skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

معمولا وقتی پای خرید چیزی به میان بیاید، مشتری به دنبال ارزان‌ترین نوع با بهترین کارایی می گردد. پنجره دوجداره ارزان نیز یکی از جستجوهای مشتریانی است که به دنبال استفاده از این محصول در ساختمان خود هستند.

اگر به دنبال خرید پنجره دوجداره ارزان هستید، باید متر و معیارهایی کیفی را در نظر بگیرید تا ضمن صرف پولی کمتر، جنسی با کیفیت نیز عایدتان شده باشد.

چه فاکتورهایی در خرید پنجره دوجداره ارزان دخیل است؟

همچون خرید هر نوع دیگری از پنجره دو جداره، فاکتورهایی همچون جنس پروفیل، یراق آلات به کار رفته در پنجره و برند تولید کننده از اصلی ترین عوامل تعیین قیمت پنجره دو جداره هستند؛ به این ها باید اندازه پنجره را نیز اضافه کنید.

Aluminium Double Glazing Windows

نکته مهم؛ مشخص کردن تعریف از ارزانی

این مورد نه فقط در مورد پنجره دوجداره ارزان بلکه در مورد هر ارزانی دیگری که از خرید کالا انتظار دارید حائز اهمیت است. به عبارت دیگر باید مشخص کنید که توقع تان از محصولی که قصد خریدش را دارید چیست؟

پنجره های دو جداره به طور کلی محیط را در برابر سر و صدا، آلودگی و هدر رفت حرارت عایق بندی می کنند. بنابراین یک پنجره دوجداره ارزان باید این ویژگی ها را در خود داشته باشد.

بیشتر بدانید: بورس پنجره دوجداره

برندهایی با قیمت مقرون به صرفه

از جمله محصولاتی که در یو پی وی سی پلاس عرضه شده است می توان به برندهای وین تک، ویستابست، هافمن و پلاس پن اشاره کرد. در ادامه مختصر مروری بر این برندها خواهیم داشت:

  • وین تک: این پروفیل ها تولید شده در گروه کارخانجات وینتک WINTECH و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و با قیمت مناسب در دسترس است.
  • ویستابست: این برند به دلیل استفاده از پروفیل ویستا بست به  پنجره ویستابست معروف شده است. پنجره دوجداره ویستابست اولین دارنده گواهینامه RAL آلمان در بین تولید کنندگان پروفیل UPVC است.
  • هافمن: پنجره دوجداره هافمن گزینه های مختلفی از نظر نوع، ضخامت و اندازه مورد نیاز شما را ارائه می دهد و با وجود تنوع بالا قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
  • پلاس پن: یکی از زیر مجموعه های وین تک است که در حقیقت نوع اقتصادی این برند بوده و می توان آن را در راسته پنجره دو جداره ارزان قیمت قرار داد. تفاوت آن با وین تک در ضخامت پروفیل و برخی یراق آلات است.

نقش یراق آلات در قیمت تمام شده پنجره

یراق آلات از دیگر فاکتورهای موثر در انتخاب پنجره دوجداره ارزان است. برخی از یراق آلات دو تکه و برخی دیگر تک حالت است.

یراق های تک حالته، پنجره را تنها به یک صورت باز می کنند؛ مثلا به صورت افقی یا عمودی. در مقابل اما یراق دو حالته به شما حق انتخاب بیشتری برای بازکردن پنجره تان می دهد. بنابراین اگر به دنبال پنجره دوجداره ارزان هستید احتمالا باید یراق تک حالته را مدنظر قرار بدهید.

wintech window 2 1 e1675056431925

نقش پروفیل در قیمت پنجره دوجداره ارزان

این نکته بسیار مهم است که پنجره دوجداره مبتنی بر پروفیل یو پی وی سی بخواهید یا آلومینیوم. شاید در نگاه اول برایتان تفاوتی نداشته باشد اما در اصل با دو ساختار کاملا متفاوت روبرو خواهید بود.

از لحاظ قیمت تمام شده، پنجره آلومینیومی حدودا دو-سه برابر گران تر از نوع یو پی وی سی است. اما بسته به آب و هوای منطقه مورد سکونت شما و همچنین سلیقه تان بین این دو انتخاب خواهید کرد که هر دو محصول نیز از جمله تولیدات مطلوب و محبوب در صنعت ساختمان سازی هستند هرچند این روزها اقبال بیشتر با یو پی وی سی است.

بیشتر بدانید: مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران

نکته پایانی

برای آگاهی از قیمت پنجره ها و انتخاب پنجره دو جداره ارزان می توانید از یو پی وی سی پلاس کمک بگیرید.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی و توری پلیسه با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top