skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه در تبلیغات زیاد از پنجره هافمن میشنوید و میبینید. یکی از بهترین راه ها برای عایق کردن ساختمان در برابر سروصدا، سرما و گرما، استفاده از پنجره ها و درب های یو پی وی سی (UPVC) دوجداره است. درب و پنجره دوجداره هافمن به طور قابل ملاحظه ای مانع از خروج گرمای داخل می شوند.

شما به سرعت هزینه شیشه دوجداره را با پولی که از قبض های گرمایشی (برق و گاز) ذخیره می کنید، جبران خواهید کرد. بنابراین یک سرمایه گذاری عاقلانه و همچنین برای محیط زیست خوب است.

پنجره هافمن

معرفی پنجره دوجداره هافمن و شرکت هافمن

شرکت هافمن  با استفاده از به روزترین امکانات، دستگاه های صنعتی به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل های لاستیک‌دار و سری 70 در ایران شناخته می شود.

پنجره دوجداره هافمن گزینه های مختلفی از نظر نوع، ضخامت و اندازه مورد نیاز شما را ارائه می دهد. همچنین ضمانت معتبر و بلند مدت برای اکثر گزینه های پنجره و پروفیل هافمن ارائه می شود.

هافمن، تولیدکننده انواع پروفیل‌های UPVC با استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا، از سال 1386 در خط تولیدی به مساحت شش هزار متر مربع در تبریز و چهار خط اکسترودر، کار خود را شروع کرد.

ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود، اما در سال‌های 1393 و 1394، با اجرای طرح توسعه شرکت پنج خط جدید اکسترودر به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه هم به 17000 تن ارتقا پیدا کرد.

پروفیل و پنجره یو پی سی هافمن، یکی از انواع مرغوب و محبوب پروفیل در و پنجره در ایران است. هافمن با بهره‌گیری از سال‌ها تلاش، تجربه و تخصص خانواده‌ ی خود محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کرده است.

پروفیل یو پی وی سی

پروفیل upvc هافمن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت است و این خاصیت، این محصول را برای استفاده در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف مناسب کرده است. هافمن 25 سال گارانتی، امکان نصب شیشه 24 میلیمتری و کنترل و مهار وزن شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره را دارد.

قیمت پروفیل یو پی وی سی هافمن

پروفیل در و پنجره هافمن را می‌توان یکی از محصولات حرفه‌ای و پرطرفدار بازار دانست. این پروفیل به خاطر کارایی بسیار ویژه خود و همچنین قیمت مناسبی که دارد به عنوان پرچمدار محبوب در بازار پروفیل شناخته می‌شود. جهت مشاهده قیمت پروفیل یو پی وی سی هافمن می‌توانید با کارشناسان مجرب هافمن تماس بگیرید.

انواع پروفیل و پنجره دوجداره هافمن

قیمت پنجره دوجداره هافمن

با توجه به تعداد متعدد برندها در بازار پنجره دو جداره در ایران، یکی از عوامل تاثیرگذار در کنار کیفیت کالا، قیمت مناسب آن است.

با در نظر گرفتن کیفیت بالای محصولات پروفیل هافمن و مقایسه آن با سایر برندها خواهید دید که قیمت پنجره دوجداره هافمن بسیار مقرون بصرفه‌تر از رقبا می باشد.

نکته قابل توجه دیگری که باید در نظر بگیرید، کیفیت مواد اولیه، نوع ساخت و طراحی زیبای محصولات است که شرکت پروفیل هافمن توانسته است با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی خلاقانه، محصولات با سطح کیفی بالایی تولید کند.

همه این‌ها در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند اما پنجره دوجداره هافمن برای رضایت مشتریان به نسبت عادلانه و منصفانه قیمت گذاری شده است.

پنجره دوجداره هافمن بعد از نصب

کیفیت پروفیل پنجره دوجداره هافمن

قطعا مهم ترین مورد در انتخاب پنجره دوجداره، نوع و کیفیت پروفیل پنجره دوجداره است. البته انتخاب یک پروفیل خوب برای پنجره ها کار دشواری است و نیازمند توجه و بررسی زیادی است.

برند پروفیل هافمن در بین متخصصان صنعت ساختمان، یکی از شناخته شده ترین برندهاست. می توان گفت که بدون شک کیفیت پروفیل پنجره های هافمن در بازار کم نظیر است.

شرکت پروفیل هافمن با استفاده از متخصصان با تجربه و کارآمد در این حوزه و با توجه به علم روز دنیا در این صنعت، قادر به تولید با کیفیت ترین پروفیل ها است. پروفیل های پنجره هافمن از مقاومت، استحکام و عایق بودن بالایی در سطح جهانی برخوردار هستند.

 

آزمایشگاه پنجره هافمن

در هر مرحله از تولید، پنجره upvc هافمن توسط واحد کنترل کیفیت در آزمایشگاه هافمن تست می شود. مراحل تست و بررسی کیفیت در آزمایشگاه هافمن به ترتیب زیر می باشد:

1-تست رنگ، ثبات رنگ و براقیت پروفیل ها در آزمایشگاه

2-تست استحکام پروفیل توسط دستگاه ضربه سنج وزنه سقوط (Drop)

3-برگشت پذیری حرارتی پروفیل ها برای مقاومت در برابر گرما و سرما

4-تست های مقاومت کششی و ضربه ای

5-آزمایش تغییرات ظاهری پروفیل ها در دمای 150 درجه سانتیگراد

6-جوش و زوایای پروفیل پنجره هافمن

در راستای اين مراحل، هافمن موفق به دريافت گواهينامه‌ی تاييد صلاحيت آزمايشگاه از مركز ملی تاييد صلاحيت ايران شده است و به عنوان واحد نمونه اداره استاندارد شناخته شده است.

آزمایشگاه هافمن

افتخارات و تندیس های دریافتی شرکت هافمن

شرکت هافمن به لحاظ تلاشهای فراوان در زمینه بالا بردن کیفیت و سطح مدیریتی ؛ سیستم مدیریت خود را با پیروی از استاندارد های بالا برای دامنه کاربرد تولید انواع مختلف پروفیل یو پی وی سی و مونتاژ در و پنجره های یو پی وی سی ارتقاء داده و موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت مبتنی بر ISO 9001:2015 از شرکت TUV NORD آلمان گردیده است.

افتخارات و تندیس های دریافتی شرکت هافمنبا توجه به کیفیت بالای پروفیل هافمن، این شرکت در زمینه های مختلفی موفق به دریافت جوایز مهمی شده است، از جمله این افتخارات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوح تقدیر پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری

لوح تقدیر سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی

لوح تقدیر جشنواره ملی دانش و پژوهش

تندیس چهره های ماندگار صنعت

تندیس تجلیل از کارآفرینان برتر سال 92

و …

معرفی محصولات پروفیل پنجره هافمن

پروفیل هافمن در 4 دسته کلی تقسیم بندی می شود که هر دسته بندی، مدل های خاص خودش را دارد.

  1. دسته اول محصولات پروفیل هافمن به پروفیل های 60 میلی متری اختصاص دارد.
  2. دسته دوم پروفیل های 70 میلی متری هستند. این 2 دسته بندی در مدل های مختلفی از جمله فریم پهن، پروفیل میانی، فریم پنجره، لنگه پنجره، زهوار شیشه تک جداره، پروفیل لوله، لنگه بیرون باز شو درب و پروفیل اتصال و… تولید می شوند.
  3. دسته سوم محصولات پروفیل هافمن، پروفیل های کمکی هستند که مدل پانل در این دسته بندی قرار می گیرد.
  4. دسته چهارم و آخر، دسته کشویی هستند که در این دسته بندی مدل های فریم جفت ریل، فریم تک ریل، کاور فریم کشویی، آداپتور لنگه کشویی و… قرار دارند.

خصوصیات پنجره با کیفیت

عایق بودن در و پنجره : یکی از خصوصیات مهم در و پنجره باکیفیت و مرغوب عایق بودن آن است.

در هنگام انتخاب در و پنجره و تعویض پنجره ی قدیمی گزینه های مناسب در و پنجره های دو یا سه جداره هستند که می توانند نقش عایق را به خوبی و درستی اجرا کنند. داشتن 2 یا 3 جداره شیشه در ساختار این محصول باعث می شود تا هم عایق صدا و هم سرما و گرما باشد.

البته وجود گاز آرگون پس از ایجاد خلا در فضای بین شیشه ها آن هم به درستی و به صورت دقیق و همچنین توسط افراد و ابزار حرفه ای خود نقش مهمی در ساخت در و پنجره هایی با کارایی ویژه دارند.

علاوه بر این موارد در ساختار بسیاری از در و پنجره های دو جداره و سه جداره از پروفیل استفاده می شود. در صورتی که کیفیت پروفیل کاربردی مناسب و در سطح مطلوبی باشد این بخش نیز می تواند به تقویت خاصیت عایق در و پنجره کمک کند.

مقاوم در برابر ورود گرد و غبار : علاوه بر تمام این موارد در و پنجره های دو و سه جداره در مقابل ورود آلودگی و ذرات گرد و غبار نیز مانع خوبی به حساب می آید.

جلوگیری از ورود چنین مواردی به داخل محیط، نیاز به درزبندی دقیق در و پنجره با دقت بالایی دارد.

استفاده از لاستیک های مناسب در ساخت در و پنجره باکیفیت یکی از مواردی است که باعث می شود در و پنجره شما قدرت بالاتر و عملکرد بهتری به عنوان یک عایق داشته باشد.

نوع پروفیل استفاده شده در پنجره : یکی دیگر از خصوصیات پنجره دو جداره و سه جداره با پروفیل upvc که باعث محبوب شدن این محصول شده است، مقاومت بالای پروفیل به کار رفته در این محصول است.

 تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

بله، بدون هیچ تخریبی می‌توانید پنجره‌ قدیمی خود را با انواع پنجره‌های UPVC جایگزین کنید. این کار روی تمام پنجره‌های چوبی، آهنی، آلومینیومی امکان‌پذیر است.

برای این کار نیاز به هیچ‌گونه گچ‌بری و بنایی نیست و فقط لنگه‌های پنجره و شیشه آنها برداشته می‌شوند و قاب قدیمی برای نصب پروفیل‌ها آماده می‌شوند.

تعویض تمام در و پنجره‌های دوجداره یک خانه به طور متوسط حدود ٦ یا ٧ ساعت زمان می‌برد و نیاز به تغییرات در دکوراسیون منزل و آمادگی اهالی خانه برای این کار نیست. همه جزئیات توسط کارشناس فنی در هنگام بازدید و اندازه‌گیری مشخص می‌شود و فرآیند تعویض در و پنجره در کمترین زمان انجام می‌شود.

آنچه کار را راحت‌تر می‌کند این است که نیاز به خروج از منزل نیست؛ تکنسین‌های نصب در و پنجره، همزمان با برش و نصب کار را پیش می‌برند تا به ساکنین خانه زحمت ندهند.

حتی در فصل زمستان نیز با توجه به سرمای هوا هر پنجره به صورت جداگانه سرعت بالای نصب دارد و به محض آماده شدن قاب قبلی، نصب شده و جای خود قرار می‌گیرد.

تمامی افرادی که به دنبال خرید پنجره دوجداره هستند، ابتدا کیفیت و سپس قیمت پنجره ها را در نظر می گیرند. با توجه به بررسی صورت گرفته در این مطلب، مشاهده کردید که پروفیل پنجره دوجداره هافمن چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت جزو بهترین محصولات موجود در ایران می باشد. شما با خاطری آسوده می توانید این پنجره های دوجداره را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره بخش فروش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

Back To Top