skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

تولیدکنندگان پنجره دوجداره، مبالغ متفاوتی را به عنوان قیمت محصول خود ارائه می دهند؛ یکی از این برندها وین تک است و قیمت آن دغدغه کسانی است که قصد خرید پنجره دوجداره ساخت این برند ا دارند.

نه تنها محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک، بلکه محاسبه قیمت محصول تمام برندهای تولیدکننده پنجره دوجداره تابع فاکتورهایی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

برند وین تک از کجا آمد؟

قبل از پرداختن به نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک، بد نیست نگاهی اجمالی به این برند داشته باشیم و ببینیم اصلا وین تک از کجا آمد.

کارخانجات WINTECH در ایران و کشورهایی همچون ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان فعالیت دارد و متعلق به گروه شرکتهای  ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا است. این شرکت در سال 1956 تاسیس شده است.

پروفیلهای UPVC با برند تجاری WINTECH در سال 1379 شمسی (2000 میلادی) وارد بازار مصرف کشور ایران شد؛ در ابتدای سال 1389 شمسی (2010 میلادی) تصمیم به ایجاد و تاسیس کارخانه تولیدی انواع پروفیلهای UPVC در کشور ایران و مشارکت بخش خصوصی ایرانی گرفته شد.

بیشتر بدانید: مقایسه انواع پنجره ها

فاکتورهای محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک

اولین نکته ای که باید در محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک در نظر گرفت مدل این پنجره ها است. به عبارت دیگر قیمت پنجره دوجداره تابع متغیرهایی از جمله مدل پنجره، ابعاد، نوع شیشه، تکنولوژی تولید، نوع یراق آلات، جنس، رنگ پروفیل و مواردی از این دست است.

امروزه بازار پنجره دوجداره از تنوع بالایی برخوردار است و از همین حیث محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک نیز رنج متفاوتی از قیمت را پیش روی شما قرار خواهد داد.

پروفیل upvc.jpg e1675408028663

پارامتر ابعاد و محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک

شرکت‌هایی همچون وین تک خودشان سازنده درب و پنجره نیستند بلکه پروفیل را طبق استانداردهای خاصی تعریف شده تولید کرده و به دست فروشندگان در و پنجره دو جداره می رسانند.

بنابراین در محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک، وقتی ابعاد بالاتر برود پروفیل بیشتری نیز مصرف خواهد شد وبه تبع قیمت نیز بالاتر می رود. بنابراین هنگام مشاوره برای دانستن قیمت پنجره دوجداره حتما ابعاد مدنظر خودتان را ارائه دهید.

مهمترین پروفیل های ارائه شده در وین تک

پنجره دوجداره وین تک در ابعاد مختلفی عرضه شده است و شما میتوانید پس از براورد نیاز خود و محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک، این محصول را برای سال های سال بر دیوار خانه تان داشته باشید. از مهمترین پروفیل های ارائه شده در شرکت وین تک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروفیل مدل w700

ویژگی ها: این محصول با عرض 70 میلیمتری دارای کانال تخلیه آب، لاستیک درزگیر و همچنین قابلیت عدم زنگ زدگی بوده و می توان بر روی آن توری نصب کرد.

WINTECH logo pardic 1

  • پروفیل مدل w640

ویژگی ها: این محصول با عرض ۶۰ میلیمتر از امکاناتی همچون لاستیک درزگیری، کانال تخلیه آب، تنوع رنگی بالا برخوردار بوده و در هرگونه آب و هوایی می توان از آن بهره‌برداری کرد.

بیشتر بدانید: 4 نکته در انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره

نقش شیشه در محسابه قیمت پنجره دوجداره وین تک

انواع مختلفی از شیشه چون ساده، لمینت و سکوریت وجود دارد که در ساخت پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر نوع شیشه عوامل دیگری نظیر ابعاد، تعداد جداره شیشه، نحوه تولید شیشه و همچنین رنگ آن در محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک دخیل است.

80

سایر موارد تاثیرگذار بر محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک

موارد دیگر همچون رنگ، یراق آلات و تکنولوژی تولید بر قیمت پنجره تاثیرگذار خواهد بود. در مورد یراق آلات هم جنس آن و هم یک تکه یا دو تکه بودن بر محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک تاثیر گذار است.

اما در مورد رنگ باید گفت که علاوه بر رنگ سفید که رنگ رایج در تولید اغلب پنجره ها است، ممکن است پروفیل را در رنگ های دیگری نیز مشاهده کنید که در این صورت قیمت آن ها ۳۰ درصد گران تر خواهد بود.

بیشتر بدانید: ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

نکته پایانی در محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک

با توجه به نوسانات شدید در قیمت مواد اولیه و یراق آلات، نمی توان عددی برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک در این مقاله ارائه داد اما شما می توانید ضمن تماس با شماره های موجود در سایت، از قیمت روز پنجره دوجداره وین تک مطلع شوید.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top