skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

پنجره دوجداره محوری یکی از انواع مدل های متنوع پنجره دوجداره است که مهمترین ویژگی ظاهری آن بازشویی خاص و زیبا است. پنجره های دوجداری که در اروپا دارای محبوبیت زیادی است، مناسب افرادی بوده که به دنبال ترکیب راحتی و عملکرد آسان با زیبایی هستند.

ویژگی های پنجره دوجداره محوری

به طور کلی می توان ویژگی های مثبتی همچون بازشوی زیبا و در عین حال آسان، برخورداری از طول عمر بالا، تولید در ابعاد و اشکال گوناگون، زاویه بازشوی قابل تنظیم، دارای عایق بندی خوب و در سطح بالا، دسترسی به تمام قسمت های پشت و روی شیشه، سهولت در نظافت و شستشو را برای این نوع پنجره های دوجداره در نظر گرفت.

به علاوه مواردی که گفته شد، داشتن مراحل نصب آسان، تهویه مناسب در محیط های مرطوب و میدان دید وسیع از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره محوری به شمار می روند. در ادامه بیشتر به این ویژگی ها پرداخته ایم.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره طرح چوب

ویژگی های پنجره دوجداره محوری

میدان دید وسیع و تهویه مناسب

پنجره های دوجداره محوری را می توان در ابعاد بزرگ استفاده کرد که در این حالت میدان دید وسیع و بدون مانعی را پیش روی افراد قرار می دهند و همچنین کمترین فضا را در هنگام باز بودن اشغال می کنند.

تهویه مناسب دیگر امتیاز استفاده از پنجره دوجداره محوری است. وقتی این پنجره ها به حالت نیمه باز قرار گرفته است، جریان هوای تازه به سرعت از قسمت پایین وارد منزل شده و هوای راکد نیز قسمت بالایی پنجره خارج می شود.

بنابراین پنجره های دوجداره محوری برای مکان های مرطوب و همچنین مکان های نیازمند به تهویه از جمله سرویس بهداشتی، گزینه بسیار مناسبی به حساب می آیند.

پنجره دوجداره محوری و نظافت آسان

این مدل از پنجره های دوجداره دارای قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه هستند، بنابراین به هنگام نظافت می توان فضای داخلی و خارجی پنجره را به راحتی تمیز کرد و نیازی به خارج کردن پنجره از چارچوب نیست.

علاوه بر این، پنجره دوجداره محوری در اشکال هندسی مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به کارگیری نوع مستطیلی این پنجره رواج بیشتری دارد با این حال از مدل های بیضی و دایره ای که بسیار زیبا و جذاب هستند نیز می توان استفاده کرد.

پنجره دوجداره محوری و نظافت آسان

پنجره دوجداره محوری و عایق بندی مناسب

علاوه بر زیبایی و طراجی مناسب، انتظار اغلب افراد از انتخاب و خرید پنجره های upvc این است که این پنجره ها عایق بندی بسیار خوبی داشته باشند. خوشبختانه پنجره دوجداره محوری از آن دست پنجره های دوجداره ای است که عایق بندی خوبی را در عملکرد خود دارند.

در این نوع پنجره های می توان از نوارهای پلی آمید برای عایق بندی هر چه بهتر پنجره بهره برد، این نوارها در نهایت منجر به صرفه جویی هرچه بهتر در مصرف انرژی و همچنین عایق بندی صوتی و حرارتی بهینه تر می شوند.

پنجره دوجداره محوری در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

پیشتر اشاره کردیم که پنجره های دوجداره محوری را می توان در مکان های نیازمند به تهویه هوای بیشتر به کاربرد اما استفاده از پنجره دوجداره محوری تنها محدود به این مکان ها نمی شود.

به عبارتی دیگر شما می توانید بر حسب سلیقه خود و همچنین دکوراسیون خانه تان از پنجره دوجداره محوری برای مکان هایی همچون راهروها و راه پله ها، اتاق خواب ها،  اتاق های زیر شیروانی، بالکن ها و سالن ها و سرویس بهداشتی بهره ببرید.

پنجره دوجداره محوری در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

قیمت پنجره دوجداره محوری

پنجره دوجداره محوری از آن دست پنجره های upvc است که می توان آن را در ابعاد و اشکال هندسی مختلف و البته با بهره گیری از انواع شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره سفارش داد. تمامی این فاکتورهای سفارش به نحوری بر قیمت تمام شده پنجره دوجداره تاثثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره دوجداره برای تراس

نکته پایانی

در این مطلب سعی شدن در مورد پنجره دوجداره محوری و ویژگی های آن صحبت شود. چنانچه در نظر دارید برای ساختمان خود از پنجره دوجداره استفاده کنید می توانید با یو پی وی سی پلاس تماس بگیرید.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان است.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند. این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

شما می توانید ضمن تماس با شماره های درج شده در سایت، در مورد انواع مدل پنجره دوجداره اتاق خواب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top