skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

مقاوم بودن، جلوگیری از آلودگی صوتی و حتی نظافت سریع و راحت از فواید پنجره upvc است.

پنجره های دوجداره، امروزه بسیار مورد استفاده در صنایع ساختمان سازی است  که به علت مزیت های بالای این نوع پنجره استفاده از آن رو به افزایش است.

 

فواید پنجره upvc

فواید پنجره upvc

1- تاثیر بالا در صرفه جویی انرژی

2- تنوع یراق آلات پنجره دوجداره

3- عایق رطوبت و نفوذ آب

4- جلوگیری از ورود گرد و خاک

5- مقاوت در برابر آتش

6- نظافت راحت پنجره دوجداره

7- استحکام بالای پروفیل پنجره های upvc

8- نصب آسان درب و پنجره upvc

9- تبادل هوای مناسب و کافی

10- تنوع بالای فرم ها و طرح ها

11- مقاوم در برابر زلزله

12- مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

13- مانع آلودگی های صوتی

14- هماهنگی طرح ها و مدل های درب و پنجره upvc  با طراحی های مدرن

15- پروسه های استاندارد جهت تولید پروفیل upvc

16- امکان نصب آسان شیشه های دوجداره

17- عدم افتادگی پروفیل در پنجره های upvc نسبت با متریال های دیگر

18- عدم جذب حشرات و موریانه در بین بافت و درزهای پنجره

19- در جریان بودن تحقیقات برای پیشرفت تکنولوژی ساخت و افزایش کیفیت پروفیل های upvc

فواید پنجره upvc : تاثیر بالا در صرفه جویی انرژی

فواید پنجره upvc : تاثیر بالا در صرفه جویی انرژی

پنجره های upvc اگر استاندارد باشد به راحتی در مصرف انرژی صرفه جویی میکند. با استفاده از این پنجره ها در زمستان گرمای داخل خانه به بیرون نمی رود و همچنین سرمای بیرون به داخل خانه وارد نمی شود.

در تابستان نیز گرمای بیرون به داخل خانه نمی آید و سرمای داخل خانه نیز به بیرون نخواهد رفت. بدین ترتیب عایق بندی این پنجره ها در مقابل گرما و سرما باعث شده که از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود. همچنین در هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

فواید پنجره upvc :عایق صدا و صوت

با توجه به آزمایشات انجام گرفته در علم پزشکی جهت جلوگیری از اثرات صدا ، محیطی به دور از هرگونه آلودگی صوتی تاثیر بسیاری زیاد و موثری در سلامت جسم و روان انسان دارد، زیرا محیط آرام زندگی باعث داشتن اعصابی آرام و در نتیجه افزایش بازدهی انسان می شود. سیستم درب و پنجره دوجداره UPVC می تواند تا حد زیادی باعث جلوگیری از اثرات صدا شود.

شما می توانید با توجه به میزان صدای موجود در محیط کار یا زندگی خود با انتخاب پنجره UPVC و ضخامت مناسب شیشه، حداقل صدا را در محیط زندگی یا کار خود داشته باشید  و از این مزایای درب و پنجره های UPVC بهره ببرید.

نصب پنجره upvc

جلوگیری از ورود آب و رطوبت

جلوگیری از نفوذ آب از پنجره به داخل ساختمان، روش های متعددی دارد، چراکه راه ها و دلایل آن ها متعدد است.

راه حال ها به طور خلاصه عبارتند از :

  • خرید پنجره دوجداره با کیفیت ساخت استاندارد
  • نصب صحیح پنجره و به کارگیری افراد متخصص در نصب
  • رگلاژ کردن پنجره ، شیشه ها ، یراق آلات و زاماک
  • استفاده از زوار شیشه به صورت استاندارد و بررسی رگلاژ بودن آن ها
  • تعویض درزگیر های قدیمی و فاسد شده
  • بررسی عملکرد شیار تخلیه آب

 

مقاومت پنجره upvc در برابر آتش

Upvc ، تا حد بسیار زیادی در برابر شعله آتش مقاومت دارد ، که این امر بخاطر وجود تثبیت کننده های حرارتی و ترکیبات ضدآتش در مواد سازنده آن است.

بنابراین باید گفت که پنجره های upvc در برابر شعله های آتش تا حد زیادی مقاوم اند، اما اگر آتش‌سوزی بسیار شدید باشد ، و به مدت طولانی ادامه داشته باشد، این پنجره ها نیز می توانند آسیب ببینند.

البته کیفیت ساخت پروفیل نیز تا حد زیادی بر مقاومت آن تاثیر دارد، و پنجره های UPVC با کیفیت پایین ، ممکن است مقاومتی که انتظار می رود را نداشته باشند.

نظافت آسان

نظافت درب و پنجره های upvc به طوری کلی امری آسان است. در واقع ، یکی از فواید upvc ، امکان شست و شو و نظافت راحت آن ، بدون آسیب رسیدن به آن است.

استحکام بالای پروفیل پنجره های upvc

یکی از نقاط قوت کاربری استحکام پروفیل upvc  استفاده شده در آن است، در واقع ساختار پروفیل های upvc در پنجره دوجداره دارای طراحی به صورت ترکیبی از دیواره ها و کانالها به صورت عرضی و طولی به هم پیوسته است.

یکی از مشخصات اصلی سازه هایی که در ساختمان سازی استفاده می شود، مقاومت آن می باشد. درب و پنجره upvc در برابر بسیاری از شرایط آب و هوایی مختلف، عملکرد خوبی دارند.

نصب پنجره upvc

نصب آسان پنجره upvc

سهولت نصب پنجره upvc یکی از مشخصه ها و  مزایای مهم این نوع از درب و پنجره های می باشد.

  • پنجره‌های دوجداره UPVC را می‌توان بر روی انواع چهارچوب‌های سیمانی، آجری، فلزی، چوبی و سایر چهارچوب‌های دیگر نصب کرد.
  • سرعت نصب پنجره دوجداره upvc بدون تخریب، بسیار بالاست و کل پروسه اجرای آن، در چند ساعت انجام می‌شود.
  • نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی، هنگام نصب درب دوجداره و پنجره آن نیست زیرا توسط پیچ های مخصوص روی چارچوب پنجره قبلی نصب می‌شود.
  • به دلیل نصب پنجره دوجداره بدون تخریب، شما می توانید هنگام سکونت خود در منزل، از این روش استفاده کنید و نیازی به تخلیه محل ندارید.

به منظور نصب پنجره دوجداره، پس از آماده بودن درگاه پنجره در ساختمان‌های تازه ساخت و یا نصب پنجره دوجداره، روی پنجره قدیمی، برای ساخت درب و پنجره دوجداره، به کمک مترهای دقیق دیجیتال و یا سایر ابزار اندازه گیری، فضای مورد نظر اندازه گیری می‌شود، که این یکی از وظایف نصاب هنگام بررسی محل پروژه است.

مقاومت پنجره دوجداره در برابر زلزله

در زلزله های مختلفی که با مقیاس متفاوتی در جهان رخ داده است بوضوح میتوان نقش تعیین کننده درو پنجره یو پی وی سی را در پایین آوردن میزان تلفات و صدمات مشاهده کرد.

ساختار ایده آل پروفیل upvc باعث میشود که در ارتعاشات خفیف شیشه های دو جداره پنجره دو جداره یو پی وی سی لرزه را تحمل کرده و در لرزهای شدید پرو فیلهای استفاده شده در و پنجره دو جداره UPVC مانع از هم پاشیدگی و خطر ساز شده فریم های یو پی وی سی می شود.

 

مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

یکی از مشکلات اصلی پنجره‌های آهنی و چوبی قدیمی، پوسیدگی زودهنگام به خاطر نفوذ آب بوده است. در پنجره‌های UPVC این مشکل مرتفع شده است، این نوع پنجره‌ها کاملا ضد آب هستند و آب هیچ تاثیری در طول عمر آن‌ها ندارد. این خاصیت برای مناطق مرطوب بسیار مورد نیاز و پرکاربرد است.

 ضد سرقت

برخی از مدل‌های پنجره‌های UPVC به خاطر داشتن قفل‌های چند نقطه‌ای، علاوه بر مزایای دیگر، از امکان ضد سرقت بودن نیز بهره‌مند هستند. این قفل‌ها داخل پروفیل UPVC فیکس می‌شوند و خیال شما را از بابت سرقت احتمالی راحت خواهد کرد. این پنجره‌ها با شیشه ضدگلوله نیز ترکیب می‌شوند که اگر برای شما کاربرد داشته باشد نیز می‌توانید از این مدل استفاده کنید.

برخی فواید پنجره upvc را در بالا بررسی کردیم. اما فراموش نکنید که همه این فواید را زمانی خواهید داشت که پنجره upvc  شما بصورت استاندارد و با کیفیت برتر تهیه شده باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top