skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

پنجره دوجداره کشویی یکی از انواع پر طرفدار پنجره است که هر مشتری حداقل یک پنجره خود را بصورت کشویی سفارش میدهد.

پنجره های دوجداره به دلیل تنوع در رنگ ،اندازه ، طرح طرفداران زیادی دارند شاید یکی از عواملی که سبب می شود تا مجموعه های بزرگ از پنجره های دوجداره استفاده کنند  طرح بندی ها مدل های مختلف این نوع پنجره باشد.

پنجره کشویی upvc یا پنجره ریلی یو پی وی سی به صورت کشویی باز و بسته می شود (یعنی در محور افقی به صورت خطی باز و بسته می شود).  به همین دلیل در مقایسه با مدل لولایی به حریم بازشوی کمتری نیاز دارد. این در حالی است که این مدل از پنجره سایر محاسن پنجره لولایی را نیز دارا است.

نکات مهم خرید پنجره دوجداره کشویی

به طور کلی قبل از خرید پنجره  دوجداره کشویی upvc در نظر گرفتن نکات زیر می تواند کارساز باشد:

  • آیا پنجره upvc کشویی تمامی قابلیت های پنجره های upvc لولایی را دارد؟

قابلیت های پنجره دوجداره کشویی  15 درصد کمتر از مدل لولایی است زیرا قاب بازشو آن دارای خاصیت کششی  یا yield strength کمتری است. همچنین در مدل لولایی قاب در حالت وکیوم باز و بسته می شود. اما این اتفاق در قاب کشویی نمی افتد.

  • آیا امکان استفاده از پنجره upvc کشویی در تمامی قاب ها وجود دارد؟ آیا در این زمینه محدودیت هایی وجود دارد؟

امکان استفاده از مدل کشویی پنجره دوجداره upvc  در تمامی قاب ها و سطوح وجود دارد. اما ممکن است بعضی از سطوح و قاب ها برای آنها محدودیت هایی را ایجاد کند و کارایی آنها را کاهش دهد. بنابراین استفاده از این پنجره ها برای تمامی موارد پیشنهاد نمی شود. زیرا پنجره کشویی یو پی وی سی تنها در سطوح تراز بهترین کارایی را دارند.

.به همین دلیل نمی توانند انتخاب مناسبی برای نوسازی پنجره هایی که قاب قدیمی دارند، باشند. بنابراین افرادی که در بازسازی پنجره های خود قصد استفاده از پنجره های دوجداره کشویی را دارند، باید پیش نیازهای این امر را فراهم کنند.

به طور کلی پنجره های کشویی انتخاب مناسبی برای بازسازی نیستند.

بهتر است در هنگامی که قاب پنجره قبلی به طور کامل برداشته نشده است، از پنجره دوجداره کشویی استفاده نشود. علت آن به عدم تراز شدن این پنجره بر می گردد. وقتی پنجره کشویی به خوبی تراز نشود، کارایی آن افت پیدا خواهد کرد.

همچنین ممکن است این تراز شدن در مرحله نصب حاصل شود اما این موضوع موقتی باشد و بعد از مدتی از قاب خارج شود. بنابراین بهتر است از پنجره دوجداره کشویی زمانی استفاده شود که پنجره قبلی به صورت کامل از دیوار خارج شده باشد. در این صورت می توان پنجره جدید را در جایی صاف نصب کرد.

پنجره دوجداره کشویی یکی از مدلهای بسیار کاربر پسند می باشد که افراد زیادی برای کارهای خود از این نوع مدل استفاده می کنند پنجره های دوجداره کشویی در اندازه های مختلفی و جود دارد و شما میتوانید با توجه به اندازه مدنظر خود پنجره دوجداره کشویی مدنظر را خود راسفارش  تحویل بگیرید

انواع مختلف پنجره دوجداره کشویی

دونوع پنجره دوجداره کشویی وجود دارد :

  1. پنجره دوجداره کشویی یک لنگه
  2. پنجره دوجداره کشویی دو لنگه

در مدل اول یعنی تک لنگه تنها یکی از پنجره ها باز می شود و پنجره دیگر ثابت در جایگاه خود قرار می گیرد.

پنجره دوجداره یک لنگه

در نوع دوم دو پنجره قابلیت باز شدن همزمان را دارند که این امر میتواند به دید ما برای دیدن محیط بیرونی و نور وارد کمک کند.

پنجره دوجداره دو لنگه

  قیمت پنجره دو جداره کشویی یا ریلی

در ساخت پنجره دوجداره کشویی از پروفیل upvc بیشتری استفاده می شود. به همین دلیل قیمت پنجره دو جداره کشویی در بازار بیشتر است.

با توجه به ساختار این پنجره ها می توان مشاهده کرد که دو قاب بر روی یکدیگر کشو شده اند. به همین دلیل دو قاب در ساختار آن مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین متریال مصرفی  پروفیل این پنجره بیشتر از مدل های دیگر است.

علاوه بر این پروفیل های به کار رفته در آن نیز گرانتر است. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده می توان انتظار داشت که قیمت محصول بالاتر باشد.

لازم به ذکر است که قیمت مدل کشویی فولکس واگنی از مدل کشویی ریلی به نسبت گرانتر است. علت آن نیز به گرانتر بودن یراق آلات فولکس واگنی بر می گردد.

مجموعه یو پی وی سی پلاس از سابقه فعالیت بالا در زمینه تولید انواع مدل های پنجره دوجداره برخوردار است.

این گروه تولیدی ساخت پنجره دوجداره کشویی را با قیمت های مناسب و گارانتی به شما عرضه می نماید.

شما می توانید پنجره کشویی را با توجه به ابعاد مورد نظر و همچنین نوع پروفیل درخواستی سفارش دهید.

برای استعلام قیمت می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در وبسایت با همکاران ما ارتباط گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top