skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

پنجره ترمال بریک آکپا یک نوع پنجره آلومینیومی با کیفیت بالا است که توسط شرکت آکپا ایران تولید می‌شود. این پنجره دارای عایق حرارتی و صوتی بالایی است که با استفاده از تیغه پلی‌آمیدی بین دو فریم آلومینیومی ایجاد می‌شود.

این پنجره همچنین دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی است که با روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده‌اند. پنجره ترمال بریک آکپا مقاوم در برابر خوردگی، زنگ زدگی، آلودگی، رطوبت و حریق است.

مشخصات پنجره ترمال بریک آکپا

همانطور که گفته شد پنجره های آکپا یک نوع پنجره ترمال بریک آلومینیومی با کیفیت بالا است که توسط شرکت آکپا ایران تولید می‌شود. مشخصات پنجره ترمال بریک آکپا شامل موارد زیر است:

  1. عایق حرارتی و صوتی بالا: این پنجره با استفاده از تیغه پلی‌آمیدی بین دو فریم آلومینیومی از انتقال حرارت و صدا بین داخل و خارج پنجره جلوگیری می‌کند.
  2. زیبایی و تنوع رنگ: پنجره ترمال بریک آکپا با روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است و دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی است که با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد.
  3. مقاومت در برابر عوامل محیطی: این پنجره ترمال بریک از آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف دارد.
  4. وزن سبک و مقاوم در برابر فشار باد: این نوع پنجره دارای وزن کم و سرسختی بالا است و می‌تواند در برابر بادهای شدید مقاومت کند.
  5. قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست: این پنجره از مواد قابل بازیافت استفاده می‌کند و کمترین آلاینده‌ها را به محیط زیست تولید می‌کند.
  6. ایمنی بالا در برابر سرقت و زلزله: این پنجره ها دارای شیشه‌های دو یا سه جداره پر از گاز نجیب است که از شکستگی و نفوذ شیشه جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید: بهترین برند پروفیل آلومینیوم پنجره

مشخصات پنجره ترمال بریک آکپا

نوع پروفیل پنچره آلومینیوم ترمال بریک آکپا

پروفیل پنجره ترمال بریک آکپا از نوع TH60 است که دارای نشیمنگاه 60 میلیمتری است. این پروفیل از آلیاژ آلومینیومی با کیفیت بالا ساخته شده است که با روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است.

پروفیل پنجره آکپا دارای تیغه پلی‌آمیدی است که بین دو فریم آلومینیومی قرار می‌گیرد و از انتقال حرارت و صدا بین داخل و خارج پنجره جلوگیری می‌کند. این پروفیل مناسب برای درب و پنجره های دو جداره با ابعاد مختلف می‌باشد.

تیغه پلی آمید پنجره آکپا

به طور کلی، جنس تیغه پنجره‌های ترمال بریک آکپا از نوع پلی آمید است. پلی‌آمید یک نوع پلاستیک مقاوم و عایق حرارتی است که بین دو لایه آلومینیوم قرار می‌گیرد و انتقال حرارت را کاهش می‌دهد.

این بسیار مهم است که در یک پنجره ترمال بریک آکپا از تیغه پلی آمید استفاده شده است؛ اگر در پنجره به جای پلی آمید از پی وی سی استفاده شده باشد، این قطعه در صورت اشتعال بوی نایلون می دهد.

نوع پروفیل پنچره آلومینیوم ترمال بریک آکپا

رنگ آمیزی پنجره ترمال بریک آکپا

همانطور که پیشتر گفته شد، پنجره ترمال بریک آکپا یک نوع پنجره آلومینیومی است که دارای یک لایه عایق پلی آمید بین دو فریم داخلی و خارجی بوده و این لایه ضمن جلوگیری از انتقال حرارت و صدا بین داخل و خارج ساختمان باعث صرفه جویی در انرژی و افزایش راحتی می شود.

این پنجره ها به صورت دو رو رنگی نیز عرضه می شوند، به نحوی که رنگ یک رو می تواند با روی دیگر متفاوت باشد. برای رنگ کاری پنجره ترمال بریک آکپا از روش های الکترواستاتیک (پودری)، دکورال و آنادایزینگ استفاده می شود که طیف وسیعی از رنگ ها را ارائه می دهند. شما می توانید انواع رنگ بندی این پنجره را سفارش دهید.

بیشتر بدانید: محاسبه وزن درب و پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره آلومینیومی آکپا

 

قیمت پنجره آلومینیومی آکپا

به طور کلی عوامل بسیاری بر قیمت پنجره دوجداره از جمله پنجره ترمال بریک آکپا مؤثر است؛ برخی از این عوامل را می توان در زیر دید:

  1. مدل پنجره: پنجره های ثابت، بازشو، دو جهته یا کشویی
  2. ابعاد پنجره: هرچه پنجره بزرگتر باشد، قیمت آن بالاتر می رود
  3. نوع شیشه: شیشه های ساده، لمینت، سکوریت، رنگی یا دودی
  4. ظاهر و سری پروفیل: پروفیل های ساده یا دکوراتیو و سری های ۶۰، ۷۰ یا ۸۰
  5. تعداد حفره یا چمبر: تعداد حفرات در مقطع عرضی پروفیل
  6. رنگ پروفیل: رنگ های سفید، رنگی یا دو رو رنگ
  7. یراق آلات: قطعاتی مانند دستگیره، اسپانیولیت، لولاها و غیره
  8. نوع ماستیک: ماده چسبنده بین شیشه و پروفیل
  9. کانکتور: قطعه اتصال بین پروفیل ها
  10. تکنولوژی تولید پنجره: روش های الکترواستاتیک، دکورال یا آنادایزینگ

برای محاسبه دقیق قیمت پنجره آکپا، می توانید به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کرده یا با کارشناسان فنی و فروش تماس بگیرید.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top