skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

بسیاری از ساختمان ها تراس دارند و سؤال این است که بهترین پنجره دوجداره برای تراس کدام است؟ چه فاکتوری برای پنجره دوجداره مطرح است؟

تراس ساختمان های جدید حجم زیادی ندارند، پس انتخاب پنجره دوجداره برای این تراس ها نیازمند ملاحظاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فاکتورهایی جهت انتخاب بهترین پنجره دوجداره برای تراس

بی شک برای فضای محدودی چون تراس باید در و پنجره ای را انتخاب کرد که چندان فضای زیادی را اشغال نکند. از سویی دیگر این فضا عموماً سر از اتاق خواب در می آورد پس بهترین پنجره دوجداره برای تراس آن است که جلوی ورود سر و صدا و البته آلودگی هوا را نیز بگیرد.

مهمتر از همه اما این نکته است که در و پنجره بین تراس و ساختمان امنیت بالایی داشته باشد و از بیرون به راحتی باز نشود. همه این موارد به علاوه زیبایی و تنوع رنگ را باید از ملاک های انتهاب بهترین پنجره دوجداره برای تراس در نظر گرفت.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره ریلی برای تراس

فاکتورهایی جهت انتخاب بهترین پنجره دوجداره برای تراس

بهترین پنجره دوجداره برای تراس؛ یو پی وی سی

آیا پنجره یو پی وی سی بهترین پنجره دوجداره برای تراس است؟ پروفیل یو پی وی سی مقاومت بسیاری در برابر سرما و گرما داشته و جلوی خروج انرژی را می گیرد و همین موضوع باعث کاهش هزینه مصرف انرژی می شود.

علاوه بر این استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی جلوۀ زیبایی به نمای خانه می دهد. پنجره یو پی وی سی آلودگی و گرد و غبار را از خود عبور نداده و از این طریق باعث افزایش بهداشت در خانه خواهد شد. بنابراین می توان گفت که از لحاظ جنس بهترین پنجره دوجداره برای تراس یو پی وی سی است. البته بد نیست در این میان نگاهی هم به نوع آلومینیومی بیندازیم.

بهترین پنجره دوجداره برای تراس؛ پنجره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی را نیز می توان بهترین پنجره دوجداره برای تراس دانست؛ این پنجره از لحاظ ویژگی هایی همچون بهینه سازی مصرف انرژی، جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی هوا و آلودگی صوتی و همچنین زیبایی نمای ساختمان فرقی با مدل یو پی وی سی ندارد. بنابراین هر دو پنجره را می توان بهترین پنجره دوجداره برای تراس دانست.

البته پنجره آلومینیومی از لحاظ وزنی از یو پی وی سی سنگین تر است و همچنین قیمت بالاتری هم دارد. در حقیقت این بودجه و سلیقه شما است که باعث می شود بین یو پی وی سی و آلومینیوم دست به انتخاب بزنید.

بهترین پنجره دوجداره برای تراس؛ پنجره آلومینیومی

بهترین پنجره دوجداره برای تراس از لحاظ دسترسی

اگر پای انتخاب پنجره برای اتاق در میان باشد قطعا اولین گزینه ای که برای انتخاب به ذهن می رسد نوع بازشو است، اما در مورد انتخاب بهترین پنجره دوجداره برای تراس داستان فرق دارد.

در حقیقت آپارتمان های امروزی فضای کمتری دارند و این محدودیت بیش از هرچیز دامن تراس را هم می گیرد به ویژه از لحاظ عرض. در نتیجه پنجره های ریلی به نسبت بازشو گزینه مناسب تری برای تراس به نظر می رسند.

بعضاً مشاهده می شود که برخی از تراس ها به خاطر وجود درهای بازشو و فضای کوچکشان عملاً بلا استفاده یا بد استفاده شده اند، حال اینکه وجود پنجره دوجداره ریلی می تواند فضای این تراس ها را احیا کند.

معایب پنجره دوجداره ریلی برای تراس

اگرجه می توان پنجره دوجداره ریلی را بهترین پنجره دوجداره برای تراس دانست با این حال به دلیل عبور دوپنجره از پشت هم حدود چند میل بین آن ها فاصله ایجاد می شود و همین چند میل امکان عبور صدا را ایجاد می کند.

بنابراین اگر ساختمان شما رو به روی بلوار، بزرگراه، فرودگاه و هر مکان پر سر و صدایی قرار گرفته است، ممکن است دیگر نوع ریلی بهترین پنجره دوجداره برای تراس نخواهد بود. این پنجره با تمام ویژگی های مثبتی که در زمینه حفظ فضا دارد در برابر صدا کمی آسیب پذیر است.

بهترین پنجره دوجداره برای تراس از لحاظ دسترسی

بهترین پنجره دوجداره برای تراس های بزرگ

در ابتدای این نوشتار دربارۀ تراس های کوچک بحث شد، اما بهترین پنجره دوجداره برای تراس های بزرگ چه نوعی است؟ شاید بتوان گفت که پنجره دوجداره دو حالته انتخابی خوب برای تراس های بزرگ باشد.

این نوع پنجره های دوجداره دارای لولا بوده و به حالت های مختلفی باز می شود. پنجره دوجداره دو حالتۀ بالکن از سطح بالای امنیتی برخوردار است و جلوی ورود اشخاص به داخل را می گیرد.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره برای ساختمان

نکته پایانی

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top