skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

قیمت توری پلیسه کشویی بر اساس مساحت محاسبه می‌شود و هر دو عامل عرض و ارتفاع درب یا پنجره‌ای که می‌خواهید توری برای آن بگیرید، روی قیمت تأثیرگذار است.

بسیاری از تولیدکنندگان و فروشگاه‌های توری قدیمی، قیمت را بر اساس طول متر مشخص می‌کنند؛ که این به نفع شما نیست. چون با تغییر ابعاد و اندازه‌ها، قیمت هم بالاتر خواهد رفت. پس حتماً به یاد داشته باشید که قیمت توری باید فقط با استفاده از مساحت به دست آید.

قیمت توری پلیسه کشویی

بیشتر بدانید: 12 علت تفاوت قیمت تولیدکنندگان پنجره دوجداره upvc

روش محاسبه قیمت توری به این صورت است که اگر مساحت هر توری پلیسه ای  کمتر از یک مترمربع باشد؛ حداقل به عنوان یک مترمربع در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، اگر توری دارای پهنای 80 سانتی‌متر و ارتفاع 1 متر باشد، مساحت آن برابر با 0.8 مترمربع خواهد بود؛ که حداقل به عنوان 1 مترمربع حساب می‌شود.

قیمت انواع توری پلیسه ای کشویی

روش قفل‌شدن توری پلیسه در دو نوع تک فریم و دبل فریم با هم فرق دارد. در نوع تک فریم پروفیل‌ها با هم سینک می‌شوند؛ ولی در نوع دبل فریم ما از قفل آهنربایی استفاده می‌کنیم. به این صورت که در داخل پروفیل‌های توری آهنرباهای قطعات قوی و مناسب توری جاساز شده‌اند؛ که هنگام نزدیک شدن پروفیل‌ها به هم، آهنرباها هم جذب هم می‌شوند و کار قفل‌شدن تور را انجام میدهند.

قیمت توری پنجره در تابستان ۱۴۰۲

  • قیمت توری پلیسه ای سفید کشویی درجه یک متر طول ارتفاع ۶۵۰ هزار تومان
  • توری پلیسه ای سفید دبل فریم کشویی درجه یک متر طول ارتفاع ۸۵۰ تومان
  • توری پلیسه ای کشویی قهوه‌ای یا طرح چوب درجه یک متر طول ارتفاع ۹۰۰ هزار تومان
  • توری پلیسه ای کشویی آنادایزدرجه یک متر طول ارتفاع یک میلیون تومان

توری پلیسه دبل فریم

یکی از مزایای توری پلیسه دبل فریم این است که بخش توری‌خور آن به صورت جداگانه از قاب توری که به در یا پنجره متصل می‌شود، طراحی شده است. این ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید توری را به راحتی برای شستشو بردارید، بدون آنکه نیاز باشد پیچ‌های نصب توری را باز کنید. فقط کافی است بخش توری‌خور را از قاب جدا کنید و آن را به داخل خانه ببرید و در حمام یا هر جای دیگر با آرامش و دقت، تمیز کنید.

همچنین سرویس‌پذیری این نوع توری نیز بسیار آسان‌تر است. در صورت بروز هرگونه خرابی یا پارگی در تور یا نخ‌های آن یا نیاز به سرویس کلی، ما فقط بخش توری‌خور را خارج کرده و پس از انجام سرویس‌های لازم در کارگاه، دوباره آن را در قاب توری دبل فریم قرار می‌دهیم. این کار هم به صرفه‌تر بودن هزینه‌های سرویس و هم به رفع مشکلات شما کمک می‌کند.

نقش رنگ در قیمت توری پلیسه

برای زیبایی بیشتر توری پلیسه، رنگ قاب آن را با رنگ در و پنجره خود هماهنگ کنید. برای مثال، اگر پنجره‌های شما سفید هستند، قاب توری نیز سفید باشد؛ تا ظاهر مناسب‌تری داشته باشد؛ و یا اگر پنجره‌های شما رنگ قهوه‌ای، مشکی و یا طرح چوب دارند؛ بهتر است که رنگ قاب توری نیز با آن‌ها یکسان باشد.

پنجره‌های ساخته شده از آلومینیوم هم معمولا دارای روکش آنادایز هستند. ما برای سهولت شما هفت رنگ استاندارد برای توری پلیسه در نظر گرفته‌ایم؛ که برای اکثر در و پنجره‌ها مناسب هستند. این رنگ‌ها عبارتند از:

  • سفید
  • قهوه‌ای
  • مشکی
  • آنادایز نقره‌ای
  • آنادایز شامپاینی
  • طرح چوب روشن
  • طرح چوب تیره

بیشتر بدانید: مدل پنجره دوجداره اتاق خواب

نقش ابعاد در قیمت درب توری کشویی

در جدول زیر، لیست قیمت توری پلیسه برای رنگ‌های مختلف قاب را برای شما آورده‌ایم که برای فروردین 1402 به بعد است و در صورت تغییر قیمت‌ها، قطعاً قیمت‌های جدید را در وب‌سایت آپلود خواهیم کرد.

 

توری پلیسه دبل فریم آهنربایی (قاب سفید) 11000000
توری پلیسه دبل فریم آهنربایی (قاب قهوه ای) 11000000
توری پلیسه دبل فریم آهنربایی (قاب مشکی) 11000000
توری پلیسه تک فریم (قاب سفید) 7500000
توری پلیسه تک فریم (قاب قهوه ای) 7500000
توری پلیسه تک فریم (قاب مشکی) 7500000

معمولاً تولیدکنندگان منصف بر اساس تعرفه‌های مصوب قیمت‌های را برآورد کرده و به مشتری اعلام می نمایند.

اما شما می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در وبسایت از هزینه های سفارش توری پلیسه در گروه تولیدی یو پی وی سی پلاس مطلع شوید.

انواع توری پنجره دوجداره و پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top