skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

آلاچیق دوجداره upvc دارای مزایای زیادی هستند که می توانند خانه شما را زیباتر و راحت تر کنند . آلاچیق دوجداره UPVC یکی از سازه های جدید و مورد علاقه بسیاری از افراد است. این سازه ها که ریشه در گذشته دارند، با استفاده از فن آوری یو پی وی سی، قابلیت های جدید و متنوعی را برای ما فراهم کرده اند.

آلاچیق دوجداره یو پی وی سی با بهره گیری از پروفیل های UPVC و شیشه های دوجداره، یک فضای پوشیده و مناسب برای لذت بردن از طبیعت است.

شما می توانید با این سازه، در هر شرایط آب و هوایی، از منظره بیرون خانه خود نهایت استفاده را داشته باشید و در کنار خانواده خود لحظات خوشی را تجربه کنید. شما همچنین می توانید در یک محیط آرام و دنج، به فعالیت های مورد علاقه خود مانند مطالعه و استراحت بپردازید.

این سازه های زیبا در کشورهای مختلف کاربردهای متفاوتی دارند.

برخی از آن ها را به عنوان گلخانه های کوچک برای نگهداری و پرورش گل و گیاه در باغ، حیاط و یا پشت بام خانه های خود استفاده می کنند.

آلاچیق دوجداره UPVC یک فضای پوشیده و راحت است که از جنس UPVC ساخته شده است. این جنس عایق خوبی برای حفظ دما، کاهش صدا و جلوگیری از آلودگی است. آلاچیق دوجداره UPVC دارای دیوارهای UPVC، پنجره های یو پی وی سی و سقف شیشه ای است و برای اهداف مختلف قابل استفاده است. مثلاً می توانید از آن به عنوان گلخانه، چایخانه، اتاق آفتابی و … استفاده کنید.

آلاچیق دوجداره UPVC را می توانید در هر جایی که دوست دارید نصب کنید. مثلاً می توانید آن را در کنار استخر، آب نما، در باغ و درختان یا روی بام قرار دهید. آلاچیق دوجداره UPVC به شما اجازه می دهد که در هر فصلی از منظره زیبا لذت ببرید.

نور طبیعی با آلاچیق UPVC

یکی از بزرگ ترین مزایای آلاچیق دوجداره UPVC استفاده از نور طبیعی است. شما می توانید علاوه بر این از نور طبیعی لذت میبرد در محیطی امن و آرام در تمامی شرایط آب و هوایی به استراحت بپردازید و فضای باز و زیبا اطراف نیز بهره مند شوید.

استفاده بهتر از مناطق خارجی با آلاچیق دوجداره UPVC

با آلاچیق دوجداره UPVC می توانید از فضای خارجی خود به نحو احسن استفاده کنید. این آلاچیق ها قابلیت بسته شدن کامل را دارند و شما را از عوامل محیطی مانند باد، باران و اشعه UV محافظت می کنند. آلاچیق دوجداره UPVC همچنین باعث افزایش ارزش ملک شما می شوند. شما می توانید آلاچیق UPVC را با توجه به طراحی و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید.

قیمت آلاچیق دوجداره UPVC

قیمت هر محصولی از عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، میزان استفاده از آن ها و سایر مولفه ها تاثیر می پذیرد. شما با رعایت استانداردهای مونتاژ، می توانید از پروفیل Upvc کم هزینه ترین نوع استفاده کنید. قیمت آلاچیق دوجداره UPVC نیز به نوع شیشه، طرح و رنگ پروفیل، برند و کیفیت شرکت سازنده و ابعاد آلاچیق بستگی دارد.

لیست قیمت پنجره های دوجداره

تنوع رنگی آلاچیق یو پی وی سی

آلاچیق های رنگی ما را ببینید و از تنوع طراحی و رنگ آنها لذت ببرید. شما می توانید با انتخاب پروفیل لمینیت یا پروفیل رنگ شده، رنگ مورد علاقه خود را برای آلاچیق خود تعیین کنید. ما هیچ محدودیت رنگی در آلاچیق های خود قائل نمی شویم و به شما اجازه می دهیم که آلاچیق را به سلیقه خود سفارش دهید. آلاچیق های ما علاوه بر رنگ، در طرح و شکل نیز گزینه های متنوعی دارند.

عایق بندی

آلاچیق های دوجداره UPVC با داشتن عایق بندی مناسب، از نفوذ سرما و گرما و آلودگی هوا به داخل آلاچیق جلوگیری می کنند. این باعث می شود که هوای داخل آلاچیق همواره در شرایط مطلوب باشد. همچنین، گرد و غبار نمی تواند به داخل آلاچیق راه پیدا کند. شما نیز می توانید آلاچیق دوجداره خود را با ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید.

نمونه اجرای آلاچیق upvc

این نمونه پیاده‌سازی آلاچیق در یکی از پروژه های یو پی وی سی پلاس است .

نمونه آلاچیق upvc alachigh

تصاویر بعد از پیاده سازی آلاچیق

 

نمونه کار آلاچیق دوجداره نمونه کار آلاچیق دوجداره نمونه کار آلاچیق دوجداره

مزایای آلاچیق دوجداره یو پی وی سی

برخی از مزایا و ویژگی های آلاچیق دوجداره UPVC را در اینجا برای شما آورده ایم :

  1. زیبایی
  2. عایق صدا
  3. تنوع رنگی
  4. سبکی وزن
  5. عایق گرد و غبار
  6. دارای امنیت بالا
  7. غیر قابل اشتعال
  8. مقاوم در برابر باد
  9. عایق سرما و گرما
  10. تنوع در حالت بازشو
  11. قابل نصب بر روی پشت بام
  12. قابل استفاده در تمام فصول
  13. استفاده از شیشه های دوجداره صنعتی

ویدیو نمونه کار آلاچیق upvc در فضای باغ

سفارش آلاچیق upvc

مجموعه تولیدی یو پی وی سی پلاس یکی از تولیدکنندگان قدیمی و با سابقه کاری بالا در حوزه ساخت انواع درب و پنجره های دو جداره است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی های دقیق و مهندسی ساز و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت باعث شده تا همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، قیمت های منصفانه و تحویل سریع از دیگر مزایای این مجموعه تولیدی است.

در صورتی که نیاز به استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc دارید می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت یا با استفاده از فرم تماس با ما در منو سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top