skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه پنجره ترمال بریک به یکی از بهترین انواع پنجره های آلومینیومی دوجداره بدل شده است و تهیه بهترین برند پنجره ترمال بریک که نوار پلی‌آمید با کیفیت در آن به کار رفته باشد، ساختمان شما را در برابر انتقال حرارت و سرما و سر و صدا عایق می کند. این پنجره ها ضمن کاهش مصرف انرژی، از زیبایی و استحکام بالایی برخوردارند.

برای انتخاب بهترین برند پنجره ترمال بریک باید به مواردی مانند کیفیت پروفیل آلومینیومی، نوع و ضخامت نوار پلی‌آمید، نوع شیشه، نوع بازشو، نوع یراق آلات و قیمت توجه کرد.

تفاوت پنجره های ترمال بریک و نرمال

پروفیل‌های پنجره آلومینیومی در یک دسته‌بندی معروف، به دو گروه اصلی، یعنی پروفیل‌های نرمال و ترمال بریک، تقسیم می‌شوند. پروفیل نرمال، در پنجره‌های آلومینیومی، دارای طراحی باریک است و خاصیت عایق‌بندی ندارد.

در مقابل پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای مقاومت بالا در برابر انتقال حرارت و سرما است و این خاصیت با استفاده از تیغه پلی آمید در ساختار پنجره ایجاد می‌شود. بهترین برند پنجره ترمال بریک این محصولات را عرضه می کند.

تفاوت پنجره های ترمال بریک و نرمال

بهترین پنجره ترمال بریک

بهترین پروفیل ترمال بریک بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. برای انتخاب پروفیل و بهترین پنجره ترمال بریک باید به عواملی مانند کیفیت، قیمت، ضخامت، رنگ، طراحی، نوع یراق آلات و نحوه نصب توجه کنید.

همانطور که اشاره شد، پروفیل ترمال بریک یک نوع پروفیل آلومینیومی است که با استفاده از یک تیغه پلی آمید بین دو فریم آلومینیومی، انتقال حرارت را کاهش می‌دهد. این پروفیل عایق خوبی در برابر گرما، سرما، صدا و لرزش است و مزایای زیادی دارد. برخی از ویژگی‌های پروفیل ترمال بریک عبارتند از:

  1. ظاهری مدرن و زیبا
  2. مقاوم در برابر زنگ زدگی، تغییر رنگ و اشتعال
  3. امکان دو رنگ بودن فریم بیرونی و داخلی
  4. سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
  5. امنیت بیشتر در برابر ورود سارقان
  6. امکان ساخت به صورت کشویی یا لولایی
  7. نیاز کم به تعمیر و نگهداری
  8. تنوع رنگ بسیار بالا

ویژگی های پروفیل مرغوب آلومینیومی

  1. شکل‌گیری و تطبیق: پروفیل آلومینیومی با کیفیت امکان ایجاد طرح‌ها و مدل‌های مختلف را می‌دهد و بر این اساس دست تولید کننده پنجره برای تولید متنوع باز و انتخاب مشتری نیز گسترده‌تر می شود.
  2. تنوع رنگ و ظاهر زیبا: پروفیل‌های خوب آلومینیومی در انواع رنگ‌ها و جلوه‌ها قابل تهیه هستند. این امکان به معماران و ساکنان ساختمان اجازه می‌دهد تا نمای ساختمان را با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه خود تنظیم کنند و به زیبایی و استایل ساختمان افزوده شود.
  3. مقاومت در برابر تابش آفتاب: بهترین برند پنجره ترمال بریک مقاومت بالایی در برابر تابش آفتاب دارد. این ویژگی به پروفیل‌های آلومینیومی اجازه می‌دهد تا در برابر نور مستقیم آفتاب و تغییرات دمایی مقاومت کنند.
  4. خاصیت ضدآتش: اگر تولید کننده پروفیل آلومینیومی را به خوبی آنادایز کند، خاصیت عدم اشتعال آن بیشتر می شود و به هنگام بروز حادثه مانع از گسترش آتش‌سوزی می‌شود.
  5. مقاومت حرارتی و عایق صوتی: پروفیل‌های پنجره آلومینیومی ترمال بریک باعث می‌شوند که انرژی از بین نرود و عایق صوتی در ساختمان به وجود آورند. بدیهی است بهترین تولید کننده باید این پروفیل را تولید و عرضه کند.

ویژگی های پروفیل مرغوب آلومینیومی

آنادایز مناسب

یکی از ویژگی های بهترین برند پنجره ترمال بریک داشتن آنادایز مناسب است. پروفیل آلومینیومی با کیفیت باید روکشی مناسب داشته باشد. روکش باید صیقلی و هموار باشد و با گذشت زمان، خط و خش نگیرد؛ در غیر اینصورت، نشان دهنده کیفیت پایین پروفیل است.

پروفیل برای داشتن روکش و محافظ خوب، باید حتما آنادایز شده باشد. بنابراین، انتخاب پروفیل با روکش با کیفیت و مقاوم می‌تواند نقش مهمی در طول عمر و زیبایی پنجره‌های آلومینیومی ایفا کند.

تنوع در حالات بازشو

دیگر نکته در انتخاب بهترین برند پنجره ترمال بریک تنوع در حالات بازشو است که آن را به چند دسته تقسیم می‌کنند، مانند بازشو طرف بالا یا پایین. بهترین برند پروفیل آلومینیومی حالت بازشو را به صورت پنجره آلومینیومی لولایی و ۱۸۰ درجه هم طراحی کرده است.

یکی از مزایای استفاده از پروفیل دوحالته آلومینیومی این است که نیازی به نصب دستگیره اضافی ندارد و هر دو حالت با استفاده از یک دستگیره قابل باز و بسته شدن هستند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به قرار دادن دستگیره‌های جداگانه، پنجره‌ها را کنترل کنند.

اگرچه ویژگی بازشو چند حالته بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تأثیر می گذارد ولی این ویژگی برای ساختمان ها کارکردی جذاب است.

بهترین برند پنجره ترمال بریک کدام است؟

بهترین برند پنجره ترمال بریک کدام است؟

برندهای متفاوتی در زمینه تولید پروفیل و پنجره ترمال بریک فعالیت دارند که در این میان می توان به آکپا، آکرول، لورنزو و یو پی وی سی پلاس اشاره کرد.

بهترین برند پنجره ترمال بریک از پروفیل‌های با ضخامت و استحکام بالا استفاده می‌کند. این برندها انواع مختلفی از پنجره ترمال بریک را با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌دهد.

شما می توانید برای خرید بهترین برند پنجره ترمال بریک به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کرده و جهت اطلاعات بیشتر با شماره های موجود بر روی وبسایت تماس بگیرید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top