skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

ساخت سوله شامل انتخاب پنجره دوجداره سوله و درب های ریلی و گاراژی مناسب برای ورودی سوله می باشد.

پنجره دوجداره سوله می تواند در قسمت های بغل سالن، لچکی و مثلثی نصب شود. شرکت پنجره آفتاب با استفاده از پروفیل های با کیفیت، درب های ریلی و ورودی سوله را با عرض 10 متر و در طرح های مختلف ارائه می دهد.

بسیاری از مالکان کارگاه ها و ساختمان‌ها به منظور جذب عناصر طبیعی، انتخاب می‌کنند که پنجره‌ها و دره‌های تک‌جداره استاندارد و اقتصادی را نصب کنند. در بازار پنجره‌های دوجداره، یکی از پرفروش‌ترین انواع، پنجره دوجداره سوله است.

پنجره دوجداره سوله

در بازار امروز، با وجود انواع پنجره دوجداره، انتخاب مناسب شاید دشوار باشد؛ به همین دلیل، ما یک راهنمای جامع در مورد پنجره دوجداره سوله برای شما آماده کرده ایم که در ادامه از نظر می گذرانید.

نحوه عملکرد پنجره دوجداره سوله چگونه است؟

برای شرح بهتر نحوه کار شیشه دوجداره، می‌توان آن را به عنوان یک باریکه از گاز آرگون یا محیط عاری از هرگونه هوا میان دو پانل در نظر گرفت که عملکرد یک مانع در برابر نفوذ هوای گرم یا سرد دارد.

این باریکه هوای سرعت گیر، که نتیجه لایه‌بندی پانل‌های شیشه‌ای و ایجاد فاصله خلاء آب‌بندی شده میان آنهاست، تأثیر هوای سرد یا گرم بر روی سطح دوم شیشه را کاهش می‌دهد و هوای داخل سوله را در داخل نگه می‌دارد و همچنین هوای بیرون را خارج می‌کند.

پنجره دوجداره سوله یا کارگاه به پنجره دوجداره برای مکان های ویلایی بسیار شبیه است، زیرا سوله ها از لحاظ معماری شبیه به ویلا هستند. در این زمینه می توانید به مقاله پنجره دوجداره مازندران نگاهی بیندازید.

پنجره سوله

ثبات دمای داخل سوله و کارخانه  با پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از عبور جریان سرد و گرم نزدیک به پنجره‌های تک‌جداره که معمولاً در تابستان یا زمستان احساس می‌شود، جلوگیری می‌کند. این احساس نه تنها ناخوشایند است، بلکه بر انرژی مصرفی شما نیز تأثیر می گذارد و فشار بیشتری بر سیستم تهویه مطبوع برای حفظ دمای ثابت داخل سوله وارد می کند.

پنجره دوجداره سوله اما جلوگیری از رخداد بالا، به افزایش چندبرابری راندمان انرژی و دستگاه های انرژی بر کمک کرده و به این ترتیب مصرف آن را بهینه می کند.

پنجره دوجداره سوله

انواع پنجره دوجداره برای سوله و کارگاه

با پیشرفت سریع در فناوری و تولید، انتخاب‌های متنوعی برای صاحبان سوله‌ها و ساختمان‌ها به وجود آمده و از همین رو آنان به دنبال تعویض پنجره‌های دوجداره و بهبود سوله‌های خود هستند.

گسترش محبوبیت پی‌وی‌سی در دهه ۱۹۷۰، منجر به گشایش دوره جدیدی از شیشه‌های دوجداره با فریم‌های جدید شد که باساختاری ضخیم‌تر خود، صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به همراه دارند. امروزه افراد می‌توانند از بین تنوع زیادی از سبک‌ها، رنگ‌ها، پرداخت‌ها و پیکربندی‌ها بهترین گزینه را برای پنجره دوجداره سوله خود انتخاب کنند.

پنجره‌های ثابت دوجداره کارخانه و سوله

پنجره‌های ثابت دوجداره ثابت و بسته هستند و شما قادر به باز کردن آن ها نیستید، زیرا تنها وظیفه آن‌ها انتقال نور و البته چشم‌اندازها به داخل ساختمان است. از آنجا که این پنجره‌ها ثابت هستند، از تمام مزایای کارآمدی حرارتی پنجره‌های دوجداره بهره‌مند می‌شوید.

علاوه بر این، پنجره دوجداره سوله از نوع ثابت دارای کیفیت عالی در عایق‌بندی صوتی هستند، به این معنی که در صورتی که نزدیک یک جاده شلوغ یا منبع صدا یا سر و صدای محیطی دیگر هستید، می‌توانند عملکرد عالی داشته باشند.

پنجره تک حالته دوجداره کارگاه و سوله

یکی از پرکاربردترین انواع پنجره دوجداره سوله، پنجره تک حالته است. این نوع پنجره به دلیل روش عملکرد خاص خود، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پنجره دوجداره برای سوله شناخته می‌شود.

این پنجره‌ها بر روی یک محور افقی قرار گرفته‌اند و از یک طرف باز و بسته می‌شوند. هنگام بسته شدن، دارای یک درزگیر قفل هوایی هستند که به شما امکان می‌دهد حداکثر بهره‌وری انرژی را از پنجره دوجداره خود به دست آورید.

پنجره دو جداره دوحالته سوله و کارخانه

پنجره‌های دوحالته به دلیل مزایای ایمنی، محبوب هستند. سیستم لولای دوطرفه به پنجره دوجداره سوله اجازه می‌دهد که به داخل تا حدی کج شوند و یک شیار کوچک فضا را فراهم کنند که اجازه ورود هوا به داخل ساختمان را ممکن می‌سازد.

این سیستم، علاوه بر اینکه خطر سقوط تصادفی را کاهش می‌دهد، از نفوذ ممکن افراد غیرمجاز نیز جلوگیری می‌کند. پنجره‌های دوحالته یو پی وی سی، با گزینه‌های تهویه کامل یا محدود، امکان بازشدن به حداکثر عرض را فراهم می‌کنند.

 

پنجره دوجداره سایبانی سوله

پنجره دوجداره سایبانی یکی از انواع سنتی پنجره‌های دوجداره است. این نوع پنجره‌ها با داشتن یک لولا در امتداد لبه بالایی به سمت بیرون باز می‌شوند. آن‌ها برای تهویه حداکثری فضا امکان فراهم می‌کنند و شما می‌توانید از چشم اندازهای بی‌مانع اطراف ناحیه لذت ببرید.

حتما به خاطر داشته باشید که برای بهره مندی از مزایای پنجره دو جداره سوله، آن را از فروشندگان معتبر پنجره یو پی وی سی تهیه کنید.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی

نکته پایانی

در این مطلب به پنجره دوجداره سوله پرداختیم؛ همانطور که اشاره کردیم انتخاب صحیح در مورد این پنجره ها می‌تواند ارزش سوله شما را افزایش داده، هزینه‌های قبوض آب و برق را کاهش دهد.

شما می توانید برای خرید بهترین پنجره دوجداره سوله به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کنید. مجموعه تولیدی یو پی وی سی پلاس یکی از تولیدکنندگان قدیمی و با سابقه کاری بالا در حوزه ساخت انواع در و پنجره های دو جداره است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی های دقیق و مهندسی ساز و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت باعث شده تا همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

در صورتی که نیاز به استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc دارید می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت یا با استفاده از فرم تماس با ما در منو سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top