skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

پنجره آلومینیومی ضد سرقت برای هر دو نوع فضای مسکونی و تجاری ضروریه. آلومینیوم رو به عنوان “فلز جادویی” می‌شناسند. این فلز از سنگ بوکسیت به دست می آید و سومین عنصر پرتکرار در پوسته زمین است.

همچنین از همه فلزات روی کره زمین فراوان‌تره. در این مقاله قصد داریم در مورد پنجره آلومینیومی ضد سرقت بحث کنیم. چه خصوصیاتی باعث شده که از این فلز استفاده کنیم؟ خب، خاصیت‌های شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی آلومینیوم و آلیاژهایش هستن که باعث رشد سالانه بالای 5 درصد در مصرف جهانی این فلز شدن. شما می‌تونین با مشورت با کارشناسان ما ، پنجره و در آلومینیومی با کیفیت و قابل اعتماد رو با قیمت مناسب تهیه کنید.

پنجره ضد سرقت آلومینیومی

وزن سبک پنجره ضد سرقت آلومینیومی

پنجره و در آلومینیومی که از فلز کم وزنی ساخته شدن، برای قاب‌های دیوارهای پرده‌ای مناسبن. این فلز تنها 2.7 گرم در هر سانتی متر مکعب وزن داره و تقریباً سه برابر کم‌تر از فولاد یا مسه. این خاصیت باعث میشه که دیوارهای پرده‌ای که نمی‌تونن وزن زیادی رو تحمل کنن، از این قاب‌ها استفاده کنن. پس پنجره آلومینیومی ضد سرقت که سبک باشه مفیدتره.

مقاوم در برابر خوردگی

پنجره آلومینیومی ضد سرقت برای تعمیر و نگهداری راحت و ساده، گزینه‌ای مناسبه. چون آلومینیوم وقتی با هوا می‌خوره، سریع یک لایه اکسید آلومینیوم محافظ روی سطحش ایجاد می‌کنه. این لایه از خوردگی ناشی از عوامل جوی مثل باران اسیدی، مقاومه و با محصولات شوینده هم آسیب نمی‌بینه.

پنجره‌های آلومینیومی همچنین در مقابل تغییر شکل و خراب شدن در طول زمان مقاومن. برخلاف قاب‌های چوبی یا PVC-U که ممکنه با گذشت زمان و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی، تورم، ترک، شکستگی یا رنگ‌پریدگی پیدا کنن. پنجره آلومینیومی ضد سرقت حتی در دماهای پایین (زیر صفر درجه سانتیگراد) هم قدرت خودش رو حفظ می‌کنه. در حالی که فولاد ممکنه شکننده بشه.

 

آلومینیوم خالص به تنهایی استحکام کششی بالایی نداره. اما وقتی با عناصر دیگه مثل منگنز، سیلیکون، مس و منیزیم آلیاژ بشه، قدرتش به شدت افزایش پیدا می‌کنه. استحکام کششی آلومینیوم خالص حدود 90 مگاپاسکال هست. اما با آلیاژ شدن ممکنه به بالاتر از 690 مگاپاسکال برسه. پس پنجره آلومینیومی ضد سرقت بسیار محکم و استحکام داره.

شکل پذیر بودن پنجره ضد سرقت آلومینیومی

آلومینیوم همچنین چکش‌خور و شکل‌پذیر هست. چکش‌خور به این معناست که می‌شه اون رو خم کرد یا فشار داد بدون این که شکستگی یا ترک پیدا کنه. شکل‌پذیر به این معناست که مي‌شه از اون سيم نازك كشيد. اين خصوصيات باعث مي‌شود كه پروفيل‌ هاي آلومينيومي قاب پنجره را بتوان به راحتي به شكل منحني يا ديگر شكل‌ هاي خاص درآورد.

آلومینیوم همچنین فلز بازيافتي عالي هست. و پنجره آلومینیومي ضد سرقت را مي‌توان كاملاً بازيافت كرد. كيفيت آلومينيوم بازيافت شده همانند آلومينيوم بكر هست. و مي‌شه از اون بارها و بارها استفاده كرد. اين خبر خوبي براي محيط زيست هم هست. چون تولید 1 تن آلومینیوم جدید 14000 کیلووات ساعت انرژی مصرف می‌کنه. اما بازيافت همين مقدار فقط 5-10 درصد از اين انرژي را نياز داره. پس پنجره آلومینیومی ضد سرقت علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، ردپای کربن کمتری هم داره.

پنجره ضد سرقت آلومینیومی

پروفیل‌های آلومینیومی قاب پنجره با استفاده از فرایند اکستروژن تولید می‌شن. یعنی آلیاژ آلومینیوم را گرم کرده و از طریق قالب فشار می‌دن تا شکل پروفیل را بگیره. سپس این پروفیل‌ها را به هم متصل می‌کنن تا قاب پنجره را بسازن. شکل و طرح این پروفیل‌ها خصوصیات منحصر به فرد قاب پنجره را مشخص می‌کنه.

پنجره آلومینیومی ضد سرقت را می‌شه به راحتی آنودایز کرد یا با پودر رنگ کرد. تا سطح صاف یا بافت دار به دست بیاره. این باعث می‌شه که پنجره‌ها، درها و دیوار پرده‌های آلومینیومی علاوه بر عملکرد خوب، ظاهر زیبایی هم داشته باشن.

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی متاثر ار فاکتورهای بسیار زیادی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • کیفیت متریال سازنده
  • ظاهر پنجره
  • چگونگی باز و بسته شدن آن
  • نوع شیشه دوجداره
  • قاب ترمال بریک

آنودایز با قرار دادن آلومینیوم در یک محلول الکترولیت اسید و عبور جریان الکتریک به وجود میاد. این باعث میشه که سطح فلز یک لایه اکسید آلومینیوم سخت، تزئینات، مقاوم در برابر خوردگیر و نشکاف پذیر بشه. که نمیرزه و نپاریدگیر میداد. و دوام بالای قاب پنجره را تضمین میداد. اکسید آلومینیوم دارای سوراخ‌ های کوچک هست. که باید با چسب گیر شفاف یا رنگ شده پُر شده تا خوردگیر شده.

مجموعه تولیدی یو پی وی سی پلاس یکی از تولیدکنندگان قدیمی و با سابقه کاری بالا در حوزه ساخت انواع درب و پنجره های دو جداره است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی های دقیق و مهندسی ساز و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت باعث شده تا همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، قیمت های منصفانه و تحویل سریع از دیگر مزایای این مجموعه تولیدی است.

در صورتی که نیاز به استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc دارید می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت یا با استفاده از فرم تماس با ما در منو سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top