skip to Main Content
4.2/5 - (4 امتیاز)

درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی بیشتر در خانه های نوساز به کار گرفته می شوند و استفاده و نصب آن ها فواید زیادی به نسبت سایر درب‌ ها دارد.

معمولا درب‌ سرویس های بهداشتی و حمام در مجاورت رطوبت، قطرات آب و پوسیدگی جای گرفته اند و باید برای جلوگیری از پوسیده شدن آنها از درب های ضد آب بهره برد.

درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی به شکل ضد آب ساخته شده اند و عایق بندی خوبی نسبت به نفوذ پذیری آب و رطوبت دارند. این درب ها طول عمر و ماندگاری زیادی دارند.

درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

تفاوت زیادی بین درب پی وی سی و درب یو پی وی سی وجود دارد برای مثال درب پی وی سی چوبی است اما درب یو پی وی سی از پروفیل های دوجداره ای ساخته شده.

این پروفیل طی فرایند فشرده سازی پلاستیک تولید می شود.

همانطور که گفته شد ساختار درب پی وی سی چوبی می باشد. مدلی از این درب به نام abs ضد آب وجود دارد که برای حمام یا سرویس بهداشتی به کار  گرفته می شود.

درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

مزایای درب UPVC سرویس بهداشتی

  1. عدم نفوذ پذیری در برابر آب، عایق بودن
  2. کم هزینه بودن
  3. در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر
  4. در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاومت می کند و پوسته آن بلند نمی شود.
  5. در برابر نور خورشید نیز مقاوم است،
  6. وزن کمی دارد
  7. به راحتی بازیافت می شود.
  8. درب UPVC در محیط های مرطوب مثل حمام، گرد و خاک را جذب نمی کند و به سادگی قابل شستشو می باشد.

نصب درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی ساده است و برای انجام آن دیگر نیازی به استفاده از مصالح ساختمانی مثل گچ و سیمان ندارید. این درب را از طریق بستن چند پیچ ساده می توانید نصب کنید.

مزیت دیگری که درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی دارد، عدم اجازه به رشد باکتری ها و قارچ ها بر روی سطح خود است. این پروفیل دوجداره را می توانید متناسب با سلیقه خود در رنگ ها مختلف خریداری کنید.

بیشتر بدانید : نصب آسان درب و پنجره upvc

انواع درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

انواع درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی

یکی از کاربرد های این پروفیل در سرویس بهداشتی می باشد، به همین دلیل این پروفیل را به جهت انجام این کار در انواع مختلفی می سازند. درب یو پی وی سی مدل کشویی در سرویس های بهداشتی پرکاربرد  است. این درب به گونه های مختلفی قفل می گردد. مدل معمولی درب UPVC با باز شوندهای ساده نمونه دیگری از درب هایی است که در سرویس بهداشتی به کار میروند.

قسمت باز شونده این درب به وسیله لولا کار می کند. در مدل UPVC پنلی، نصف درب را پنل و نصف دیگر را شیشه تشکیل می دهد. در برخی موارد تمام آن را پنل تشکیل می دهد.

قیمت درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

قیمت درب های UPVC مورد استفاده در سرویس بهداشتی

برخی آیتم های محاسبه قیمت درب دوجداره UPVC مشابه روش محاسبه قیمت پنجره دوجداره است .  قیمت درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی به موارد زیادی همچون اندازه درب، جنس، مواد اولیه و موارد دیگری بستگی دارد که متناسب با درخواست مشتری متفاوت می باشد.

برای تولید این درب ها  جهت استفاده در سرویس های بهداشتی از یراق آلات مخصوص سرویس بهداشتی و قفل های یک طرفه استفاده میکنند.

قفل های یک طرفه و یراق آلات مخصوصی که نام بردیم انواع مختلفی دارند.

قیمت درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی تولید شده بنابر موارد گفته شده متفاوت می باشد. دلایلی که موجب بروز این تفاوت قیمت می شوند به ترتیب عبارت اند از نوع پروفیلی که به کار گرفته شده، اندازه درب، نوع قاب به همراه فریم و در نهایت یراق آلاتی که در فرایند تولید به کار گرفته شدند.

 نصب درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی

نصب کردن این درب در سرویس بهداشتی با انواع مختلف بازشونده هایی که دارد می تواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون یک خانه داشته باشد. این درب در برابر آب و رطوبت نفوذ ناپذیر است. وزن درب UPVC در مقایسه با مواد اولیه خود بسیار کمتر می باشد بنابراین نصب و راه اندازی آن به راحتی و با سرعت بالایی صورت می گیرد. شستشوی این درب را می توانید با مقداری شوینده معمولی انجام دهید. نصب کردن این درب در سرویس بهداشتی مناسب می باشد زیرا درب  UPVC ضد آب است و در مقایسه با درب های دیگر مقاوم تر می باشد.

درب دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

مدل های درب یو پی وی سی

انواع مدل های درب مناسب سرویس بهداشتی و اتاق و ورودی منزل و ویلا را در زیر میتوانید ببینید .

مدل های درب UPVC مدل های درب UPVC مدل های درب UPVC مدل های درب UPVC

نمونه درب های تولید شده

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده  در و پنجره دوجداره upvc با برند های ویستابست ، هافمن ،  پنجره دوجداره وین تک و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

یو پی وی سی پلاس به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top