skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه و با گسترش فروشگاه های اینترنتی همچون آمازون در جهان و دیجی کالا در ایران، بسیاری از کالاها با سهولت بیشتر در دسترس هستند؛ اما آیا پنجره دوجداره هم چنین است؟ اصلاً قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا چند است؟

همین ابتدای کار باید به شما بگوییم که کالایی مثل پنجره دوجداره در سایت هایی مثل دیجی کالا و آمازون به فروش نمی رسند و در نتیجه مورد قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا نیز منتفی است.

چرا قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا وجود ندارد؟

فرض کنید شما فردی با سایز خاص هستید و بخواهید لباس بخرید، معمولاً سفارش دوخت لباس را ترجیح خواهید داد. این مورد بر خلاف خرید کفش و لباس در سایزهای تعریف شده است.

پنجره دوجداره نیز یکی از کالاهایی است که به صورت سفارشی تولید می شود، به این نحو که شما باید به مغازه یا شرکت تولید کننده مراجعه کنید یا تماس بگیرید و با اعلام اندازه چارچوب پنجره خود منتظر ساخت و نصب آن باشید. پس این مورد ارتباط بی واسطه با یک تولید کننده را می طلبد و دیجی کالا تنها عرضه کننده کالای تولید شده است.

چرا قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا وجود ندارد؟

قیمت پنجره دوجداره آماده چند است؟

پاسخ به این مورد نیز عیناً شبیه به مورد قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا است. معمولاً وقتی می خواهید پنجره دوجداره سفارش دهید باید نوع پروفیل، سایز پنجره، کتیبه و همچنین جنس شیشه را اعلام کنید.

سیستم فروش کالاهای سفارشی همچون پنجره یا کابینت به نحوی است که تابعی از متراژ است و این یک اندازه فیکس و ثابت برای هر خانه و به طور کلی هر ساختمانی نیست؛ بر خلاف در حمام که یک اندازه ثابت دارد یا میز و صندلی، پنجره ها ابعاد متفاوتی دارند.

چه مواردی از پنجره دوجداره در دیجی کالا موجود است؟

اگرچه قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا وجود ندارد ولی شما می توانید مواردی همچون لولای پنجره دوجداره و برخی لوازم جانبی همچون قفل پنجره را در این فروشگاه آنلاین پیدا کنید.

به عبارتی دیگر کالاهای غیر سفارشی مرتبط با پنجره در دیجی کالا و آمازون پیدا می شود و البته قیمت آن بسته به تولید کننده و جنس و نوع آن کالا و همچنین فروشنده آن متفاوت خواهد بود.

چه مواردی از پنجره دوجداره در دیجی کالا موجود است؟

چه فاکتورهایی در قیمت پنجره دوجداره مؤثر است؟

اما فارغ از بحث قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا، چه فاکتورهایی بر قیمت پنجره دوجداره مؤثر است؟ برای پاسخ به این سؤال باید به سراغ مواردی همچون جنس پروفیل پنجره، یراق آلات، برند، نوع شیشه و مهمتر از همه ابعاد پنجره دوجداره برویم.

به برخی از این موارد در ادامه اشاره شده است:

  • پروفیل پنجره دوجداره: این مورد یکی از همان مواردی است که به دلیل سفارشی بودن اندازه اش امکان وجود چیزی به نام قیمت پنجره دیجی کالا را سلب می کند. پروفیل پنجره می تواند از آلومینیوم یا یو پی وی سی باشد و برندهای مختلفی به تولید آن می پردازند. در مورد پی وی سی وین تک و هافمن از شناخته شده ترین ها هستند.
  • یراق آلات: منظور از یراق آلات پنجره قطعاتی چون دستگیره، اسپانیولیت، لولاها و غیره است که امکان باز و بسته شدن پنجره را فراهم می‌آورند. جالب است که بدانید هر یک از انواع پنجره های محوری، فولکس واگنی، آکاردئونی و کشویی یراق آلات مخصوص به خود را دارند که کیفیت آنها در قیمت پنجره ها تاثیر گذار خواهد بود.
  • نوع پنجره: انواع مختلفی از شیشه چون ساده، لمینت و سکوریت وجود دارد که در ساخت پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر نوع شیشه عوامل دیگری چون ابعاد، تعداد جداره شیشه، نحوه تولید شیشه و همچنین رنگ آن باعث اختلاف در قیمت تمام شده پنجره دوجداره می شود.

تنوع مدل و قیمت پنجره دوجداره

مدل های متنوعی که برای پنجره دوجداره وجود دارد، یکی دیگر از موارد غیر ممکن شدن وجود پنجره دوجداره در فروشگاه های آنلاین چون دیجی کالا و همچنین دلیلی بر نبودن قیمت پنجره دیجی کالا است.

پنجره ها در انواع مختلفی از جمله پنجره دوجداره کشویی، لولایی، محوری، پانوراما، فولکس واگنی، آکاردئونی و دوحالته وجود دارند که هر کدام در ابعاد سفارشی مشتری قابل تولید هستند و قیمت تمام شده متفاوتی خواهند داشت. بنابراین بهترین گزینه برای خرید این پنجره ها تماس با تولیدکنندگانی چون یو پی وی سی پلاس است.

چه فاکتورهایی در قیمت پنجره دوجداره مؤثر است؟

تولید کنندگان پنجره دوجداره

حالا که با مورد فروش و قیمت پنجره دوجداره بیشتر آشنا شدید بهتر است به جای جستجوی قیمت پنجره دیجی کالا که حاصلی نخواهد داشت، به تولید کنندگان معتبر مراجعه کنید.

دست آخر اینکه بیش از هرچیز باید ابعاد پنجره ساختمان خود را داشته باشید و البته بدانید که چه نوع پنجره ای را می خواهید استفاده کنید. در این زمینه مطالب بیشتری بر روی وبسایت یو پی وی سی پلاس قابل یافتن است.

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد این کالا به دلیل سفارشی بودن بر روی وبسایت هایی چون آمازون و دیجی کالا وجود ندارد و شما تنها می توانید آن را از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان و با سفارش مشخص تهیه کنید.

شما می توانید برای انتخاب انواع پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی به سایت یو پی وی سی پلاس سر بزنید. مجموعه تولیدی یو پی وی سی پلاس یکی از تولیدکنندگان قدیمی و با سابقه کاری بالا در حوزه ساخت انواع درب و پنجره های دو جداره است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی های دقیق و مهندسی ساز و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت باعث شده تا همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

در صورتی که نیاز به استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc دارید می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت یا با استفاده از فرم تماس با ما در منو سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top