skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

پنجره آلومینیومی از دهه ها قبل تر در صنعت ساختمان حضور داشته است؛ قیمت پنجره آلومینیومی یکی از پرسش های رایج میان افرادی است که قصد خرید در و پنجره برای ساختمان خود دارند.

قیمت پنجره آلومینیومی تابع مواردی است که از مواد اولیه تا نوع شیشه را شامل می شود. البته به دلیل نوسانات شدید در قیمت مواد اولیه نمی توان عددی خاص برای قیمت این پنجره ارائه داد اما در ادامه به برخی عوامل تاثیرگذار بر آن اشاره شده است.

قیمت پنجره آلومینیومی؛ دو جداره یا معمولی؟

نخستین موردی که برای قیمت پنجره آلومینیومی باید در نظر بگیرید این است که پنجره آلومینیومی ترمال بریک می خواهید یا معمولی؟

پنجره های آلومینیومی معمولی هرچند که منسوخ نشده و همچنان استفاده می شود اما با توجه به استاندارد مصرف انرژی و مسئله عایق صدا، اقبال به پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است هرچند قیمت آن نیز بیشتر است.

بیشتر بدانید: تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

aluk aluminium windows essex e1675663032228

نقش ابعاد در قیمت پنجره آلومینیومی

اما مهمتر از فاکتور شیشه، وزن پنجره است؛ به عبارت دیگر قیمت پنجره آلومینیومی بیش از هر عامل دیگری به وزن نهایی پنجره بستگی دارد.

باید هنگام محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی توجه داشته باشید که سطح مقطع و ضخامت بخش های مختلف پنجره متفاوت است در نتیجه وزن آن ها نیز متفاوت خواهد بود و همین موارد در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

به دنبال هر نوع ارزانی ای نباشید!

اگر به دنبال ارزانترین قیمت پنجره آلومینیومیدر بازار هستید باید این نکته را به شما متذکر شویم که خرید یک پنجره که قیمتش به طرزی غیر منطقی ارزان است، منجر به صرفه جویی در هزینه های شما نمی شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که شما آن اندازه ثروتمند نیستید که بخواهید مدام پول برای جنس بی کیفیت خرج کنید! این یک قاعده است حتی برای افراد ثروتمند! خرید جنس بی کیفیت در آینده نزدیک هزینه هایی مضاعف رابه شما تحمیل می کند. شما بایستی به دنبال شرکت سازنده ای باشد که علاوه بر قیمت های مناسب، پنجره های خود را با کیفیت ساخت مطلوب روانه بازار می کنند.

aluminium windows top min e1675663078447

قیمت پنجره آلومینیومی و یراق آلات

از دیگر دلایل اختلاف قیمت میان شرکت‌های سازنده پنجره های دوجداره استفاده از یراق آلات تک حالته و دو حالته است. در یراق آلات تک حالته پنجره فقط به حالت افقی یا عمودی باز میشود در صورتی که یراق آلات دو حالته امکان باز شدن پنجره را به صورت افقی و هم عمودی فراهم می کند.

بنابراین به کارگیری یراق آلات دو حالته سبب افزایش قیمت پنجره آلومینیومی خواهد شد.

رنگ و آنادایز

آنادایز و رنگ از دیگر مواردی است که بر قیمت پنجره آلومینیومی تاثیرگذار خواهد بود. آنادایز فرایندی شیمیایی است که از فرسودگی زودرس پنجره آلومینیومی جلوگیری می کند.

همچنین به فراخور اینکه پروفیل پنجره آلومینیومی رنگی باشد یا خیر قیمت آن دستخوش تغییر خواهد شد و طبیعتا پنجره آلومینیومی رنگی گران تر خواهد بود.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره کشویی

جنس پروفیل و شرکت سازنده

این نکته نیز پر واضح است که برند و شرکت سازنده بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین اگر پروفیل پنجره آلومینیومی ساخت شرکتی معتبر باشد، قیمت پنجره آلومینیومی نیز بالاتر است. همین فرمول برای جنس پروفیل استفاده شده در پنجره نیز صدق می کند.

shutterstock 529432363 resized e1675663131988

نکته پایانی

جدای از مواردی که گفته شد، دستمزد سازنده، حمل و نقل و نصاب نیز بر هزینه نهایی قیمت پنجره آلومینیومی اضافه خواهد شد.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی و توری پلیسه  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره  تلفن : ۰۲۱۸۸۶۹۰۶۲۴ و  یا همراه : ۰۹۱۲۳۸۸۶۶۷۹  تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top