skip to Main Content
3.6/5 - (5 امتیاز)

در ساختمان‌های امروزی، امنیت حرف اول را می‌زند. به همین دلیل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روی درها و دیوارها، انجام می‌شود. زمانی که ما برای اجاره کردن یا خریدن یک خانه و یا آپارتمان اقدام می‌کنیم، به درب و پنجره‌ها و امنیت ساختمان‌ها توجه زیادی داریم. وجود امنیت در محل زندگی موضوع بسیار مهم و ارزشمندی است. هر چه امنیت یک مکان برای زندگی بیشتر باشد، میزان آرامش ما نیز از زندگی در آن مکان بیش‌تر می‌شود.

برای امنیت خانه ، امروزه ابزارهای متنوعی در بازار موجود است اما هیچ چیز مانند داشتن حفاظ های پنجره و حفاظ بالکن امن نیست. حفاظ ها مانند نگهبانان خانه ها هستند. حفاظ ها نصب می شوند تا علاوه بر تأمین امنیت در برابر سارقین و سرقت ها ، از بروز حوادثی مانند سقوط از پنجره نیز جلوگیری کنند. این امر مخصوصاً برای کسانی که در خانه بچه های کوچک یا خردسال دارند بسیار حائز اهمیت است.

حفاظ پنجره دوجداره

هر یک از ما، ممکن است در خانه‌های‌مان، لوازم و وسایل با ارزش و متنوعی داشته باشیم که حفظ امنیت آن‌ها برای‌مان اهمیت داشته باشد. از آنجا که به دلیل توسعه وضعیت زندگی‌ها، اغلب افراد معمولا به فعالیت در خارج از منزل مشغول هستند و بیشتر زمان‌ها در خانه نیستند، امن بودن و ضد سرقت بودن خانه برای‌شان اهمیت فراوانی دارد. به علاوه وجود حفاظ در طبقات بالایی ساختمان‌ها، از سقوط ناگهانی افراد و وسایل در شرایط مختلف جلوگیری می‌کند.

زمانی که حرف از امنیت خانه می‌شود، اولین چیزی که به ذهن همه خطور می‌کند، نصب حفاظ برای درب و پنجره است. حفاظ‌ها تاثیر بسزایی بر ایجاد امنیت در ساختمان‌ها دارند. زیرا مانند مانعی محکم، در مقابل تنها راه نفوذ به خانه قرار می‌گیرند.

بیشتر بدانید: ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

حفاظ پنجره دوجداره

در صورتی که پای امنیت خانه در میان باشد گام نخست نصب حفاظ برای درها و پنجره های منزل است. حفاظ می تواند احتمال نفوذ به خانه را از تنها راه ممکن آن، از بین ببرد. مضاف بر این قرار دادن حفاظ در طبقه های بالایی ساختمان می تواند خطر سقوط لوازم را از بین برده و مانع از پرت شدن افراد خواهد شد.

آیا در پنجره های دوجداره هم نیازی به نصب حفاظ وجود دارد؟

ممکن است در بین عموم تصور شود که حفاظ پنجره، مختص پنجره های قدیمی است و در پنجره های نسل جدید ضرورتی به نصب حفاظ وجود ندارد. البته ممکن است در بین افرادی که اخیرا پنجره دوجداره نصب نموده اند هم، باشند کسانی که بر این عقیده هستند. لازم است گفته شود که برای پنجره های دوجداره هم برای تامین امنیت بیشتر بهتر است حفاظ نصب کنید، مخصوصا اگر محل موردنظر از رفت و آمد کمتری برخوردار باشد.

مزایا و اهمیت نصب حفاظ پنجره دوجداره

امنیت منزل و یا محل کار را بالا می برد.
زیبایی ظاهری ساختمان تامین می نماید.
مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان می گردد.
می تواند از شیشه و قاب پنجره در برابر آسیب های احتمالی محافظت نماید.

حفاظ پنجره آلومینیومی

این نوع حفاظ یکی از سبک‌ترین حفاظ ها است. آلومینیوم در واقع نوعی فلز سبک وزن است و چگالی بسیار کمی دارد. برای نصب حفاظ سبک وزن ، تنش و فشار کمتری بر روی سازه ساختمان وارد می شود. بنابراین برای ساختمان هایی که از مصالح سبک مثل چوب ساخته شده اند مفید است ولی برای ساختمان های بتنی حفاظ های آلومینیومی زیاد مناسب نیست.

حفاظ پنجره آهنی

آهن به عنوان یک فلز سنگین است و به عنوان قوی ترین نوع فلز در مقایسه با بقیه شناخته شده است. سنگینی و استحکام آهن آن را به نوعی مصالح مفید برای ساختمان ها تبدیل می کند. مسئله اصلی آهن این است که برای مکان ها و شهرهای مرطوب مانند نزدیکی سواحل زیاد مناسب نیست زیرا به سرعت زنگ می زند, بنابراین هزینه صرف شده برای نگهداری آن نسبت به نصب آن بسیار زیاد است.

حفاظ پنجره دوجداره

اگه حفاظ پنجره دو جداره را برای فضاهایی مثل بالکن، در نظر دارین، می تونید از حفاظ‌های آهنی استفاده کنید. معمولاً این نوع حفاظ به خاطر مقاومت بالایی که داره، انتخاب ایده آلی برای پنجره‌های بزرگ محسوب میشه.

حفاظ پنجره چه مدل‌هایی دارد؟

حفاظ پنجره در بازار با مدل‌های مختلفی از جمله آکاردئونی، رول شونده، نرده‌ای و ابرویی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. در ادامه و برای آشنایی بیش‌تر شما، به معرفی انواع مدل‌های حفاظ می‌پردازیم:

حفاظ آکاردئونی برای پنجره‌های بزرگ

حفاظ‌های آکاردئونی مانند یک آکاردئون باز و بسته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با استفاده از قفل‌های کتابی، غیرقابل نفوذ کرد. این دسته از حفاظ‌ها برای درب و پنجره‌هایی که مساحت زیاد و شیشه‌های وسیعی دارند، بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ کاربردی و شیک رول شونده

حفاظ‌های رول‌ شونده برای باز و بسته شدن، مانند یک فرش لوله شده رول می‌شوند. حفاظ‌های رول شونده، مانند همان حفاظ‌هایی هستند، که در مقابل درب مغازه‌ها و پارکینگ‌ها نیز نصب می‌شوند. ظاهر این حفاظ‌ها بسیار شیک‌تر و عملکرد آن‌ها کاملا کاربردی‌تر از سایر مدل‌ها می‌باشد.

حفاظ نرده‌ای برای درب و پنجره‌ها

حفاظ‌های نرده‌ای، در واقع نمونه‌ای از حفاظ‌ها هستند که به صورت نرده در مقابل پنجره قرار می‌گیرند و امکان باز و بسته کردن آن‌ها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نرده‌ای برای نصب در مقابل درب‌های منزل استفاده کنید، می‌توانید آن‌ها را در جهت در و به صورت لولایی باز و بسته کنید.

حفاظ ابرویی برای پنجره‌هایی با ارتفاع زیاد

حفاظ‌های ابرویی معمولا نسبت به سایر حفاظ‌ها کم تراکم‌تر است، تمام پنجره را نمی‌پوشاند و شبیه ابرو می‌باشد حفاظ ابرویی معمولا روی پنجره‌هایی نصب می‌شود که پهنای آن‌ها نسبت به ارتفاعشان بیش‌تر است. این حفاظ نسبت به سایر حفاظ‌ها زیبایی بیش‌تری روی پنجره‌ها دارد و در عین حال، کاربرد آن با کاربرد سایر انواع حفاظ‌ها مشابه است.
حفاظ‌های پنجره مدل دار و فانتزی می تونن علاوه بر ایمن کردن پنجره‌های شما در مقابل ورود غیرقانونی افراد، باعث زیباتر شدن نمای ساختمان هم بشن. مثل طرح بالا که با یک نقش فرفرژه کوچک، از سادگی دراومده.

حفاظ مجهز به آژیر پنجره دوجداره

حفاظ مجهز به آژیر پنجره دوجداره یک صفحه امنیتی ساده را فراهم کرده است تا بتوانید بر روی قاب موجود یا قاب ساخته شده جدید خود نصب کنید و توری مشبک مجهز به آژیری دارد که سیم های ردیابی روی آن در هر چهار اینچ متصل شده است. دستگیره سوئیچ مغناطیسی و دوشاخه اتصال نیز به قاب اضافه می شوند.

این مؤلفه ها به صورت داخلی درون صفحه قاب به هم وصل شده اند تا یک شبکه محافظ را که به سیستم آژیر شما وصل شده است، تشکیل دهند. هنگامی که سیستم هشدار شما خاموش است، می توان صفحه امنیتی را به راحتی برداشت تا امکان تمیز کردن پنجره و صفحه فراهم شود. هنگامی که سیستم امنیتی روشن است، هرگونه تلاش برای جدا کردن صفحه امنیتی، سیستم آژیر امنیتی شما را فعال می کند.

اگه پنجره‌های دو جداره ساختمان شما، در طبقات بالایی یک آپارتمان قرار داره، حفاظ‌ها می تونن تمام ارتفاع پنجره را پوشش ندن و براساس طرح‌های مدرن، ساده اما نو، ساخته بشن. با توجه به اینکه حفاظ‌ها، تنوع بالایی در جنس و طرح دارن، با کمی حوصله، حتماً می تونید نمای پنجره‌های منزل یا محل کارتان را به زیبایی تصویر بالا، ایمن سازی کنید؛ این طور نیست؟

 

شما می توانید جهت تهیه و انواع پنجره های دوجداره حفاظ دار و بدون حفاظ با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید توجه داشته باشید که تمامی پنجره دوجداره دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند پس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

مشاهده لیست قیمت پنجره دوجداره

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top