skip to Main Content
4.7/5 - (3 امتیاز)

استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره، امروزه به یکی از روش‌های کاربردی و البته رایج برای کنترل دمای خانه و بهینه‌سازی مصرف انرژی تبدیل شده است.

تولیدکننده پنجره دوجداره آبایان محصولاتی از دسته‌ی پروفیل UPVC درب و پنجره‌ دوجداره را از سال 1396 و همراه با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند.

ویژگی های پنجره دوجداره آبایان

پروفیل‌های UPVC تولید شده توسط تولید کننده پنجره دوجداره آبایان تحت آزمایش‌های مختلف استاندارد قرار می‌گیرند؛ این محصولات یکی از بهترین گزینه‌ های ممکن جهت نصب و بهره‌برداری در واحد‌های مسکونی و تجاری‌ هستند.

از جمله ویژگی های پنجره دوجداره آبایان می توان به قیمتی استثنایی این محصول اشاره کرد که امکان بهره‌مندی ساختمان‌های مختلف از درب و پنجره‌های دوجداره‌ ایمن را فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره وین تک

آزمایش های استانداردسنجی برای پنجره دوجداره آبایان

تولیدکننده پنجره دوجداره آبایان برای سنجش استاندارد محصولات خود مواردی از جمله آزمایش فرمولاسیون و ترکیب مواد اولیه، آزمایش میزان رطوبت مواد اولیه، آزمایش مقاومت در برابر سرما، گرما، مقاومت جوش، تست مقاومت در برابر اسیدی و بازی و خمیدگی و آزمایش جرم واحد طول، ابعاد و ضخامت را اعمال می کند.

پس از انجام این آزمایش ها محصول به دست آمده در بهترین حالت ممکن و در برابر تمامی شرایط سخت و قابل پیش‌بینی از خود مقاومت نشان می‌دهد و امکان بهره‌برداری از آن با کیفیت و عمر مفید همراه خواهد بود.

پنجره دوجداره آبایان

رنگ بندی محصولات آبایان

تولیدکننده پنجره دوجداره آبایان علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالا، عنصر زیبایی را هم در نظر گرفته است؛ از این رو محصولات آبایان برای بهبود نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی منزل هم مناسب هستند.

در همین رابطه باید اشاره کرد که محصولات تولیدکننده پنجره دوجداره آبایان علاوه بر تولید با رنگ سفید، همراه با لمینت‌های رنگی نیز طراحی و تولید شده‌اند تا در کنار قابلیت‌ها و استانداردهای لازم، ابزاری مناسب برای حفظ زیبایی و جذابیت داخلی و خارجی انواع ساختمان نیز باشند.

مشخصات فنی محصولات آبایان پروفیل

آبایان پروفیل در حقیقت پروفیل‌های UPVC مناسب برای استفاده در پنجره‌ها و درب‌های مجهز به شیشه‌های دوجداره را عرضه می کند.

از جمله موارد اصلی مورد اشاره در مورد این تولیدکننده، استفاده از مواد اولیه باکیفیت همراه با فرمولاسیون پیشرفته است. به نحوی که محصولات تولید شده تحت این برند، از لحاظ استحکام، مقاومت و طول عمر در جایگاهی مناسب قرار دارد.

تولیدکننده پنجره دوجداره آبایان و ضخامت استاندارد

آبایان پروفیل دارای ۴ حفره همراه با ضخامت‌های استاندارد است که توسط متخصصین آلمانی طراحی و در داخل ایران تولید شده است.

این پروفیل پیشرفته، دارای سطح مقطع ۶۰ میلی‌متری است و برای درزبندی آن نیز از لاستیک‌های درزبندی TPE استفاده شده که امکان جوش‌پذیری بسیار بالایی دارند و به سادگی سطحی عایق را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بدانید: ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

شیشه های مورد استفاده برای آبایان پروفیل

تولیدکننده پنجره دوجداره آبایان از شیشه های دوجداره‌‌ دارای ضخامت ۲۰ میلی‌متر برای پنجره های خود بهره می گیرد که از لحاظ توانایی، کارکرد و زیبایی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

نصب این پروفیل‌ها همراه با شیشه‌های دوجداره به عنوان درب و پنجره‌های یک واحد ساختمانی علاوه بر کاهش مصرف انرژی به میزان ۴۰ درصد، باعث کاهش میزان آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی‌بل نیز خواهد شد.

پنجره دوجداره آبایان

قیمت درب و پنجره تولید آبایان پروفیل

قیمت پنجره همچون بسیاری از محصولات دیگر تابع نوسانات اقتصادی بازار است؛ از همین رو قیمت محصولات تولید شده توسط گروه آبایان نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین قیمت پروفیل بسته به نوع مقاطع، کاربری و متراژ آن‌ها متفاوت است.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره شرکتی

نکته پایانی

بر این اساس پروفیل‌های UPVC آبایان در پنج نوع اصلی شامل فریم، سش، پنل، مولین و زهوار تک‌جداره و دوجداره طراحی و تولید شده‌اند که امکان بازسازی و طراحی فریم‌ها را بسته به خواست مشتریان و مصرف‌کنندگان فراهم می‌آورد.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top