skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره کار آسانی نیست؛ اما از طرفی با یک مقایسه کوچک بین برندها، میتوان  بهترین گزینه را به خوبی انتخاب کرد. این مقاسه باید همه جوانب را در نظر بگیرد.

بهترین مارک و برند پنجره دوجداره

مارک های گوناگونی از پنجره دوجداره upvc در بازار ایران وجود دارد که هرکدام ویژگی و کیفیت خاص  خود را دارند و نصب به کیفیت هر کدام نسبت به درجه پروفیل قیمت های متفاوتی را دارند. و اصلی ترین و تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره upvc همین برند یا مارک upvc می باشد.

مسلما برای سازنده‌های خوب و مهندسین توانمند استفاده از بهترین برند پنجره دوجداره  یکی از اولویت‌های اصلی برای ساخت بهترین پنجره دوجداره می‌باشد.

حال چگونه بدانیم که بهترین برند پنجره دوجداره موجود در بازار ایران کدام است. در بازار کشور ما ۳ شرکت و برند زیر، بیشترین فروش را در این زمینه دارا می‌باشند:

البته برندهای دیگری هم در بازار ایران فعالیت دارند که پس از ۳ برند نام برده شده از آن ها استفاده می‌شود.

بهترین-برند-درب-و-پنجره-دوجداره

1- تاثیر قیمت در انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره

قیمت شاید یکی از مهمترین ویژگی های مورد بررسی باشد. معمولاً اکثر افراد به سمت برندی با قیمت کمتر جذب میشن، مخصوصاً که اطلاعات کافی هم در مورد سایر مشخصات اون برند نداشته باشند.

بیشتر بودن قیمت یه برند نسبت به برندهای دیگه ناخودآگاه باعث جذب خریدار به سمت برند با قیمت کمتر میشود، مگه اینکه خریدار راضی شود افزایش قیمت با سایر ویژگی‌ها رابطه مستقیم دارد.

2- بهترین پنجره دوجداره گارانتی و ضمانت باید داشته باشد

بعضی خریداران فکر میکنند گارانتی یک مورد اضافی است و  فقط باعث افزایش قیمت میشود. اما همین که به جایی میرسند که از گارانتی محصولی که خریده اند استفاده میکنند ، خدا را  شکر میکنند  که محصول با گارانتی خریدند

بهترین برند پنجره دوجداره

3- تعداد انواع پروفیل های در حال ساخت شرکت

مهم ترین فاکتور برای پنجره ی یو پی وی سی نوع پروفیل UPVC و پس از آن نوع یراق آلات به کار رفته است.

منظور از تعداد پروفیل، تعداد اشکال مختلفی هست که شرکت سازنده میتواند بسازد. این عدد برای پروفیل ها به کمتر از 50 میرسه و معمولا تعداد پروفیل های هر شرکت، کمتر از این عدد هست.

ضخامت در دیواره های خارجی پروفیل ویستابست بیشتر است، اما پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد.

هر دو پروفیل وین تک و ویستا بست دارای رده های مختلفی هستند که هر کدام دارای ویزگی های خاص خود بوده طرفداران زیادی دارند.

وین تک بهترین برند پنجره دوجداره

وین تک دارای پروفیل های با کیفیت در کشورهای مختلف است پروفیل های تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.این برند نیز از بهترین برندهای پنجره یو پی وی سی در ایران می باشد.

وین تک یکی از دوستداران محیط زیست می باشد در کارخانه وین تک تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل های UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و 100% قابل بازیافت می باشد.

4- دارا بودن نمایندگی فروش بهترین برند پنجره دوجداره

دارا بودن نمایندگی فروش در هر استان و هر شهر برای هر  شرکت، امتیاز محسوب میشود. نمایندگی های فروش، وظیفه فروش کالا رو برعهده دارند و اگر متریال یک شرکت ایرادی در هنگام تولید داشته یا بعد از نصب مشکلی داشته باشد نمایندگی پاسخگو است.

 

بهترین مدل پنجره دوجداره

برای انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره ، باید مکان نصب و نوع کارایی پنجره و همچنین ساختمانِ پروژه، مورد بررسی قرار گیرد.

برای مثال برای ویلاهایی که در مناطق خلوت و آرام هستند بهترین مدل، پنجره دوجداره کشویی می‌باشد، این نوع پنجره‌ها به دلیل نوع بازشو خود مزاحمتی برای پرده نداشته و به راحتی قابل استفاده می‌باشد ولی معایبی نیز در آن وجود دارد.

عایق بندی حرارتی و صوتی  پنجره دوجداره کشویی کمتر آن نسبت به پنجرههای بازشو است.

تمیز کردن  پنجره دوجداره کشویی  نسبت به پنجرههای بازشو سخت‌تر است.

طول عمر کمتر پنجره کشویی  نسبت به پنجرههای بازشو کمتر است.

به دلیل استفاده از پروفیل بیشتر قیمت پنجره کشویی یا ریلی نسبت به پنجرههای بازشو بیشتر است.

به طور کلی میزان عایق حرارتی پنجره تابع عوامل زیر است :

  1. نوع شیشه به کار رفته
  2. تعداد جداره های شیشه پنجره
  3. ضخامت لایه هوایی حدفاصل دو شیشه
  4. مقاومت حرارتی یا ضریب هدایتی قاب پنجره
  5. نحوه درزبندی در زمان نصب

مهم ترین فاکتورهای پنجره دوجداره

به طور کلی می توان فاکتورهای کلی را برای معرفی بهترین برند پنجره دوجداره  در نظر گرفت که در اینجا به ذکر آن ها می پردازیم.

مهم ترین فاکتورهایی که برای پنجره ی یو پی وی سی وجود دارد:

۱- نوع پروفیل UPVC یا آلومینیویم

۲- نوع یراق آلات، ترک یا آلمانی بودن

۳- تولید استاندارد و مطابق با دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست

۴- نوع شیشه دوجداره بکار رفته. شیشه دوجداره باید تمام بصورت صنعتی تولید شده باشد تا گاز آرگون تزریق شده به راحتی خارج نگردد.

۵- نصب استاندارد توسط پیچ های ۱۰ سانتی متری بولدکس و آب بندی و هوابندی با چسب سیلیکن و فوم پلی ارتان

 

با توجه به ساخت و سازهای اصولی و مهندسیِ امروز، نیاز به استفاده از مصالح و ابزارهای ساختمانی پیشرفته نسبت به گذشته بیش‌تر‌ احساس می‌شود. پنجره دوجداره یک انتخاب ایده‌آل برای ساختمان شماست که با کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و همچنین مزیت‌های فوق‌العاده کاربردی دیگر مورد توجه بسیاری از ساختمان سازان قرار گرفته‌ است.

گاز آرگون تزریق شده  بین دو شیشه در پنجره دوجداره به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می‌کند که میزان گرمای خروجی و ورودی به داخل خانۀ شما را کنترل می‌کند و خانۀ شما را در دمای راحت‌تری نگه می‌دارد.

در این مطلب متوجه شدیم که قیمت، گارانتی، تعداد پروفیل ‌های در حال ساخت ونمایندگی ها عوامل مهمی برای خرید بهترین مارک پنجره دوجداره محسوب می شوند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top