skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه تقاضا برای نصب و درب و پنجره دوجداره یا جایگزینی آن با پنجره های قدیمی بسیار افزایش پیدا کرده است و بسیاری به دنبال این هستند که بدانند هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره تابع چیست و چقدر تمام می شود.

پیش از ورود به این بحث و به عنوان مقدمه باید گفت که مهمترین پارامتر در محاسبه هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره، نحوه کار نصاب و همچنین متریالی است که او برای یراق و آب بندی پنجره استفاده می کند.

نصاب، هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره

به طور قطع نصابی که سال ها در عرصه نصب در و پنجره دوجداره کار کرده باشد، فرایند نصب را به صورت حرفه ای و با صرف زمان کمتر انجام می دهد اما در مقابل اجرتی که از مشتری دریافت می کند، اندکی بیشتر از یک نصاب کم تجربه خواهد بود.

نصاب به تمام اجزای در و پنجره آشناست و آن را پیش از نصب به نحوی اندازه گیری می کند که خللی در باز و بست پنجره به وجود نیاید. همچنین توجه به موضوع آب بندی و عایق کاری پنجره در مقابل صدا و آلودگی از دیگر کارهای مهم برای نصب پنجره دوجداره است.

بیشتر بدانید: مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

یکی از مواردی که هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره را مقرون به صرفه می کند، عدم نیاز به تخریب دیوار برای اجرای این نوع از در و پنجره است.

مهم تر از موضوع عدم تخریب این نکته است که برای اجرای پنجره دوجداره نیازی به استفاده از متریال خاصی در دیوار نیست و اصل موضوع به چارچوب پنجره و یراق آلات موجود در آن باز می گردد.

maxresdefault e1675404039160

هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره در ساختمان قدیمی

معمولا مالکان ساختمان های قدیمی وقتی به تصمیم برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره می رسند، دست و دلشان می لرزد زیرا نگران هزینه اجرت و نصب پنجره دوجداره در ساختمان قدیمی هستند.

خوشبختانه باید به شما بگوییم که تعویض پنجره دوجداره در ساختمان قدیمی به آن سختی ای که تصور می کنید نیست!

فرایند تعویض پنجره دوجداره در ساختمان قدیمی

در آغاز کار عملیاتی نصب، ابتدا تمام ستون‌های افقی و عمودی قاب پنجره قدیمی با استفاده از فرز بریده می‌شود و تنها فریم محیطی پنجره قدیمی داخل دیوار باقی می‌ماند. سپس پنجره‌های جدید دوجداره روی این قاب با استفاده از پیچ‌های محکم نصب می‌شود. معمولا پس از اتمام کار، فریم محیطی پنجره قدیمی به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

به عبارت ساده‌تر چارچوب پنجره قدیمی در دیوار باقی می ماند و پنجره جدید درون چارچوب قبلی می نشیند؛ این کار ضمن پایین آوردن هزینه اجرت و نصب پنجره دوجداره، از تحمیل هزینه های بنایی نیز جلوگیری می کند.

aid11263896 v4 1200px Fit Upvc Windows Step 18 e1675404084209

هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره بر حسب طبقات ساختمان

دیگر نکته که در هزینه اجرای پنجره دوجداره باید در نظر گرفت، تعداد طبقات ساختمان است؛ هرچه طبقات بالاتر باشد هزینه نصب نیز بالاتر خواهد رفت.

در ضمن برخی از موارد برای انتقال پنجره های دوجداره باید از جرثقیل استفاده شود که همین موضوع نیز بر قیمت تمام شده هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بدانید: ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

روش های نصب پنجره و هزینه آن

برای نصب پنجره دوجداره از روش های متفاوتی استفاده می شود از جمله استفاده از پیچ سرمته و چسب ماستیک که اگرچه در این روش هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره کم خواهد بود اما مقاومت پنجره کمتر است.

به طور استاندارد باید از هر طرف پنجره 4 میل بادخور جهت تزریق فوم پلی اورتان لحاظ شود. این فوم نقش عایق صوت را ایفا خواهد کرد و تحمل انبساط و انقباض upvc دارد.

installingdoubleglazing

آیا می توان به رقم ثابتی برای نصب پنجره رسید؟

برای هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره نمی توان عددی را به عنوان قیمت ارائه داد؛ هم به خاطر نوسان شدید در قیمت ها و هم به دلیل مواردی که اشاره شد. نصاب باید از متراژ پنجره شما مطلع شود، بداند که چه میزان چسب و همچنین یراق باید مصرف کند و از مهم تر اینکه چه تعداد طبقه را باید طی کند.

اما نگران نباشید، شما می‌توانید از یو پی وی سی پلاس در مورد هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره درخواست مشورت کنید.

بیشتر بدانید: نصب پنجره upvc

نکته پایانی درباره هزینه و اجرت نصب پنجره دوجداره

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top