگی و تغییر رنگ پروفیل را صادر می‌کند.

این ضمانتنامه برای اطمینان از کیفیت پروفیل و پنجره است.

برای دریافت ضمانتنامه، باید شرایط زیر را داشته باشید:

• در و پنجره‌ها را با رعایت استانداردهای بالا و الزامات فنی تولید و نصب ویستابست تولید کنید.

• کارهای عمرانی ساختمان را به اتمام برسانید و لیبل محافظ نمای بیرونی پروفیل را در زمان نصب جدا کنید.

• پروفیل‌های سفید استفاده کنید. پروفیل‌های رنگ شده و لمینت ضمانت نامه نخواهند داشت.

انواع پنجره ویستابست

  1. پنجره دوجداره کشویی با لنگه ثابت ویستابست
  2. پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک
  3. پنجره دوجداره UPVC دو حالته
  4. پنجره upvc آکاردئونی
  5. پنجره دوجداره دو لنگه باز شو

یو پی وی سی پلاس نماینده پروفیل ویستابست با سابقه دو دهه تولید کننده پنجره دوجداره upvc ‌و آلومینیومی و توری پلیسه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

This Post Has 4 Comments

  1. سلام وقت شما بخیر. سوالی که داشتم اینه که برای پنجره دوجداره شما ویستابست را پیشنهاد میکنید یا وین تک ؟

  2. پنجره ویستابست نسبت به بقیه کیفیت بهتری داره چندین پروژه اجرا کردم و همیشه کارفرما راضی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top