skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

ایجاد نمایی زیبا در داخل و خارج ساختمان نیازمند به کارگیری مصالح و ملزوماتی همچون پنجره یو پی وی سی رنگی است. این پنجره دوجداره می تواند جایگزین خوبی برای پروفیل آلومینیوم باشد ضمن اینکه قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی از آلومینیومی کمتر است.

پروفیل های یو پی وی سی از خاصیت رنگ پذیری برخوردار هستند، بنابراین سطح آن ها می تواند با طیف گسترده ای از رنگ پوشیده شود؛ ضمن اینکه چنین کاری خاصیت ضد خش بودن را در آنها ایجاد می‌کند.  در ادامه بیشتر به قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی پرداخته ایم؛ پنجره ای که در انواع مدرن و کلاسیک کاربرد دارد.

مزایای استفاده از پنجره یو پی وی سی رنگی

همانطور که در ابتدا اشاره شد، قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی از بزرگترین مزایای آن به شمار می رود، زیرا از دیگر متریال ها ارزان‌تر است و دیگر مزیت مهم نصب این پنجره های دوجداره یو پی وی سی، زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان است.

نصب آسان، طرح ها و رنگ های متنوع، طول عمر بالا، عایق بندی مناسب و سهولت و سرعت در نظافت و شستشو از جمله مزایای اینگونه پنجره ها است.

به علاوه اینکه پنجره یو پی وی سی رنگی به دلیل دوجداره بودن دارای خاصیت جلوگیری از ورود گرد و خاک، حشرات و اتلاف انرژی جلوگیری می کند و از استحکام و دوام بالا و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است.

مزایای استفاده از پنجره یو پی وی سی رنگی

عوامل تعیین قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی

مهمترین عامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مربوط به نوع پروفیل پنجره یو پی وی سی، نوع رنگ و ترکیبات مواد اولیه آن است.

به عنوان مثال در زمینۀ رنگ باید گفت که سفیدی و شفافیت رنگ در پنجره های دوجداره رنگی تابعی از مواد خام به کار گرفته شده برای پنجره است و این فرمولاسیون از برندی به برندی دیگر متفاوت است.

تاثیر لمینت بر قیمت پنجره های یو پی وی سی رنگی

دیگر عامل اثرگذار بر قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی، لمینیت به کار رفته در پنجره است. از این رو برای محاسبه کردن قیمت پنجره، پروفیل لمینت در پنجره دوجداره، رنگ به صورتی که در یک طرف یا دو طرف لمینت باشد مورد توجه قرار می گیرد.

از موارد دیگر تاثیر گذار بر قیمت پنجره رنگی یو پی وی سی روش انجام رنگ آمیزی برای پروفایل با رنگهای خاص است؛ این مورد اگرچه ضمن تنوع بسیار برای پوشش رنگ و ایجاد مقاومت برای آن، قیمت پنجره را نیز دستخوش تغییر می کند.

تاثیر لمینت بر قیمت پنجره های یو پی وی سی رنگی

تفاوت قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی و لمینت

جدای از بحث قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی، باید گفت که پنجره های دوجداره یو پی وی سی در دو حالت رنگ شده و لمینیت وجود دارند که هرکدام از آن ها دارای مزایای مخصوص به خود است. در رابطه با تفاوت پنجره دوجداره لمینیت و رنگ شده باید گفت که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و از حالت رنگ شده نیز ظریف تر است.

رنگ در پنجره دوجداره به صورت رنگ استاتیک سولکو انجام می شود که از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار است. در ضمن از نکات مهم برای استفاده از پروفیل رنگی پنجره دوجداره یو پی وی سی این است که می توان از هر طرف نمای ساختمان چه در بیرون و چه در داخل خانه از دو رنگ متفاوت استفاده کرد.

بعد از تولید و ساخت پنجره دوجداره رنگ آمیزی برای آنها انجام می‌شود و شایان ذکر است که رنگ استفاده برای آن ها با سایر انواع رنگ ها مانند رنگ ساختمانی متفاوت و فقط مخصوص پنجره دوجداره است.

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

دست آخر اینکه برای نصب پنجره های دوجداره رنگی و همچنین پنجره دوجداره طرح چوب باید به نوع طراحی و مدل آن توجه داشت. به طور کلی برای نصب پنجره های دوجداره از فریم بازسازی استفاده می شود و محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی با برنامه های رایانه ای تخصصی امکان‌پذیر است.

از همین رو پیش از خرید باید سفارش خود را به فروشنده اعلام کنید تا بر اساس ابعاد قیمت تعیین شد؛ همچنین بدیهی است که برای نصب پنجره های دوجداره رنگی پروفیل و شیشه دوجداره مورد نیاز است.

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد این پنجره ها به دو روش لمینت و پروفیل رنگ شده تولید می شوند و همچنین بر حسب مواد اولیه رنگ قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

شما می توانید برای انتخاب انواع پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی به سایت یو پی وی سی پلاس سر بزنید. مجموعه تولیدی یو پی وی سی پلاس یکی از تولیدکنندگان قدیمی و با سابقه کاری بالا در حوزه ساخت انواع درب و پنجره های دو جداره است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی های دقیق و مهندسی ساز و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت باعث شده تا همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

در صورتی که نیاز به استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc دارید می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت یا با استفاده از فرم تماس با ما در منو سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has One Comment

  1. خیلی توضیح میدی ولی بدرد نخور و وقت گیر .این اولین باره بنظر میرسه همه همینا گفتن باراوله سایت شمارا می بینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top