skip to Main Content
امتیاز

این روزها مدل های متنوعی از پنجره های دوجداره در بازار پیدا می شود و سلیقه استفاده از این پنجره ها نیز بسیار متنوع شده است. از همین رو خرید پنجره دوجداره آشپزخانه به یکی از دغدغه های افراد بدل شده است.

در این راهنمای خرید پنجره دوجداره آشپزخانه تلاش داریم تا شما را با معیارهای انتخاب پنجره آشپزخانه بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید انتخابی خوبی برای این بخش مهم خانه داشته باشید.

اهمیت انتخابی مناسب برای پنجره دوجداره آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های خانه است و تهویه هوای مناسب در این محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، فاکتور انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن نیز برای محیطی همچون آشپزخانه مطرح است.

در نتیجه علاوه بر طراحی پنجره دوجداره آشپزخانه باید به عایق ها و بازشوهای پنجره توجهی ویژه داشت تا ضمن بهینه سازی مصرف انرژی، از فضای محیطی نیز بتوان بهترین بهره برداری را داشت.

بیشتر بدانید: مدل پنجره دوجداره اتاق خواب

یراق آلات پنجره دوجداره آشپزخانه

بهره گیری از پروفیل مرغوب

یکی از مهمترین نکات در خرید پنجره دوجداره آشپزخانه توجه به کیفیت پروفیل به کار رفته در آن است. پنجره آشپزخانه بیش از هرچیزی با حرارت و مهمتر از آن، باز و بسته شدن سر و کار دارد. چنانچه پروفیل این پنجره ها از جنس نامرغوب باشد، خیلی زود تابدار شده و باز و بسته شدن پنجره را با مشکل مواجه خواهد کرد.

این نکته بیش از همه در مورد پنجره هایی با طول و عرض بالا صدق می کند، در این پنجره ها تاب آوری پروفیل بیش از هرچیزی اهمیت خواهد داشت.

پنجره دوجداره آشپزخانه و مصرف انرژی

همانطور که اشاره شد آشپزخانه یکی از مکان های اصلی هدر رفت انرژی است، به همین منظور در هنگام خرید پنجره دوجداره آشپزخانه باید به گواهینامه یا رتبه بندی مصرف انرژی پنجره توجه داشته باشید.

این رتبه بندی مربوط به نوع عایق بندی پنجره ها می شود. پنجره‌های ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی و شیشه های دو یا چند جداره رتبه بسیار خوبی از نظر عایق بندی انرژی دارند.

پنجره دوجداره آشپزخانه و مصرف انرژی

بهترین پنجره دوجداره آشپزخانه

دیگر نکته مهم برای خرید بهترین پنجره دوجداره آشپزخانه، توجه به نوع طراحی هندسی پنجره است. پرطرفدارترین پنجره دوجداره آشپزخانه نوع کشویی است زیرا نه مزاحمتی برای پرده دارد و نه فضا را تنگ می کند. علاوه بر این مدل، پنجره های تک حالته و سایبانی از دیگر پنجره های محبوب برای آشپزخانه هستند.

مناسب ترین شیشه در پنجره آشپزخانه

این نکته نیز بدیهی است که برای خرید پنجره دوجداره آشپزخانه حتما شیشه های دو جداره یا چند جداره را مد نظر قرار بدهید. این شیشه ها معمولاً طول عمری بالاتر از یک دهه دارند بنابراین خیال شما از بایت استفاده از آن برای مدت ها آسوده خواهد بود.

البته در انتخاب شیشه دوجداره برای پنجره آشپزخانه و هر پنجره دیگری این نکته را در نظر بگیرید که این شیشه ها هم استاندارد باشد و از گاز آرگون پر شده باشد و هم اینکه تولید کننده آن را برای دست کم پنج سال گارانتی کرده باشد.

مناسب ترین پنجره دوجداره آشپزخانه

یراق آلات پنجره دوجداره آشپزخانه

در نهایت باید به جنس یراق به عنوان دیگر فاکتور مهم در خرید پنجره دوجداره آشپزخانه اشاره کرد. به عبارتی دیگر یکی از بخش های مهم در استفاده مناسب و موثر پنجره دوجداره آشپزخانه، نوع بازشو و یراق آلات استفاده شده در آن است.

پیشنهاد می شود که از پنجره های دوجداره ای استفاده کنید که یراق آلات آن دو حالته است زیرا در این حالت اگرچه ممکن است قیمت پنجره اندکی بالاتر باشد اما از لحاظ کاربری دستتان باز تر خواهد بود ضمن آنکه فضای کمتری از محیط شما اشغال می شود.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره آلومینیوم کرتین وال

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد فاکتورهای مهم برای راهنمای خرید پنجره دوجداره آشپزخانه شرح داده شود. چنانچه شما در نظر دارید برای آشپزخانه خود پنجره دوجداره تهیه کنید و به دنبال گزینه ای مناسب هستید، ما یو پی وی سی پلاس را به شما معرفی می کنیم.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان است.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند. این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

شما می توانید ضمن تماس با شماره های درج شده در سایت، در مورد انواع مدل پنجره دوجداره  اطلاعات بیشتری کسب کنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top