skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

توری پنجره یکی از الزامات پنجره های دوجداره میباشد که در فصل های گرم و معتدل سال مثل بهار و تابستان و پاییز استفاده بیشتری از آن می شود و وجود آن بیشتر احساس می گردد. در زمانهایی که هوا مطبوع می باشد و نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی یا گرمایشی نمیباشد برای استفاده از هوای مطبوع بیرون استفاده از توری الزامی می باشد. قیمت توری پنجره در هنگام خرید نقش مهمی در انتخاب ما دارد اما باید به کیفیت و نوع عملکرد و کارایی آن هم دقت کنیم.

انواع توری پنجره

در اینجا انواع توری های پنجره های upvc را خدمت شما معرفی می نماییم:

  1. توری پلیسه ای کشویی
  2. توری پلیسه کشوویی دبل فریم
  3. توری لولایی
  4. توری مگنتی
  5. توری ثابت
  6. توری رولینگ
  7. توری ریلی

توری ها ضد حشرات مگس ها سوسک ها و حیوانات موذی قابلیت نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی میباشند این نوع توری ها نانو بوده و به‌ندرت کثیف می شوند و دارای گارانتی یکساله می باشند.
قیمت انواع توری های پلیسه ای استاندارد که مناسب پنجره های دوجداره باشند
عوامل موثری که بر قیمت دارند شامل وزن کیفیت فریم آلمینیومی و نوع توری نانو بودن یا نبودن توری و استفاده از یراق آلات غلتک و نخ های مصرفی که جهت کارکرد روان توری و موارد دیگر که بر قیمت انواع توری های پلیسه ای تاثیری داد

قیمت توری پنجره در تابستان ۱۴۰۲

  • قیمت توری پلیسه ای سفید کشویی درجه یک متر طول ارتفاع ۶۵۰ هزار تومان
  • توری پلیسه ای سفید دبل فریم کشویی درجه یک متر طول ارتفاع ۸۵۰ تومان
  • توری پلیسه ای کشویی قهوه‌ای یا طرح چوب درجه یک متر طول ارتفاع ۹۰۰ هزار تومان
  • توری پلیسه ای کشویی آنادایزدرجه یک متر طول ارتفاع یک میلیون تومان

در زمانی که هوا مطبوع می باشد و ما در منزل مشغول استراحت هستیم گاهی پنجره ها را باز می کنیم اما اگر پنجره های ما توری نداشته باشد حشرات ریز مانند پشه سوسک و مارمولک و غیره وارد محیط ما می شوند و آرامش انسان را مختل می نمایند و از این جهت توصیه می‌شود که اگر پنجره های دوجداره خرید می کنید حتماً توری های مخصوص آن را نیز تهیه نمایید و استفاده از انواع توری های دیگر به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

قیمت درب توری کشویی؛ نوع و جنس پنجره

جنس توری پنجره

جنس توری های پلیسه ای از جنس فایبرگلاس است که در مجموعه یو پی وی سی پلاس از فناوری نانو نیز استفاده می شود بدین گونه که توری های فایبرگلاس بعد از تولید نانو شده‌اند تا دیرتر کثیف شده و دیرتر مواد آلوده محیط و آلودگی هوا را به خود جذب نمایند ضمن آنکه نظافت توری های پلیسه ای نانو بسیار راحت تر از توری های پلیس های معمولی می باشد.

توری های پلیسه ای اغلب درون فریم آلومینیومی قرار میگیرند و بیرون از پنجره روی پنجره نصب می گردند ضد گرد و غبار بوده و مانع ورود نور خورشید یا گردش هوا نمی شوند و نیز در مقابل تابش نور خورشید مقاوم هستند و به سادگی دچار پوسیدگی نمی شود.

فریم های آلومینیومی این توری ها باید همرنگ با پنجره شما تولید شود ضمن آنکه فریم آن‌ها بسیار ظریف بوده به طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره و نصب کردند در نمای ساختمان تاثیر بدی به وجود نیاوردتوری های پلیسه ای یو پی وی سی پلاس در دو مدل توری پلیسه کشویی و توری پلیسه ای کشویی دبل فریم تولید می گردند تفاوت این نوع توری در نوع نظافت آن می باشد به طوری که توری های دبل فریم دارای خار های جداکننده می باشند که توری از فریم جدا شده به محل مورد نظر شما انتقال پیدا میکندجهت نظافت و دوباره در محل خود نصب می گردد.

یکی از عوامل موثر در قیمت توری پنجره وزن فریم آلومینیومی می‌باشد چنانچه ضخامت و مقاومت فریم های آلومینیومی در توری ها زیاد باشد قیمت آن بیشتر است و چون آلومینیوم بیشتر و مقاوم تری جهت بالا بردن کیفیت توری استفاده شده است ارزش ان بیشتر می باشد.
چنانچه که از فریم های ضعیف آلومینیومی استفاده شود با حرکت دست به راحتی خم می شود و حتی ممکن است در برخی از موارد کولی ها از آن خارج شوندمجموعه یو پی وی سی پلاس مفتخر است که بهترین نوع توری های پلیسه ای کشویی نانو شده را در اختیار شهروندان و مشتریان عزیز قرار بدهدبرای کسب اطلاعات بیشتر و رهنمایی مشتریان و قیمتها می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top