skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

خرید جنس دست دوم همواره یکی از گزینه های روی میز برای افرادی است که بودجه محدودتری دارند. دامنه خرید کالاهای دست دوم حتی در و پنجره را هم در بر می گیرد پس بعید نیست که با سوال در مورد معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم مواجه بشویم.

چرا استفاده از پنجره دو جداره؟

در سال های گذشته استفاده از پنجره های دوجداره رواج فراوانی پیدا کرده است؛ به ویژه به دلایل بهینگی در مصرف انرژی، زیبایی و کاهش سر و صدا.

هم اکنون برندهای مختلف پنجره دو جداره در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شوند. با این حال برخی ترجیح می دهند که از نوع دست دوم استفاده کنند.

ae233bd4b7d3249d23036724ca20a045.png

چرا افراد از پنجره دوجداره دست دوم استفاده می کنند؟

در نگاه اول اگر کسی از شما درباره معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم بپرسد، شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد. اما تصور کنید که شما صاحب ساختمانی با عمر بالا هستید و قصد بازسازی را دارید.

شاید بخواهید یک دهه بعد ساختمان را تخریب کنید یا اصلا پای تغییر کاربری در میان باشد و خرید پنجره نو به نظرتان صرف نداشته باشد. اما آیا واقعا چنین است؟

بیشتر بدانید: در چه زمانی باید تعویض شیشه پنجره دوجداره انجام شود؟

آیا معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم بالا است؟

پنجره دست دوم، زمانی در یک دیوار دیگر جای خوش کرده بوده و اگر قصد خرید آن را دارید و مشغول محاسبه معیاب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم هستید، باید این را در نظر بگیرید که اصلا این پنجره به هنگام در آمدن از ساختمان قبلی آسیب دیده است یا خیر.

قیمت پنجره دست دوم بالاتر است؟

در بررسی معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم، بخش قیمت می تواند برای مشتری جذاب تر باشد. احتمالا کشش به سمت این محصول استفاده شده به خاطر قیمتش باشد.

با این حال جنس پروفیل به کار رفته در پنجره و همچنین یراق آلات آن در بالا و پایین رفتن قیمت موثر خواهد بود؛ در هر صورت قیمت اجناس دست دوم معمولا پایین است مگر آنکه از برندی درجه یک بوده و واقعا خاص باشد.

از کیفیت شیشه ها غافل نشوید

شیشه های پنجره دوجداره یکی از فاکتورهایی است که باید در محاسبه معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم به خصوص از منظر معایب در نظرش بگیرید.

شیشه ها پس از گذشت یک دوره چند ساله دچار اشکال در بخش درزگیر شده و با بخار در میانه دو جداره روبرو خواهید شد. شرکت ها معمولا برای پنج سال تا یک دهه شیشه را گارانتی می کنند. پس در نظر بگیرید هرچه شیشه قدیمی تر باشد ریسک خراب شدن و ضعف در عملکرد آن بالاتر خواهد رفت.

upvc windows 1 e1674998752786

به جای خریدن پنجره دست دوم چه کار کنیم؟

اگر همچنان مشغول محاسبه معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم هستید، باید به شما بگوییم که برای شما راه حل هایی وجود دارد.

میتوانید پنجره قدیمی خود را با پنجره دو جداره نو تعویض کنید، بدون اینکه اصلا نیاز به ایجاد تغییر در دیوار وجود داشته باشد. برای این کار قاب پنجره به شکل همان پنجره قبلی شما نصب شده و دور آن فومی مخصوص تزریق خواهد شد. به این ترتیب ساختمان شما صاحب پنجره دوجداره نو، هم قواره خود خواهد شد.

بیشتر بدانید: 4 نکته در انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره

نکته پایانی

بیش از آنکه به دنبال معایب و قیمت پنجره دوجداره دست دوم باشید، بهتر است از همین ابتدا یک خرید با کیفیت انجام دهید. به ویژه اینکه کیفیت زیست در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است حتی اگر یک دهه بعد بخواهید تخریبش کنید یا آن را بفروشید.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc، پنجره آلومینیومی  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای انواع ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی است.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top