skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

همواره در هر خریدی اینکه بهترین و ارزان‌ترین کالا را خرید کنیم از اهمیت زیادی برخوردار است.  انتخاب ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره هم با توجه به اختلاف متریال و اختلاف کیفیت های ساخت سخت است. اما ارزان ترین به چه قیمت ؟

در این مطلب به انتخاب هایی که به ارزان‌ترین قیمت پنجره دوجداره منجر میشود را بررسی میکنیم و خواهیم دانست که آیا هر ارزانی مقرون به صرفه است و در ازای آن چه چیز را از دست میدهیم.

قیمت پروفیل پنجره دوجداره

۷۰ درصدقیمت پنجره دوجداره مربوط به پروفیل می‌باشدو ۳۰ درصد دیگر آن مربوط به قیمت شیشه یراق آلات و نصب می‌باشد.

 

پروفیل ها به لحاظ قیمت به سه دسته تقسیم می شوند

  1. پروفیل عالی که فقط ویستابست است.
  2. پروفیل خوب که فقط وین تک است. .
  3. پروفیل های اکونومیک یا اقتصادی که شامل پلاس پن  و هافمن ایده آل است.

غیر از برندهای گفته شده شما هر برندی را که ببینید  درجه سه و فاقد کیفیت می‌باشد.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره

لازم به ذکر است که پروفیل های یاد شده تنها زمانی در لول مورد نظر قرار می گیرند که بر اساس دفترچه و استاندارد تولید شده باشند.

 

به عنوان مثال پنجره ویستابست که عالی ترین نوع پنجره upvc می‌باشد اگر طبق دفترچه تولید یعنی گالوانیزه های استاندارد سراسری یا یراق آلات درجه یک آلمانی یا ترک یا شیشه های صنعتی تولید نگردد سطح آن تا لول اکونومیک یا اقتصادی پایین می آید.

پس ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره  باید برای  پنجره ای استاندارد باشد نه اینکه از وسایل و متریال آن کم شده باشد.

تفاوت ارزان سازی و قیمت اقتصادی پنجره

بین این پنجره ای که برند آن اقتصادی است اما متریال آن استاندارد و قابل قبول است با پنجره ای که از متریال آن کم شده و صرفاً فقط ارزان سازی شده است متفاوت وجود دارد.

هر چقدر پنجره ما دارای عرض و ارتفاع کمتری داشته باشد می توان از پنجره های اقتصادی نیز استفاده کرد اما اگر عرض و طول پنجره ما زیاد می‌باشد باید از برندهای خوب یا عالی استفاده کرد در غیر این صورت استفاده از پروفیل های اقتصادی در پنجره های بزرگ نه تنها برای ما سود ندارد بلکه دارای ضرر نیز می‌باشد.

انتخاب نقشه در ارزان‌ ترین قیمت پنجره دوجداره

یکی دیگر از روش هایی که می توان قیمت پنجره را کم کرد و به ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره رسید ، استفاده از نقشه مناسب می‌باشد بدین صورت که نقشه پنجره بازشو کوچک و تک حالت داشته باشد و از پروفیل کمتری و شیشه بیشتری استفاده شود.

 

استفاده از شیشه بیشتر و پروفیل کمتر و بازشو تک حالت در قیمت تمام شده تاثیر زیادی دارد.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره

یراق آلات استفاده شده در پنجره های دوجداره شرکت از  یراق آلات درجه یک آلمانی و درجه یک ترک می‌باشد استفاده از یراق آلات درجه دو و سه ترک در ارزان شدن قیمت پروفیل کمک می نماید که البته در بلند مدت دارای ضرر نیز می‌باشد و به راحتی غیرقابل استفاده می شوند.

یادآوری می گردد که شیشه های کارگاهی و موج دار قیمتی به مراتب  کمتر از شیشه های صنعتی فلوت که در کارخانجات تولید میشوند دارد.

اگر منزل شما در کنار یک خیابان پر تردد یا مرکز شهر و یا در کنار یک اتوبان می‌باشد به هیچ عنوان نباید از مدلهای اکونومیک و حتی خوب استفاده کرد.

در چه مواردی به هیچ وجه نباید از پنجره های ارزان قیمت استفاده کرد

1- پنجره در محل پر تردد نصب شده :

اگر منزل شما در کنار یک خیابان پر تردد یا مرکز شهر و یا در کنار یک اتوبان می‌باشد به هیچ عنوان نباید از مدلهای اکونومیک و حتی خوب استفاده کرد.

بلکه باید عالی ترین نوع پنجره را استفاده کرد به دلیل آنکه در خیلی از موارد دیده شده است که بعد از آن که اقدام به تعویض پنجره شده است به دلیل ورود  صدا و دوده و گرد و خاک به منزل دوباره پنجره ها از نوع تعویض گردیده و با برند عالی جایگزین شده اند که این خود یک بار مالی سنگینی به فرد تحمیل می نماید.

2- پنجره های دوجداره با طول و عرض زیاد

یکی دیگر از مواردی که هرگز نباید به سراغ پنجره‌های اکونومیک رفت زمانی است که پنجره شما دارای  طول و عرض  زیاد است.

در چنین مواردی به دلیل آنکه گالوانیزه ضعیفی در پنجره‌های اکونومیک نسبت پنجره های خوب و عالی استفاده شده است بعد از مدتی پنجره دفرمه شده و عایق خود را از دست می‌دهد و به راحتی سر و صدا و گرد و خاک و سرما وارد منزل می شود.

و در آخر یادآوری می شود که بین پنجره ارزان استاندارد با پنجره ارزان سازی شده تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد بدین صورت که با کم کردن ضخامت گالوانیزه ها استفاده از شیشه های کارگاهی استفاده از لولا های نامناسب و همچنین استفاده از یراق آلات درجه سه  میتوان پنجره را ارزان سازی ولی غیر استاندارد کرد.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی و توری پلیسه  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top