skip to Main Content
5/5 - (4 امتیاز)

از روزگاری که پنجره های چوبی بر دیوار ساختمان ها حکمرانی می کردند، سال های بسیاری گذشته است. به مرور انواع پنجره های فلزی پای به عرصه گذاشتند و حالا هم بورس پنجره دوجداره یو پی وی سی داغ است.

بسیاری ممکن است این سوال برایشان پیش آمده باشد که اصلا بورس پنجره دو جداره کجاست؟ در ادامه سعی کرده ایم به این سوال پاسخ بدهیم.

برندهای موجود در بازار

پیش از آنکه به سراغ بورس پنجره دو جداره برویم، بهتر است که ببینیم در این بازار قرار است با چه چیز مواجه بشویم؟ در حقیقت شما با برندهایی از جمله وین تک، ویستابست، هافمن، پلاس پن و… رو به رو خواهید شد.

این برندها به قول معروف در بازار جا افتاده و امتحان خود را پس داده اند. البته ویژگی های این پنجره ها در برخی موارد متفاوت بوده اما خوشبختانه مشتری این امکان مقایسه و انتخاب بهترین مورد را بر حسب فاکتورهای خود دارد.

بورس پنجره دوجداره

بورس پنجره دوجداره کجاست؟

طبیعتا هرکجا که از یک کالا با گستره تنوع و فراوانی یافت شود، آنجا را بورس آن کالا می گویند. بورس یک کالا می تواند محلی فیزیکی و حتی مجازی باشد. به عنوان مثال سه راه امین حضور تهران بورس فیزیکی لوازم خانگی تهران است.

برخی بورس ها نیز مجازی هستند؛ در تهران شما مکانی متمرکز را نمی توانید پیدا کنید که صرفا درب و پنجره عرضه کند اگر هم چنین مکانی باشد، عمدتا به صورت کارگاه است. اما همین سایتی که در آن قرار دارید در حقیقت بورس پنجره دو جداره است.

بیشتر بدانید: مقایسه انواع پنجره ها

قیمت در بورس پنجره دوجداره

قیمت پنجره دو جداره به دلیل نوسانات قیمت، متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله برند، جنس (استفاده از متریال UPVC یا فلزی)، جنس یراق آلات، نوع شیشه، ابعاد، هزینه حمل و نقل و… بستگی دارد.

اما نگران نباشید، شما می توانید در بورس پنجره دو جداری یو پی وی سی پلاس، برندهای موجود و ویژگی های آن را بیشتر بشناسید و سپس در تماس با کارشناسان ما از به روز ترین قیمت ها آگاه شده و خرید خود را انجام بدهید.

محصولاتی که در بورس پنجره دو جداره یافت می شود

گفتیم که در بورس یک کالا شما می توانید انواع مختلفی از محصول را پیدا کنید؛ در بازار بورس پنجره دو جداره یو پی وی سی پلاس نیز شما با طیفی از محصولات یو پی وی سی سر و کار دارید.

در این بازار مجازی، پنجره دوجداره، توری پلیسه ، توری پنجره ، پنجره ارسی دو جداره، پنجره UPVC و پنجره آلومینیوم یافت می شود.

خدمات تعویض پنجره

علاوه بر فروش پنجره های گوناگون، خدمات تعویض پنجره نیز در این بورس پنجره دو جداره ارائه می شود. بسیاری از ساختمان ها که چند دهه گذشته ساخته شده اند، بازسازی را به تخریب و نوسازی ترجیح می دهند و یکی از حیاتی ترین بخش های بازسازی، تغییر پنجره ها است.

در بورس پنجره دوجداره، تعویض پنجره بدون تخریب و تغییرات اساسی در سازه دیوار انجام پذیر است. برای تعویض پنجره قاب های خاصی در نظر گرفته شده که بتواند به خوبی در جای پنجره قبلی سوار و عایق کار شود.

بورس پنجره دوجداره
تعویض پنجره قدیمی هلالی

درباره یو پی وی سی پلاس

گفتیم که یو پی وی سی پلاس به مثابه بورس پنجره دو جداره است؛ اما بهتر است نگاهی هم به این مجموعه بیندازیم. گروه تولیدی یو پی وی سی پلاس ، در سال ۱۳۹۴ در تهران در زمینه طراحی و تولید فروش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی شروع به کار کرد.

با گسترش استفاده از پنجره های دوجداره UPVC و موفقیت این گروه در کسب رضایت مشتریان ، گروه تولیدی یو پی وی سی پلاس فعالیت خود را در طراحی و تولید پنجره های آلومینیومی و توری پنجره دوجداره گسترش داد.

در صورتی که شما نیاز به پنجره UPVC دارید میتواند با ما تماس حاصل بگیرید و از مشاوره همکاران ما استفاده نمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top