skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز استفاده از پنجره دو جداره (Double glazed window) طرفداران فراوانی پیدا کرده است، کارخانه ها و شرکت های بسیاری پنجره دوجداره را عرضه می کنند و این سوال برای برخی پیش می آید که پنجره دوجداره شرکتی چیست و چه تفاوتی با نوع کارخانه ای دارد.

در ادامه بیشتر به پنجره دوجداره شرکتی خواهیم پرداخت اما نخست بهتر است به فرایند تولید و توزیع نگاهی کلی بیندازیم.

پنجره دوجداره از چه تشکیل شده است؟

دانستن اینکه متریال پنجره دوجداره چیست، ما را به اهمیت پنجره دوجداره شرکتی آگاه خواهد کرد. پنجره دوجداره جدای از شیشه وسط خالی تهی اش، دارای یک چارچوب است که عموما از پی وی سی یا آلومینیوم ساخته می شود.

یو پی وی سی، ماده شبه پلاستیک و غیرقابل اشتعال است که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و ضد پوسیدگی است. عمر آن نیز بین 10-15 سال بوده و حتی به 20 سال هم می رسد.

آلومینیوم نیز برای بسیاری آشناست؛ عنصری ضد زنگ و سبک که البته عمر مفید و استحکامش بالاتر از uPVC است.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره ارزان

نقش مهم یراق آلات

یراق آلات علاوه در هر دو پنجره دوجداره شرکتی و غیرشرکتی نقش تعیین کننده برای قیمت تمام شده دارد و عاملی تعیین کننده در کیفیت و رضایت مشتری است.

توجه داشته باشید که برای یراق آلات، وجود گارانتی بسیار ضروری است؛ این مورد گارانتی را به خاطر داشته باشید زیرا در ادامه چندباری به آن باز خواهیم گشت.

Stylish double glazing e1675241594592

جنس شیشه پنجره دوجداره

وقتی پنجره دوجداره تهیه می کنید، قاعدتا انتظار دارید که این پنجره ها دست کم برای یک دهه هزینه روی دست شما نگذارند و آن طور که در موردش تبلیغ می شود عمل کنند یعنی جلوی آلودگی صوتی و هدررفت انرژی را بگیرند.

بسیار خب، این مورد ضمانت معتبری را می طلبد؛ اول اینکه پنجره دوجداره شرکتی معتبر باید این گارانتی را به شما بدهد که این شیشه تا 5 سالی دچار بخار زدگی نمی شود و اگر کمتر از پنج سال دچار مشکل شد نسبت به تعویض و رفع آن اقدام کند.

ضرورت رعایت استاندارد ملی در و پنجره

پنجره دوجداره شرکتی باید استاندارد ملی در و پنجره را پاس کرده باشد. مبحثی که برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه بالا با عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود.

هدف اصلی ایجاد چنین استانداری یکسان‌سازی و تعیین ویژگی های پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا است که در تولیدات درب و پنجره دوجداره از آنها استفاده میشود.

پنجره دوجداره شرکتی استاندارد

مهمترین نکته برای لزوم خرید پنجره دوجداره شرکتی استانداردهایی است که این شرکت ها برای نگهداری پروفیل در نظر گرفته اند.

به عنوان مثال شرکت‌های ویستابست و وینتک اگر چه خود سازنده درب و پنجره نیستند اما استانداردهای خاصی را برای ساخت محصول و شرایط نگهداری پروفیل های خود ارائه داده‌اند که تولیدکنندگان ملزم به رعایت آنها هستند.

کاربرد شماره سریال پروفیل پنجره

در مورد پروفیل‌های وین‌تک یا ویستا‌بست امکان پیگیری فروشنده پروفیل وجود دارد. زیرا این دو شرکت سریال‌نامبر و تاریخ تولید را بر روی پروفیل‌های خود درج می کنند. اگر این سریال‌نامبر را در اختیار شرکت های وین‌تک و ویستابست قرار دهید می‌توانند به شما بگویند که این شاخه پروفیل به چه کسی فروخته شده است.

بیشتر بدانید: استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره upvc

summer windows e1675241645263

اهمیت گارانتی در پنجره دوجداره شرکتی

اما به نکته گارانتی بازگردیم؛ همانطور که گفته شد پنجره دوجداره از اجزای مختلفی تشکیل شده است و این بسیار مهم است که این تجهیزات گارانتی شده باشد.

مهمترین حسن پنجره دوجداره شرکتی همین گارانتی داشتن است که سبب می شود مشتری به هنگام مواجهه با اشکال در هرکدام از اجزای پنجره بتواند از شرکت فروشنده درخواست بررسی و گارانتی بدهد.

سخن پایانی

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top