skip to Main Content
4.9/5 - (47 امتیاز)

پنجره دوجداره آلومینیومی، پنجره ای نقره ای با جلای فلزی است که در ساخت آن از پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. آنچه موجب متمایز شدن این پنجره شده است، نرمی، سبکی و قابلیت شکل پذیری بالای آن است. از جمله محاسن دیگر آن می توان به عدم تغییر رنگ و زنگ زدگی اشاره کرد. همچنین در مقام مقایسه با پنجره دوجداره یو پی وی سی، این پنجره همخوانی بیشتری با ساختمان های مدرن دارند هرچند که میزان عایق پذیری آنها در مدل قدیمی آن کمتر است که این موضوع با استفاده از شیشه دوجداره و پروفیلهای ترمال بریک برطرف میشود.

پنجره آلومنیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی یک دیگر از انواع پنجره ها  می باشد که استفاده زیادی دارد اما استفاده این نوع از پنجره ها به پنجره upvc نمی رسد اما بعضی از افراد ترجیح می دهند از این نوع پنجره برای منزل خود استفاده نماید پنجره های پنجره دوجداره آلومینیومی یک سیر تکاملی موفق داشته است این نوع از پنجره ها برای جبران معایب پنجره های چوبی بر سرکار آمدند و در آن زمان به دلیل هزینه و زیبایی جای پنجره های چوبی قدیمی را گرفتند و تعویض پنجره های چوبی و آهنی با این پنجره ها مرسوم شد.

پنجره های دوجداره آلومینیومی در حالت نرمال استحکام و مقاومت بالایی دارند.

این پنجره های پرطرفدار به صورت کشویی باز می شوند یعنی حرکت آنها به سمت جلو و عقب است.  همچنین میزان ماندگاری  و طول عمر آنها بیشتر از پنجره های معمولی است.

اصولا در ساخت این پنجره ها از جدیدترین یراق آلات اروپایی استفاده می‌شود.

بنابراین با استفاده از آنها می توان از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد. نوع دیگر پنجره دوجداره، پنجره لولایی است.

مدل های مختلف پنجره آلومینیومی لولایی در سه جهت بالا، چپ و راست قابلیت باز شدن دارند. علاوه بر این فرایند پاکسازی و تمیز کردن این پنجره آسانتر از پنجره های کشویی است.

بعد از مدتی کارشناسان به این نتیجه رسیدند که پنجره آلومینیومی از نظر عایق نمیتواند به اندازه کافی به ساختمان و هدر نرفتن انرژی کمک کند در نتیجه سیر تکاملی پنجره آلومینیومی  شروع شد.

در ابتدا پنجره های st سرکار آمدند این پنجره ها بعضی از معایب نسل قدیمی پنجره آلومینیومی  را برطرف کرد. اما همچنان وجود بعضی از معایب نیازمند ایجاد نوعی از پنجره آلومینیومی بود که بتواند به طور کلی تمامی معایب را رفع کند.

 

ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی با پروفیل ترمال بریک

پیشرفت در پنجره آلومینیومی باعث شد نوعی از  پنجره آلومینیومی به وجود آید که دارای مزیت های بالای می باشد استحکام بالا، ظاهر زیبا،وزن کم از مهمترین مزایای این نوع از پنجره آلومینیومی  می باشد تحقیقات نشان داده است این ماده میتواند تا 80 درصد از هدر رفتن انرژی خوداری کند.

وین تک

خواص پنجره دوجداره آلومینیومی

  1. عمر بالا
  2. زیبایی
  3. مقاوم در برابر سرما و گرما
  4. سبک بودن
  5. عایق صوتی
  6. غیرقابل اشتعال
  7. ….

پنجره دوجداره آلومینیومی

 

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی متاثر ار فاکتورهای بسیار زیادی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • کیفیت متریال سازنده
  • ظاهر پنجره
  • چگونگی باز و بسته شدن آن
  • نوع شیشه دوجداره
  • قاب ترمال بریک

اگرچه قیمت پنجره دوجداره با توجه به فاکتور های مطرح شده در بالا دچار نوسان می شود اما به طور کلی قیمت این محصولات، در مقایسه با کیفیت و قابلیت های آنها، بسیار به صرفه و مناسب است. از طرف دیگر یکی از مهمترین ویژگی های پنجره دوجداره آلومینیومی، قابلیت بازیافت آنها است. بنابراین این پنجره علاوه بر اینکه به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند، موجب کاهش هزینه های دولت نیز می شود. زیرا دولت نیازی به تامین مستمر ماده اولیه ندارد.

پنجره آلومینیومیلازم به ذکر است در هنگام برآورد هزینه خرید پنجره دوجداره، باید به هزینه نصب آن نیز توجه ویژه ای شود. در واقع هزینه فرایند نصب، جدا از هزینه خرید است. از طرف دیگر نصب این پنجره ها بسیار تخصصی است. بنابراین لازم است که یک تیم حرفه ای و مجرب وظیفه ی نصب  آنها را بر عهده بگیرند. اما به طور کلی هزینه نصب این پنجره ها بار مالی زیادی را برای مشتری به همراه ندارد. بنابراین استفاده از آنها مقرون به صرفه است.

شرکت یو پی وی سی پلاس طراح و تولیدکننده معتبر پنجره دوجداره آلومینیومی است.

آنچه موجب متمایز شدن محصولات این شرکت از سایر شرکت های رقیب شده است ویژگی هایی به شرح زیر است:

  • تمامی پنجره های دوجداره این شرکت مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید و عوامل جوی دارند.
  • این شرکت پنجره های خود را در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه می کند. بنابراین مشتری حق انتخاب گسترده ای دارد.
  • از بارزترین ویژگی های محصولات این شرکت قیمت پایین، کیفیت بالا و وزن سبک آن است.
  • این شرکت شرایطی را فراهم کرده است که مطابق با خواست مشتری پنجره های دوجداره خاص (با اشکال هندسی و غیر هندسی) تولید شود.
  • پنجره های دوجداره این شرکت در برابر صوت، حرارت و برودت سد مقاومی ایجاد می کند.

یو پی وی سی پلاس  ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی را با قیمت های مناسب و گارانتی به شما عرضه می نماید.

شما می توانید پنجره دوجداره آلومینییومی را با توجه به ابعاد مورد نظر و همچنین نوع پروفیل درخواستی سفارش دهید.

برای استعلام قیمت پنجره upvc و پنجره آلومینیومی می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در وبسایت با همکاران ما ارتباط گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

Back To Top