skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

برندهای تولید کننده پنجره دوجداره قیمت های متفاوتی برای محصول خود ارائه می دهند؛ یکی از این برندها وین تک است و مشتریان ممکن است سوال داشته باشند که قیمت پنجره دوجداره وین تک چند است؟

نه تنها برند وین تک بلکه قیمت محصول تمام برندهای تولیدکننده پنجره دوجداره تابع فاکتورهایی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

درباره برند وین تک

قبل از پرداختن به قیمت پنجره دوجداره وین تک، خوب است نگاهی اجمالی به این برند داشته باشیم.  کارخانجات WINTECH در ایران و سایر کشورها از جمله ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان، متعلق به گروه شرکتهای  ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا است که تاریخچه تاســیس آن به سال 1956 میلادی برمی گردد.

پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات وینتک WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در ایران و همچنین کارخانجات خارج از کشور ااست و تمامی این محصولات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب زیر کنترل و نظارت است.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره برای ساختمان

فاکتورهای تعیین قیمت پنجره دوجداره وین تک

قیمت پنجره دوجداره تابع متغیرهایی از جمله مدل پنجره، ابعاد، نوع شیشه، تکنولوژی تولید، نوع یراق آلات، جنس، رنگ پروفیل و مواردی از این دست است.

اولین نکته ای که باید برای قیمت پنجره دوجداره وین تک و البته سایر پنجره های دوجداره لحاظ کرد، مدل این پنجره ها است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

1 min 3 e1675285799629

چه مدل پنجره ای می خواهید؟

پنجره های دوجداره از لحاظ باز شدن الگوهای متفاوتی دارند که این مورد مستقیما به یراق آلات این پنجره ها باز می گردد؛ به عبارت دیگر پنجره های ثابت وجود دارد که برای همه آشناست، همچنین پنجره های دولنگه، آکاردئونی، کلنگی و بسیاری مدل های دیگر وجود دارد. با این حال قیمت پنجره دوجداره وین تک با حالت ثابت از همه ارزان تر است.

نقش ابعاد در قیمت پنجره

قیمت پنجره دوجداره وین تک با ابعاد آن ارتباط ویژه ای دارد؛ این قاعده نه تنها در مورد وین تک بلکه در مورد هر پنجره دیگری نیز صدق می کند.

به تبع هر میزان که متریال بیشتری برای پنجره مصرف شود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین هرچه سایز محل نصب پنجره شما از لحاظ طول و عرض بالاتر باشد، پنجره دوجداره سفارش داده شده تان نیز قیمت بیشتری خواهد داشت.

جنس شیشه مورد استفاده

انواع مختلفی از شیشه چون ساده، لمینت و سکوریت وجود دارد که در ساخت پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر نوع شیشه عوامل دیگری نظیر ابعاد، تعداد جداره شیشه، نحوه تولید شیشه و همچنین رنگ آن باعث اختلاف در قیمت تمام شده پنجره دوجداره می شود.

یک نکته مهم درباره قیمت پنجره دوجداره وین تک

این مورد را درباره برند وین تک به خاطر داشته باشید که علاوه بر پنجره هایی که به این نام می شناسیم، این شرکت با برندی دیگر به نام پلاس پن نیزبه تولید پروفیل برای پنجره های دوجداره اقدام کرده است.

فن آوری تولید و ترکیب مواد اولیه این نوع پروفیلها همانند سایر پروفیلهای برند وین تک است و تمامی استانداردهای تولید پروفیلهای UPVC در این سری پروفیلها نیز لحاظ شده است. این پروفیل ها با قیمت اقتصادی تری در اختیار مشتریان قرار گرفته است و بازار هدفش پروژه های کلان شهری و مجتمع های مسکونی انبوه است.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره ارزان

سایر موارد تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره وین تک

موارد دیگر همچون رنگ، یراق آلات و تکنولوژی تولید بر قیمت پنجره تاثیرگذار خواهد بود. در مورد یراق آلات به مورد نوع بازشو پنجره اشاره کردیم اما در مورد رنگ باید گفت که علاوه بر رنگ سفید که رنگ رایج در تولید اغلب پنجره ها است، ممکن است پروفیل را در رنگ های دیگری نیز مشاهده کنید که در این صورت قیمت آن ها ۳۰ درصد گران تر خواهد بود.

Factors affecting the price of double glazed windows 4.jpg

نکته پایانی

واقعیت امر این است که با توجه به نوسانات شدید در عوامل فراهم کننده مواد اولیه، نمی توان قیمتی فیکس برای هیچگونه محصولی ارائه داد اما شما می توانید ضمن تماس با شماره های موجود در سایت، از قیمت پنجره دوجداره وین تک مطلع بشوید.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top