skip to Main Content
4.5/5 - (2 امتیاز)

اگر قصد خرید پنجره دوجداره قسطی را  دارید، می‌توانید از شرکت‌هایی که به مشتریان خود امکانات مناسبی را در این زمینه ارائه می‌دهند، استفاده کنید. این شرکت‌ها با در نظر گرفتن نیازهای و بودجه‌ی مشتریان، برنامه‌ای را طراحی کرده‌اند که شما می‌توانید با پرداخت یک مبلغ پیش پرداخت و چند چک به تعداد دلخواه، پنجره‌های دوجداره و سه جداره با کیفیت و استاندارد را خریداری کنید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد نحوه فروش و قسط‌بندی این محصولات، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از شرایط خرید اقساطی آگاه شوید.

فروش پنجره دوجداره قسطی

خرید پنجره دوجداره قسطی چه مزایایی دارد؟

خرید پنجره دوجداره قسطی چندین مزیت برای شما به همراه خواهد داشت.

اول اینکه با توجه به شرایط اقتصادی نامساعد و نوسانات بازار، همچنان می‌توانید از فواید پنجره‌های دوجداره و سه جداره برخوردار شوید.

دوم اینکه خدمات فروش و نصب این پنجره‌ها توسط شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای انجام می‌شود که کادر فنی مجاز و آموزش دیده دارند.

سوم اینکه با خرید پنجره دوجداره قسطی، محصولات با کیفیت و ضمانت نامه مناسب را در اختیار خواهید داشت.

اگر قصد دارید پنجره‌های قدیمی خود را با پنجره‌های دوجداره جدید و مدرن تعویض کنید، گروه ما بهترین انتخاب برای شماست. ما با همکاری برندهای مطرح و معتبر پنجره دوجداره مانند ویستابست، وین‌تک، هافمن و … امکان خرید پنجره دوجداره قسطی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با پرداخت 30 درصد از مبلغ نقد و باقی را در اقساط 1، 2، 3 ماهه تسویه کنید.

پنجره‌های دوجداره دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به عایق حرارتی و صوتی بالا، جلوگیری از اتلاف انرژی، نظافت آسان، مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، نور خورشید و آتش اشاره کرد. همچنین این پنجره‌ها سبک و زیبا هستند و نیاز به رنگ‌آمیزی ندارند.

برای خرید پنجره دوجداره قسطی، شما باید ابعاد و تعداد پنجره‌های خود را مشخص کنید و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن‌ها به شما در انتخاب بهترین پروفیل و شیشۀ مناسب کمک خواهند کرد. سپس قرارداد خود را امضاء کنید و منتظر تحویل پنجره‌های دوجداره باشید.

یو پی وی سی پلاس  دارای نمایندگی در تهران و کرج است و شما می‌توانید در هر کدام از این شهر‌ها خرید خود را انجام دهید. همچنین یو پی وی سی پلاس  ضمانت نامۀ پروفیل پنجرۀ خود را به شما اعطاء می‌کند.

فروش پنجره دوجداره قسطی

خرید پنجره‌ چکی در تهران و کرج

اگر در تهران و کرج قصد خرید پنجره دوجداره با پرداخت چک دارید، می‌توانید از یو پی وی سی پلاس استفاده کنید و با شرایط موجود معامله کنید.
مشتریان گرامی در طرح فروش ویژه اقساطی می توانند با خرید محصولات شرکت از طریق پرداخت چک به شرح زیر اقدام نمایند

یک سوم مبلغ قرارداد در ماه اول
یک سوم مبلغ قرارداد در ماه دوم
یک سوم مبلغ قرارداد در ماه سوم

قیمت پنجره دوجداره قسطی

اینکه پنجره دوجداره قسطی چقدر قیمت دارد، عوامل مختلفی اثرگذار هستند. برای نمونه، اندازه و تعداد پنجره‌ها بر قیمت نهایی تأثیر دارند و هر چه بیشتر باشند، قیمت بالاتر می‌شود. البته ما هم برای خریداران عزیزمان امکانات و تسهیلاتی را فراهم کرده‌ایم. مثلاً برای خریداران تعداد زیاد پنجره، تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و همچنین این امکان را به آن‌ها می‌دهیم که پنجره دوجداره را به صورت قسطی تهیه کنند.

بعضی از مراکز و سازندگان، برای خریداران عمده خود امکانات و تسهیلاتی را در نظر گرفته‌اند، که باعث افزایش علاقه و درخواست مشتری برای تهیه و به کار بردن نسل جدید پنجره‌ها شده است. همچنین نوع و جنس پروفیل و مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوای مختلف نیز از عوامل مؤثر بر کیفیت و قیمت این محصولات هستند.

 

در ضمن هزینه نصب، نوع و جنس شیشه‌های دوجداره و یا کیفیت یراق‌آلات مورد استفاده برای آن‌ها نیز در این موضوع نقش دارند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top