skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

شهرهای شمالی ایران در بسیاری از ایام سال دارای  آب و هوای بارانی  هستند و در فصل گرما نیز آب و هوای شرجی دارند. بهترین پنجره مناطق شرجی و پر باران، استفاده از جنس  پنجره دوجداره که ضد آب می باشد است.

همچنین باید  مراقب باشیم که پنجره راه آب مناسب دارد و باران نفوذ نمی کند.

انتخاب پنجره ‌ی مناسب برای خانه، به خصوص زمانی که پای انتخاب‌های زیادی در میان باشد، انتخاب سختی است. پنجره ای از جنس چوب، آلومینیوم، آهن و یا یو پی وی سی می‌تواند جز انتخاب‌های شما باشد.

از آنجایی که برای پنجره خانه هزینه زیادی صرف می‌شود و انتظار می‌رود سال‌های زیادی بتواند کارایی داشته باشد، باید هنگام انتخاب آن دقت عمل داشته باشید.

پنجره مناطق شرجی

پنجره مناطق شرجی و پر باران

پروفیل های upvc  ضد آب هستند و زنگ نمی زنند، لذا پنجره های  دوجداره از پنجره‌های آلومینیومی و آهنی برای مناطق شرجی مناسب تر هستند و عملکرد بهتری دارند.

همچنین باید مراقب بود که پنجره‌ها دارای شیار مناسب برای تخلیه آب باشند به گونه ای که آب باران به راحتی از آن خارج شود. به این ترتیب آب باران به راحتی به فضای داخلی راه پیدا نمی کند.

در مقابل پنجره‌های دوجداره Upvc قرار دارند، در برابر حرارت عایقند و برای استفاده این پنجره ها برای ویلاهای مازندران و گیلان و دیگر نقاط شمالی کشور کاملا ایده‌آل هستند.
پنجره‌هایی از این جنس را می‌توان با کمک گرفتن از پروفیل‌های چند حفره‌ای نیز ارائه نمود که این کار بر شدت عایق بودن پنجره‌های uPVC می‌افزاید و آن‌ها را به نمونه‌ای بی‌بدیل تبدیل می‌سازد.

از دیگر تفاوت‌های موجود میان پنجره‌های آلومینیومی و Upvc قیمت آن‌هاست که نمونه دوم به دلیل مرغوبیت بیشتر گران‌تر به فروش می‌رسد.

در مناطق شمالی هم اگر از پنجره های کشویی استفاده می کنید، باید مراقب باشید که آن را به خوبی عایق‌بندی کنید؛ زیرا نسبت به سایر پنجره ها عایق بندی ضعیف تری دارند.

بهترین پنجره مناطق شرجی و پر باران : انواع پنجره upvc

ضعیف ترین پنجره مناطق شرجی و پر باران: پنجره هایی که به راحتی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی آسیب‌پذیر هستند ، مانند انواع پنجره آهنی.

پنجره مناطق شرجی

پنجره برای مناطق با آب و هوای معتدل

در مناطقی که آب و هوا معتدل است، می توان از انواع پنجره upvc   استفاده کرده  و محدودیتی در این باره وجود ندارد. اگر برایتان جلوگیری از آلودگی صوتی اولویت دارد به شما پیشنهاد می کنیم بیشتر از پنجره‌های  دوحالته لولایی، تک حالته و سایبانی استفاده کنید. آن ها عایق بندی صوتی خوبی دارند و به خوبی نیز چفت می شوند.

همچنین شیشه های دوجداره نیز که بین جداره های آن گاز به کار رفته است، عایق بندی صوتی مطلوبی را ایجاد می کنند. تمام پنجره های upvc دارای عایق صوتی هستند.

پنجره مناطق شرجی ویلایی

 آیا استفاده از پنجره برای مناطق مختلف ، محدودیت دارد؟

ذکر این نکته نیز ضروری است که اگرچه به عنوان مثال گفته شده که مدل کشویی upvc  عایق ضعیفی دارد اما  توجه داشته باشید که این مسئله را در مقایسه با سایر پنجره های  upvc بیان کردیم. وگرنه نسبت به پنجرهه های آهنی و آلومینیومی آن عایق بندی خیلی بهتری دارد.

این نکات برای داشتن نتیجه بهتر  و مصرف بهینه انرژی عنوان شد. زیرا مصرف انرژی در ایران نسبت به سایر کشورها چند برابر است. همان طور که می‌دانیم استفاده از سوخت های فسیلی که در حال تمام شدن هم هستند، منجر به آلودگی هوا و هدر رفتن سرمایه های ملی می شود.

پنجره UPVC راه حلی برای اقلیم متنوع

از آنجا که درجه حرارت هوا، ارتفاعات و سطح رطوبت در سراسر جهان متفاوت است، الزامات مورد نیاز برای پنجره‌ها در ارتفاع متفاوت از سطح دریا متفاوت خواهد بود. این که آیا شما در یک منطقه بسیار گرم یا سرد قرار دارید به تصمیم شما در انتخاب پنجره تاثیر دارد.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره مازندران و پنجره دوجداره گیلان  و دیگر نقاط کشور upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top