skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

وین تک یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل پنجره دوجداره است؛ لیست قیمت وین تک یا در اصل قیمت انواع پنجره های دوجداره از نوع وین تک به عواملی از جمله ابعاد و تعداد درب و پنجره، نوع پروفیل و شیشه، نوع یراق آلات و بازشو، هزینه نصب و حمل و نقل بستگی دارد.

فرمول کلی محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک

اگر شما به دنبال لیست قیمت وین تک و هزینه این پنجره ها می گردید، فرمول زیر به شما کمک خواهد کرد.

هزينه نصب + (قيمت واحد x يراق آلات) + (قيمت متر مربع × شيشه مصرفى) + (قيمت متر طول x پروفيل مصرفى) = قيمت كل

برای مثال، اگر شما می خواهید یک پنجره دوجداره با ابعاد 120×100 سانتیمتر، پروفیل وین تک 60 میلیمتر، شیشه 4 میلیمتر، یراق آلات تک بازشو و هزینه نصب 10 درصد از قیمت کل داشته باشید، قیمت پنجره دوجداره وین تک را می توانید به این صورت محاسبه کنید:

قيمت كل × 0.1 + (قيمت يراق آلات تك بازشو) + (قيمت متر مربع شيشه × 1.2) + (قيمت متر طول پروفيل × 2.4) = قيمت كل

البته قیمت متر طول پروفیل، متر مربع شیشه و یراق آلات ممکن است بر اساس نوع، کیفیت، تولید کننده و بازار متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت های به روز و دقیق پنجره دوجداره وین تک، می توانید با یو پی وی سی پلاس تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: قیمت پروفیل خام upvc

جایگاه ابعاد در لیست قیمت وین تک

جایگاه ابعاد در لیست قیمت وین تک

ابعاد پنجره دوجداره وین تک یکی از عوامل مهم در لیست قیمت وین تک است. هرچه ابعاد پنجره بزرگتر باشد، پروفیل و شیشه بیشتری مصرف می شود و در نتیجه قیمت پنجره افزایش می یابد.

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک، باید متراژ پروفیل و شیشه را با قیمت متر طول و متر مربع آنها ضرب کرده و به آن یراق آلات و هزینه نصب را اضافه کنید. یعنی دقیقا همان فرمولی که پیشتر به آن اشاره شد.

جنس پروفیل و قیمت پنجره

جنس پروفیل و قیمت پنجره

دیگر عاملی که می تواند بر لیست قیمت وین تک تاثیر داشته باشد، جنس پروفیل است. پروفیل های مختلفی مانند چوبی، آهنی، آلومینیومی و یو پی وی سی برای ساخت پنجره دوجداره استفاده می شوند. هر کدام از این پروفیل ها دارای ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود هستند که بر روی کیفیت، زیبایی، عایق بودن و طول عمر پنجره تأثیر می گذارند.

برای مثال، پروفیل چوبی نمای گرم و زیبایی دارد اما در برابر رطوبت و آتش‌سوزی ضعیف است. پروفیل آهنی نیز از نظر قیمت ارزان است اما انتقال حرارت و صدا را کاهش نمی دهد و به راحتی زنگ می زند.

پروفیل آلومینیومی مقاوم و سبک است اما نیاز به رنگ آمیزی دارد و در برابر انتقال حرارت و صدا عملکرد خوبی ندارد. پروفیل یو پی وی سی نوعی پلاستیک است که دارای مزایای زیادی است.

این پروفیل عایق بودن در برابر انتقال حرارت و صدا را افزایش می دهد، ضد آب و ضد زنگ است، نیاز به رنگ آمیزی ندارد، طول عمر بالایی دارد و قیمت مناسبی نیز دارد. بنابراین، پروفیل یو پی وی سی یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت پنجره دوجداره است.

تأثیر شیشه بر لیست قیمت وین تک

تأثیر شیشه بر قیمت پنجره دوجداره وین تک

شیشه دوجداره دارای مزایایی مانند عایق بودن در برابر صدا، گرما و سرما، افزایش امنیت و مقاومت، کاهش اتلاف انرژی و زیبایی بیشتر است. شیشه دوجداره تشکیل شده از دو لایه شیشه است که با یک فاصله‌دهنده از هم جدا شده‌اند و فضای بین آن‌ها با گاز آرگون پر شده است. این گاز باعث می‌شود که انتقال حرارت و صدا از یک لایه به لایه دیگر کاهش یابد.

به طور کلی، قیمت شیشه دوجداره به عواملی مانند ضخامت، نوع، رنگ، کیفیت، ابعاد و نحوه نصب شیشه بستگی دارد و این قیمت بر لیست قیمت وین تک نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال شیشه دوجداره به نسبت شیشه دوجداره دو طرف سکوریت ارزان‌تر است.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک

لیست قیمت پروفیل وین تک

لیست قیمت پروفیل وین تک

نکته پایانی

در این مطلب به لیست قیمت وین تک پرداختیم؛ به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمتی ثابت از پنجره دوجداره وین تک ارائه داد ضمن اینکه قیمت این پنجره به مواردی چون ابعاد و تعداد پنجره، نوع پروفیل و شیشه، نوع یراق آلات و بازشو و هزینه نصب و حمل و نقل بستگی دارد.

شما می توانید برای تهیه بهترین پنجره های دوجداره و استعلام قیمت آن با یو پی وی سی پلاس تماس بگیرید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top