skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

پنجره های دوجداره عایق صوتی و حرارتی هستند و از این رو به عنوان پنجره ضد صدا نیز شناخته می شوند؛ عوامل تعیین‌کننده رقم قیمت پنجره دوجداره ضد صدا هستند.

مواردی همچون نوع پروفیل به کار گرفته شده، جنس پرفیل، ابعاد، جنس عایق ها و شیشه از جمله عوامل تعیین کننده برای قیمت پنجره دوجداره ضد صدا به حساب می آیند.

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا بر حسب پروفیل

پروفیل یکی از عوامل بسیار تعیین کننده در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا (Soundproof) به حساب می آید؛ این موضوع از لحاظ اینکه پنجره شما آلومینیوم یا یو پی وی سی باشد بسیار اهمیت دارد.

پنجره های آلومینیوم از لحاظ نوع پروفیل خود به دو دسته نرمال و ترمال بریک تقسیم می شوند که در این بین پنجره ترمال بریک در برابر صدا و حرارت عایق است و نوع نرمال کارایی چندانی در برابر صدا و حرارت ندارد.

بیشتر بدانید: صداگیری پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا بر حسب پروفیل

ابعاد پنجره دوجداره ضد صدا

دیگر عامل بسیار مهم و تأثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا، اندازه و ابعاد این پنجره ها است. هرچه ابعاد یک پنجره دو جداره بیشتر باشد، پروفیل و شیشه بیشتری نیز به کار می رود.

علاوه بر این، در صورتی که ابعاد این پنجره ها برای بالکن طراحی شود شاید نیاز به استفاده از پروفیل در برای آن باشد که همین موضوع افزایش ضخامت و در نتیجه افزایش قیمت پنجره را به همراه دارد.

وزن و قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

وزن یکی دیگر از عوامل اساسی مؤثر بر قیمت پنجره ضد صدا است. این وزن به تعداد پنل‌ها، ابعاد، ضخامت، و جزئیات ساختاری پنجره وابسته است.

پنجره‌هایی که دارای وزن بالاتری هستند، نیاز به مواد بیشتری برای تولید دارند و ممکن است به دلیل پیچیدگی‌های فنی و ظاهری در ساخت و تولید آن‌ها، تأثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره باشند. از طرف دیگر، نیاز به مواد بیشتر و افزایش وزن ممکن است به افزایش هزینه تولید و نصب منجر شود.

وزن و قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

قیمت پنجره ضد صدا با شیشه دوجداره

بی شک دیگر عامل مهم در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا شیشه به کار رفته در آن است؛ این پنجره ها با شیشه دو یا سه جداره تولید می شوند که قیمت آن ها در مقایسه با پنجره تک جداره بالاتر خواهد بود.

در این بین نوع شیشه دوجداره به کار رفته، گاز آرگون استفاده شده در آن و همچنین رنگ شیشه دوجداره بر قیمت پنجره دوجداره ضد صدا تأثیر خواهد داشت.

قیمت انواع مدل پنجره دوجداره ضد صدا

مهم ترین مدل های پنجره های ضد صدا عبارت اند از: مدل های لولایی، فولکس واگنی و کشویی که پنجره دوجداره ضد صدای کشویی در دو نوع کشویی تنها و کشویی به همراه بازشو و ریلی تولید می شود.

ناگفته پیداست که قیمت پنجره دوجداره ضد صدا بر حسب مدل ها، ابعاد و یراق آلات به کار رفته در آن متفاوت است، به عنوان مثال پنجره ضد صدای فولکس واگنی از نوع بازشویی به نسبت پنجره لولایی تک حالته قیمت بالاتری دارد.

قیمت انواع مدل پنجره دوجداره ضد صدا

هزینه جا به جایی و نصب پنجره دوجداره ضد صدا

دست آخر اینکه هزینه حمل و نقل پنجره و یراق آلات آن از محل تولید به محل نصب نیز به صورت مستقیم بر هزینه نهایی و قیمت پنجره دوجداره ضد صدا تأثیر می گذارد. بنابراین فاصله جغرافیایی بین محل تولید و نصب می‌تواند باعث افزایش هزینه حمل و نقل گردد.

همچنین، اگر پنجره‌ها به دلیل ابعاد بزرگ یا وزن زیاد نیاز به تجهیزات خاصی برای حمل و نقل داشته باشند، ممکن است هزینه حمل و نقل افزایش یابد. بنابراین، مکان محل تولید و نصب به طریق چشم‌گیری بر قیمت پنجره تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره سوله

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت پنجره دوجداره ضد صدا پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد عواملی چند نظیر جنس پروفیل، اندازه، حجم و وزن پنجره به علاوه مدل و یراق آلات به کار رفته در آن و در نهایت نوع شیشه دو یا سه جداره به کار رفته تأثیر مهمی بر قیمت این پنجره دارد.

شما می توانید برای سفارش بهترین پنجره های دوجداره به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کرده و ضمن آگاهی از مدل این پنجره ها برای سفارش با ما تماس بگیرید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top