skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

شرکت پنجره دوجداره ایده آل یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است. برند ایده آل از محصولات گروه صنعتی اکسیر آسا است که در سال 1386 با هدف توسعه در صنعت تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تاسیس شد.

پنجره ایده آل مزایای بسیاری دارد که از جمله این مزایا می توان به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بین المللی ، ضمانت نامه کتبی و رنگ های متنوع اشاره کرد. در ادامه بیشتر به این تولیدکننده خواهیم پرداخت.

تولید پنجره های منحصر به فرد

محصولات شرکت پنجره دوجداره ایده آل برای آن دسته از افرادی که به دنبال پنجره های خاص با طرح منحصر به فرد هستند بسیار مناسب است. در حقیقت پنجره های چند وجهی ایده آل علاوه بر فریم زیبا و قابل انطباق با معماری های خاص، از نظر عملکرد نیز بیشترین دید را برای بیننده میسر می نماید.

به عبارت دیگر به راحتی می توان با این پنجره ها از یک افق دید باز لذت برد؛ محصولات شرکت پنجره دوجداره ایده آل توسط پایپ و آداپتور با معماری مطبق می شوند؛ البته زاویه های این پنجره ها نمی تواند حاده باشد. از نظر شکل ظاهری و نوع بازشو هم می توانند متغیر باشند.

شرکت پنجره دوجداره ایده آل

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره کشویی

پنجره های جفت ریل ایده آل

اگر فضای خانه شما کوچک است و نمی خواهید پنجره شما فضای منزلتان را اشغال کند یکی از پنجره های مناسب برای شما پنجره های جفت ریل است؛ این محصول یکی از اصلی ترین تولیدات شرکت پنجره دوجداره ایده آل است.

پنجره های جفت ریل ایده آل را می توان نسخه با بازدهی بیشتر تک ریل ها دانست، زیرا در این از پنجره ها دسترسی به فضای بیرون بیشتر و تهویه نیز قابل کنترل تر است.

پنجره های تک ریل ایده آل

پنجره های مونوریل نیز یکی دیگر از محصولات پر طرفدار شرکت پنجره دوجداره ایده آل است. اگر پنجره ای با قیمت اقتصادی می خواهید، پنجره های مونوریل یا تک ریل گزینه مناسبی خواهند بود.

این نوع پنجره ها را می توان به صورت فرانسوی نیز تولید کرد به این صورت که پنجره دارای چهار لت باشد و دو وسطی روی هم بسته می شوند.

پنجره های فرانسوی تولیدی شرکت ایده آل

حالا که صحبت از پنجره های فرانسوی شد بهتر است نگاهی به این نوع از محصولات شرکت پنجره دوجداره ایده آل داشته باشیم. اگر در فضایی هستید که نیاز به تهویه حداکثری دارید این پنجره با ملون متحرک می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

در این گونه پنجره ها با باز شدن هر دو لت پنجره، بهترین نوع تهویه صورت می پذیرد؛ این پنجره ها رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند.

پنجره های اکونومی ایده آل

شرکت پنجره دوجداره ایده آل در سالیان گذشته پروفیل های اکونومی خود را تحت برند تجاری Toyser عرضه کرده است. این پروفیل استاندارد با کیفیت مطلوب و استحکام مناسب عرضه می شود.

البته نکته ای قابل توجه درباره پنجره های اکنومی ایده آل را باید در نظر گرفت؛ این نوع محصول دارای پروفیل کشویی نیست و برای استفاده در پنجره های کشویی باید از پروفیل ایده آل استفاده کرد. همچنین یک متر این پروفیل شامل 1.020 کیلوگرم می باشد.

پنجره دوجداره ایده آل

قیمت تولیدات شرکت پنجره دوجداره ایده آل

همانطور که می‌دانید به دلیل نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمتی ثابت را در مورد محصولات پروفیلی اعلام کرد؛ برای تعیین قیمت پنجره دوجداره ایده آل همچون دیگر برندها باید نوع شیشه، متراژ پنجره، تعداد لنگه های پنجره، وجود کتیبه، نوع بازشو پنجره و برند و جنس یراق آلات استفاده شده در پنجره را لحاظ کرد.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره برای ساختمان

نکته پایانی

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top