skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

شاید این طور به نظر برسد که انتخاب پنجره برای شهرهای شمالی همچون مازندران هیچ تفاوتی با شهرهای دیگر ندارد ولی مشخصه هایی وجود دارد که بر اساس آن باید به سراغ انتخاب مناسب ترین پنجره دوجداره مازندران رفت.

در حقیقت برای انتخاب پنجره دوجداره پارامترهایی چون مصرف انرژی، کاهش آلودگی صوتی و هوا و جلوگیری از نفوذ آب مطرح است که در مورد پنجره دوجداره مازندران باید گزینه ابعاد بزرگ را هم به آن اضافه کرد، زیرا بیشتر مالکان چشم اندازی مناسب می خواهند.

پنجره دوجداره مازندران چیست؟

هنگامی که صحبت از پنجره دوجداره به میان می آید، دو گزینه آلومینیومی و upvc پیش روی شما خواهد بود. با توجه به نوع آب و هوا، بهترین پنجره دوجداره برای مناطق شرجی و پر باران مثل شمال نوع upvc است. بنابراین پنجره دوجداره مازندران همان پنجره upvc از برندهای مختلف است.

پنجره تهیه شده باید از لحاظ پروفیل، نوع اجرا، شیشه دوجداره و یراق آلات بسیار خوب عمل کند تا بتوانید سالیان سال بدون دغدغه از آن بهره‌برداری کنید.

امروزه و به دلیل ساخت و ساز در استان مازندران، پنجره سازان متفاوتی ظهور کرده اند و انتخاب بهترین و با کیفیت ترین سازنده بسیار اهمیت دارد؛ یو پی وی سی پلاس یکی از بهترین تولیدکنندگان فعال در زمینه پنجره دوجداره مازندران به حساب می آید.

پنجره upvc مازندران

پنجره upvc مازندران

همانطور که گفته شد بهترین پنجره دوجداره مازندران نوع upvc است؛ استان مازندران به دلیل پروژه های صنعتی در حال اجرا، رو به آلودگی صوتی و هوایی است؛ در نتیجه پنجره شما باید به خوبی از ورود سر و صدا و گرد و غبار جلوگیری کند.

از سویی دیگر استان های شمالی کشور معمولاً زمستان های سردی دارند، بنابراین لازم است پنجره ای انتخاب شود که با کاهش خروج هوا از خانه، هزینه های مصرف انرژی را نیز مدیریت کند. در ادامه به صورت مبسوط این موارد را مورد بررسی قرار داده ایم.

پنجره upvc چالوس

چالوس یکی از شهرهای استان مازندران حساب می شود و اقبال به این شهر از لحاظ مسافرت و زندگی در چند دهه اخیر فزونی گرفته، امری که سبب ساخت و ساز بیشتر یا بازسازی ساختمان های کهنه شده است.

همچون پنجره دوجداره مازندران، اینجا نیز پنجره دوجداره چالوس مطرح است و باز هم مثل مورد مازندران بهترین گزینه برای این استان، به کارگیری پنجره دوجداره upvc است.

نمایندگی فروش پنجره دوجداره در رامسر

یو پی وی سی پلاس  ، نمایندگی فروش پنجره دوجداره در رامسر، همواره در تلاش است بهترین محصولات را با رعایت استانداردهای کیفی و مرغوبیت مواد اولیه که مورد تایید توسط واحدهای کنترل کیفی می باشد، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید از پنجره شهر به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد و هزینه پرداختی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تمام می شود.

تولید کننده پنجره دوجداره در نوشهر

با توجه به اینکه پنجره دوجداره نوشهر مطرح است، پنجره دوجداره upvc بهترین گزینه برای استفاده در این شهر و استان مازندران است.

شرکت یو پی وی سی پلاس ، تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم، توری پلیسه‌ای و شیشه‌های دوجداره و سه جداره می‌باشد.

این شرکت دارای یکی از بزرگترین کارخانه‌های پنجره دوجداره در استان مازندران می‌باشد. برای خرید و نصب پنجره دوجداره upvc در نوشهر و شهر های استان مازندران، می توانید با نمایندگی فروش پنجره دو جداره upvc در نوشهر تماس بگیرید.

چرا پنجره upvc مازندران و چالوس بهتر از نوع آلومینیومی است؟

سازگاری با محیط زیست و سلامت یکی از مهمترین ویژگی های پنجره دوجداره مازندران است، زیرا همانطور که پیشتر گفته شد، این پنجره که از upvc ساخته شده است.

در ساخت پنجره آلومینیومی باید مقدار زیادی مواد شیمیایی به کارگرفته شود. از جمله این موارد می توان به حمام های کروماته در فرآیند شستشوی شاخه های آلومینیوم قبل از آستر کاری و رنگ زدن اشاره کرد.

برپایه اعلام سازمان بهداشت و امنیت شغلی (OSHA) این ماده سرطان زا و سمی شناخته شده است. پنجره uPVC از پلاستیک PVC ساخته شده است که مقاوم، پایدار و در دسترس است.

پنجره upvc چالوس

مزیت انرژی پنجره upvc در مرزن آباد

درباب کاهش مصرف انرژی با به کارگیری پنجره دوجداره بسیار سخن گفته شده و پنجره دوجداره مرزن آباد نیز شامل آن می شود.

پنجره دوجداره upvc مازندران با جلوگیری از خروج گرما در فصل زمستان و سرما در فصل تابستان سبب کاهش مصرف انرژی برای سرد یا گرم کردن خانه می شود. به این ترتیب که شما به تنظیم سیستم تهویه بر روی درجه زیاد کمتر نیاز خواهید داشت.

بر همین اساس ضمن کاهش مصرف، هزینه استهلاک وسایل نیز بسیار کمتر می شود. این مورد یکی از دلایل اصلی جایگزینی و تعویض پنجره های قدیمی با نوع دوجداره است.

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc مازندران در مصرف انرژی

پنجره های آلومینیومی در دو نوع نرمال و ترمال بریک ساخته می شوند. نوع نرمال تقریباً در برابر جلوگیری از هدر رفت انرژی هیچگونه کارایی ای ندارد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک با بهره‌گیری از یک گسست در میانۀ سازه قاب و کارگذاشتن تیغه پلی آمید در آن، جلوی تبادل حرارت را می گیرد.

پنجره upvc مازندران و پنجره upvc چالوس با بهره‌گیری از سازه پلاستیکی خود، هم ضمن داشتن وزنی سبک‌تر به نسبت سازه آلومینیومی، از هدر رفت حرارت نیز به میزانی بالا جلوگیری می کنند.

در کنار این موارد باید گفت که پنجره دوجداره مازندران در عین داشتن کارایی های حرارتی بسیار، از نوع آلومینیومی ارزان‌تر است که همین مورد یکی از بزرگترین امتیازات مثبت آن به شمار می رود.

پنجره دوجداره جلوگیری از ورود آب باران

استان مازندران یکی از پربارش ترین استان های کشور به حساب می آید. در مناطق پر بارش، دردسر ورود آب به ساختمان از ورود سر و صدا به آپارتمان در شهرهای شلوغ کم ندارد. از این رو انتخاب پنجره دوجداره بابل برای مناطق شرجی و پر باران بسیار مهم است.

آب باران می تواند به راحتی از زیر و درز پنجره ها نشت کرده و به خانه نفوذ کند. به منظور جلوگیری از این اتفاق باید از پنجره دوجداره استاندارد استفاده کرد. این یکی دیگر از دلایل مهم مبنی بر آن است که شما باید برای انتخاب پنجره دوجداره مازندران به فروشندگان معتبری چون یو پی وی سی پلاس مراجعه کنید.

بهترین پنجره دوجداره باید دارای شیار مناسب برای تخلیه آب باشند به گونه ای که آب باران به راحتی از آن خارج شود. به این ترتیب آب باران راهی به فضای داخل اتاق پیدا نخواهد کرد. خوشبختانه این مورد مثبت در پنجره upvc مازندران و پنجره upvc چالوس وجود دارد.

قیمت پنجره دوجداره مازندران

ابعاد پنجره دوجداره در مناطق شمالی

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، پنجره دوجداره در مناطق شمالی همچون مازندران و چالوس از لحاظ ابعاد با مناطق کلان شهری و پرتراکمی همچون تهران تفاوت دارد، زیرا اکثر خانه ها در مناطق شمالی به صورت ویلایی هستند؛ برخی از این خانه های ویلایی رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند بنابراین نیاز به پنجره هایی بزرگ برای مشاهده بیرون از خانه است.

پنجره دوجداره مازندران در نوع ویلایی این قابلیت را دارد که در رنگ ها و اشکال مختلفی از جمله کشویی تولید شود. پنجره های دوجداره کشویی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مناطق شمالی به حساب می آیند.

نصب پنجره upvc برای ویلا در بابلسر

شاید از بخش بالا چنین تصور کرده باشید که در ویلا حتماً باید از پنجره دوجداره بزرگ استفاده شود، در حالی که چنین نیست و شما می توانید از سایز کوچک پنجره دوجداره بابلسر نیز استفاده کنید به شرطی که این پنجره در جهت باد و در مکان مناسبی نصب شود.

به عبارتی دیگر اگر امکان جریان هوا وجود داشته باشد، اندازه ی پنجره تاثیر چندانی ندارد ولی اگر جریان هوا محدود باشد، پنجره های بزرگ در خنک سازی هوای داخلی به ویژه در ساعات عصر بسیار تأثیرگذارتر خواهند بود، البته نصب سایبان های مؤثر برای این پنجره ها ضروری است.

نوع پروفیل در پنجره های ویلایی

برای ساخت پنجره های دوجداری upvc از پروفیل با ضخامت های متفاوتی استفاده می شود. برخی از این پروفیل ها اقتصادی هستند و ضخامت کمتری دارند اما به طور کلی باید استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره upvc در آن رعایت شده باشد.

اما وقتی پای نوع ویلایی پنجره دوجداره مازندران به میان می آید باید از پروفیل هایی به ضخامت استاندارد به علاوه گالوانیزه ای مرغوب در میانه آن بهره گرفت تا بتواند توانایی وزن بالای شیشه دوجداره را داشته باشد.

فریم پنجره دوجداره مناسب برای مازندران

به طور کلی برای فریم مناسب برای پنجره upvc مازندران و پنجره upvc سه حالت اصلی را باید در نظر گرفت که در ادامه به آن اشاره می کنیم؛ البته حالت های دیگری هم وجود دارد اما اصل موضوع در باب موارد زیر است:

  • فریم بازسازی: همانگونه که از نام این پروفیل مشخص است، برای ساختمان های در حال بازسازی و نوسازی استفاده می شوند. از آنجایی که لبه این پروفیل بر روی فریم در و پنجره قبلی قرار می گیرد، دیگر نیازی به تخریب چارچوب سابق نیست.
  • فریم درب و پنجره: به نظر می رسد اکنون بدانید که پروفیل پنجره چیست؛ پروفیل درب نیز همین توضیحات را شامل می شود. برای تولید پنجره ها و درب های لولایی از پروفیل در و پنجره استفاده می شود.
  • فریم کشویی: قاعدتاً تولید پنجره کشویی با فریم متفاوت از سایر پنجره ها صورت می گیرد. این پروفیل به دو صورت تک ریل و دوریل به بازار عرضه می­ گردد.

رنگ پنجره دوجداره برای مازندران

رنگ پنجره دوجداره برای مازندران

پروفیل های uPVC را نمي توان رنگ کرد به همین دلیل به نسبت آلومینیوم انتخاب رنگ کمتری دارند، با این حال استحکام پروفیل های uPVC در برابر ضربه های احتمالی نسبت به آلومینیوم بیشتر است.

همچنین خوردگی و زنگ زدگی در نوع upvc پنجره دوجداره مازندران دیده نمی شود. علاوه بر این سطح آلومینیوم مي تواند سوراخ و پژیده شود اما در پروفيل های uPVC این اتفاق رخ نخواهد داد.

قیمت پنجره دوجداره مازندران

دست آخر اینکه برای قیمت پنجره upvc مازندران و پنجره upvc چالوس باید به این نکته اشاره کنیم که تابع مواردی همچون ابعاد، جنس پروفیل و تعداد یراق آلات لازم است.

علاوه بر این به دلیل ناپایداری قیمت ها در بازار تا ضمن ثبت پیش فاکتور نمی توان قیمت دقیقی را برای سفارش در نظر گرفت. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

نکته پایانی

در این مطلب درباره پنجره دوجداره مازندران صحبت شد. این پنجره بهتر است از نوع upvc انتخاب شود تا ضمن مدیریت مصرف انرژی، در برابر هوای شرجی شمال مقاومت بهتری داشته باشد و همچنین بتواند در برابر جریان باران نیز مقاومت کند.

شما می توانید برای سفارش بهترین انواع پنجره دوجداره به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کنید. مجموعه تولیدی یو پی وی سی پلاس یکی از تولیدکنندگان قدیمی و با سابقه کاری بالا در حوزه ساخت انواع درب و پنجره های دو جداره است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی های دقیق و مهندسی ساز و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت باعث شده تا یو پی وی سی پلاس همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

در صورت نیاز به استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت یا با استفاده از فرم تماس با ما در منو سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top