skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

استفاده از توری‌های مختلف یکی از راه‌های ارزان و موثر برای تهویه هوای خانه‌ها است. توری پلیسه و آکاردئونی از جدیدترین و بهترین نوع این توری‌ها هستند. این توری‌ها به لطف قابلیت انعطاف پذیری بالای خود، راحت در قاب آلومینیومی خود باز و بسته می‌شوند، در حالی که توری‌های ثابت فقط برای شستشو و نظافت قابل جدا شدن هستند. توری پنجره دوطرفه بازشو یا فرانسوی نیز از انواع این توری‌ها است که برای درب و پنجره‌ دوجداره با پهنای زیاد مناسب است.

توری پنجره پلیسه ای  را می‌توان بر روی هر نوع درب و پنجره upvc با حالت‌های مختلف بازشو (تک حالته، دوحالته، کشویی، فولکس واگنی و…) نصب کرد. مزیت بزرگ توری پلیسه این است که هنگام بسته بودن پنجره، به صورت جمع شده قرار می‌گیرند و علاوه بر اینکه دید را مسدود نمی‌کنند، از فرسایش و آلودگی ناشی از عوامل محیطی نیز در امان هستند.

توری پنجره فرانسوی

گزینه‌ای ارزان و موثر برای تهویه هوای خانه‌ها استفاده از توری‌های متنوع است. توری پلیسه و آکاردئونی از بهترین و جدیدترین نمونه‌های این توری‌ها محسوب می‌شوند.

قابلیت انعطاف پذیر فوق العاده‌ای که در این توری‌ها وجود دارد، باعث می‌شود که به راحتی در قاب آلومینیوم خود باز و بسته شده و در مقابل توری‌ های ثابت که فقط هنگام شستشو و نظافت قابل جدا شدن هستند. یک نمونه دیگر از این توري ها، توري پنجره دوطرفه بازشو يا فرانسوي است كه براي درب و پنجره دوجداره با پهناي زياد طراحي شده است.

نصب اين توري بر روي درب و پنجره upvc با حالات بازشو مختلف (تك حالته، دوحالته، كشويي، فولكس واگني و…) ممكن است. يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد توري پليسه اين است كه زماني كه پنجره بسته است، به صورت جمع شده قرار مي گيرند و علاوه بر عدم مسدود كردن ديد، در برابر فرسايش و آلودگي ناشي از شرايط محيطي مقاوم هستند.

توری فرانسوی

پنجره upvc دو لنگه بازشو یا فرانسوی

هنگامی که یک درب یا پنجره دو لنگه بازشو کنار هم قرار می‌گیرند طوری که دستگیره‌ها هر دو کنار هم قرار می‌گیرند، پنجره یا درب دو لنگه بازشو یا فرانسوی می‌گویند. در صورت زیاد بودن عرض لنگه می‌توان از توری دو طرف بازشو (فرانسوی) استفاده کرد و روی این مدل نصب کرد.

مزایای توری دوطرفه بازشو

  1. نصب آسان
  2. استحکام بالا
  3. طول عمر بالا
  4. رنگبندی متنوع
  5. جلوگیری از ورود حشرات
  6. جمع شدن در فصل سرما
  7. قابلیت نصب در هر جهت
  8. جلوگیری از ورود گرد و غبار
  9. مناسب هر شرایط آب و هوایی
  10. قابل شستشو و عدم زنگ زدگی
  11. قابلیت نصب بر روی انواع پنجره‌های آلومینیومی ( پنجره آلومینیوم ترمال بریک) و upvc

انواع توری پلیسه فرانسوی

  • توری تک فریم
  • توری دبل فریم

توری فرانسوی دوطرفه

توری پلیسه فرانسوی تک فریم

توری پلیسه تک فریم نسل جدید توری‌های قدیمی می باشد این توری‌ها از فریم آلومینیوم ساخته شده است و جنس خود توری از جنس پارچه می‌باشد. توری تک فریم قابلیت جمع شونده به یک طرف را دارد به عبارت دیگر این توری‌ها به واسطه ریل‌هایی که در پایین و بالای آنها قرار گرفته می‌تواند در یک طرف جمع شود.

توری فرانسوی دبل فریم

در این توری به واسطه تکنولوژی ساخت، به آسانی و بدون بازکردن پیچی از جای خود در می‌آید. در این مدل می‌توان جهت شستشو به راحتی توری را از قاب خارج کرده و آن را تمیز کنید.

قیمت توری دوطرفه بازشو

توری پلیسه از قاب آلومینیومی، ستون بازشونده آلومینیومی، الیاف توری از جنس پلی استر یا فایبر گلاس، قطعات اتصال پلاستیکی تشکیل شده است و به همین دلیل قیمت توری پلیسه به صورت مترمربع محاسبه می‌شود. جهت استعلام قیمت مترمربع توری پلیسه کافیست عرض و ارتفاع لنگه بازشوی موردنظر را در هم ضرب کنید که حاصل آن اندازه مترمربع توری است.

رنگ و نوع فریم توری پلیسه عوامل مؤثر بر قیمت آن هستند. اگر درب و پنجره upvc یا آلومینیومی باشند، رنگ فریم توری می‌تواند با رنگ آن‌ها هماهنگ شود. این کار باعث می‌شود که قیمت توری بالاتر برود. همچنین مدل توری نیز تأثیر دارد. توری پلیسه ساده فقط از یک طرف باز می‌شود. اما توری پلیسه دوطرفه آزاد و توری دبل فریم، که قابلیت باز شدن از دو طرف و برداشتن توری برای شستشو را دارند، گزینه‌های گران‌تری هستند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top