skip to Main Content
5/5 - (3 امتیاز)

اولین چالش برای کسانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی خود یا ساختن خانه با پنجره های جدید را دارد این است که از کدام نوع پنجره استفاده کنیم از پنجره های یو پی وی سی یا آلومینیوم ترمال بریک و تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با قیمت پنجره upvc چیست؟
ما در این یادداشت قصد داریم که شما را راهنمایی کنیم تا بین پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک با upvc و به راحتی انتخاب نمایید.
لازم به ذکر است که هر کدام از این نوع پنجره ها دارای پیوند های درجه یک، دو و سه می باشد.ما در این یادداشت به نوع استاندارد این پنجره ها می پردازیم.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

دوام پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc  یو پی وی سی کدام بهتر است؟

یو پی وی سی ماده ای است پلاستیکی مانند که غیرقابل اشتعال میباشد از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دچار پوسیدگی نمی شود. و طول عمر متوسط آن بین ۱۰ تا ۱۵ سال می باشد بسته به نوع نگهداری آن می توان تا ۲۰ سال نیز از آن استفاده کرد
آلومینیوم لوکس یا ترمال بریک عمر بالایی دارد و عمر مفید آن بالاتر از upvc و بیست سال می باشد و هرگز زنگ نمی زندو زیبایی و استحکام آن از پنجره های upvc بالاتر می باشد.

بین پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc عایق کدام بهتر است؟

در دهه های گذشته از پنجره آلومینیومی استفاده میشد که با آمدن صنعت یو پی وی سی این پنجره ها به دلیل رسانا بودن و عبور سرما و گرما و صدا از خود و پرت انرژی دیگر از آنها کمتر استفاده می شد.
با آمدن تکنولوژی ترمال بربک عایق آن نیز به نسبت بسیار زیادی بالا و رفت که خود باعث استفاده بیشتر از آلومینیوم در صنعت پنجره شد
برای استحکام پنجره دوجداره یو پی وی سی داخل آن از ورق های گالوانیزه آهنی استفاده می شود در حالیکه آلومینیم خود استحکام دارد ولی برای پرت نشدن انرژی و گرفتن سر و صدا در داخل پنجره های ترمال بریک از ورقهای crp که نوعی از مشتقات پلاستیک غیرقابل است استفاده میگردد.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

بین پنجره دوجداره آلومینیومی و upvc  کدام امنیت بیشتری دارد؟

سطح ایمنی هر دو تقریباً یکسان می باشد و برای اینکه امنیت بیشتر داشته باشیم باید از یراق آلات استاندارد و شیشه های دوجداره صنعتی استفاده کرد.
سطح ایمنی هر دو در مقایسه با پنجره های چوبی و آهنی قدیمی بسیار بالاتر میباشد و در مقابل ورود غیرمجاز یا تخریب عملکرد بهتری دارند.

بیشتر بدانید:‌ دیتیل پنجره دوجداره و خصوصیات شیشه دوجداره

چه تفاوتی بین عایق صدا در آلومینیوم با یو پی وی سی می باشد؟

در رقابت عایق صدا بودن بین پنجره های upvc با آلومینیوم برنده آن پنجره upvc می باشد این به معنی بد بودن پنجره های آلومینیوم یا عایق نبودن آنها نیست بلکه عملکرد ده درصدی بهتری پنجره های upvc در مقابل آلومینیوم می باشد.
اگر شما در مکانی پر سر صدا و آلوده زندگی می کنید استفاده از پنجره های upvc برای شما بهتر است.
لازم به ذکر است زمانی عملکرد پنجره های upvc از پنجره های آلومینیوم بهتر است که پنجره یو پی وی سی استاندارد با یراق آلات استاندارد و شیشه های صنعتی استاندارد استفاده شده باشد و این مقایسه زمانی انجام می پذیرد و قابل استناد است که هر دوی این ها استاندارد باشند.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی استاندارد با upvc

آلومینیوم یا یو پی وی سی کدام زیباترند؟

یکی دلیل افزایش استفاده از آلومینیوم نسبت پنجره upvc در سالهای گذشته زیبایی آن می باشد که کوچکتر بودن قاب ها به نسبت upvc یکی از آنها می باشد.
کوچکتر بودن قاب ها به خانه ظاهری مدرن و امروزه می دهد و دید بهتر و نور طبیعی بیشتری وارد خانه میشود.

پنجره های یو پی وی سی غالبا به رنگ سفید می باشد که البته قابل رنگ شدن هستند و یا می توان از پنجره های لمینت یو پی وی سی طرح چوب نیز استفاده کرد.
اما پنجره های آلومینیوم ترمال بریک در رنگ های متنوع تشکیل شده اند و چون قالبی کوچک‌تر از پنجره های یو پی وی سی دارند برای کسانی که دید بهتر میخواهند مناسب تر است.
کسانی که وضع مالی مناسب تری دارند پیشنهاد می گردد که از پنجره های آلومینیوم ترمال بریک لوکس استفاده نماید.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی پنجره upvc چقدر است ؟

بین یک برند خوب آلومینیوم با یک برند خوب upvc  مثل ویستابست تفاوتی حدودا سه برابری می باشد.
به لحاظ قیمتی پنجره های آلومینیوم از یوپی‌وی‌سی بالاتر می باشند اما اگر در بلند مدت به آن نگاه خواهیم بکنیم و با استفاده از عمر بیشتر پنجره های آلومینیوم  به صرفه تر است.

در نهایت بین پنجره آلومینیومی یا پنجره یو پی وی سی کدام را انتخاب کنیم؟

اگر به لحاظ هزینه مشکلی برای شما وجود ندارد پنجره های آلومینیومی بیشتر توصیه می گردد.
پنجره های یو پی وی سی با پنجره های آلومینیومی رقابت شانه به شانه با هم دارند.
بسته به مواردی که در بالا گفته شد شما می توانید انتخاب کنید و برای مشاوره بیشتر با گروه صنعتی یو پی وی سی پلاس تماس فرمایید تا راهنمایی های بیشتری و حتی راهنمایی های حضوری با شما داشته باشند.
در آخر سر توصیه اکید می گردد از هر کدام از آنها که خواستید استفاده کنید از متریال استاندارد آن بهره‌مند استفاده نمایید.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی و توری پلیسه  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

This Post Has 2 Comments

  1. سلام منزل من پنجره دو جداره داره ولی با این حال خیلی صدا از کوچه میاد upvc هست لطفا راهنمایی کنید چه کنم

    1. سلام .این ایراد میتونه از درست رگلاژ نبودن پنجره یا درزگیری نامناسب یا استاندارد نبودن شیشه دوجداره باشه . با ذکر مارک پروفیل و شرکت سازنده ش میشه بهتر نظر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top