skip to Main Content
4/5 - (2 امتیاز)

پنجره های کشویی (Sliding Windows) در برندهای مختلف از جمله وین تک تولید می شوند و یکی محبوب ترین انتخاب ها برای نمای ساختمان به شمار می روند؛ قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک و کارایی آن هواره این پنجره را به یکی از گزینه های نخستین سازندگان ساختمان و مالکین آن بدل کرده است.

شاید فکر کنید تنها پروفیل است که بر قیمت پنجره دوجداره تأثیر می گذارد اما پارامترهایی همچون تعداد بازشوها، ضخامت پروفیل، یراق و نوع شیشه قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک را تعیین می کند. در ادامه بیشتر با این پارامترها آشنا خواهیم شد.

عوامل مؤثر بر قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک

برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره باید عوامل متفاوتی را در نظر گرفت که در زیر به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود:

  • ابعاد و اندازه پنجره: ابعاد و اندازه پنجره دوجداره از جمله عوامل مؤثر در تعیین قیمت نهایی است؛ پنجره‌های بزرگتر نیاز به مقادیر بیشتری از متریال و زمان نصب بیشتری دارند.
  • جنس و نوع شیشه: نوع شیشه‌ای که در پنجره دوجداره استفاده می‌شود نقش قابل توجهی در قیمت نهایی دارد. شیشه‌های ضد سرقت و سیکوریت می توانند قیمت نهایی را افزایش دهند.
  • جنس و نوع پروفیل و فریم: جنس و نوع پروفیل و فریم استفاده شده نیز نقش مهمی در استعلام قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک دارد. پروفیل‌های با کیفیت بالا و قدرت عایق‌بری بیشتر ممکن است قیمت نهایی را افزایش دهند.
  • تعداد و نوع بازشو‌ها: تعداد و نوع بازشو‌های موجود در پنجره نیز به قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال، پنجره های دو حالته کشویی، گران‌تر هستند.
  • هزینه نصب و راه‌اندازی: هزینه نصب و راه‌اندازی پنجره دوجداره نیز باید در محاسبه قیمت نهایی مد نظر قرار گیرد. نصب پنجره‌های بزرگتر یا پیچیده ممکن است هزینه کار را افزایش دهد.
  • نوسانات اقتصادی و بالا رفتن نرخ ارز: تغییرات نرخ ارز و تأثیر آن بر قیمت مواد اولیه و ابزارآلات مصرفی نیز می‌تواند قیمت پنجره دوجداره را تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بدانید: قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا

عوامل مؤثر بر قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک

اندازه و قیمت پنجره دوجداره کشویی

وقتی که پای اندازه به میان بیاید فرقی نمی کند که به دنبال قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک باشید یا برندی دیگر همچون پنجره دوجداره هافمن.

اندازه های بزرگتر پنجره ریلی سبب صرف پروفیل بیشتر می شود، ضمن اینکه به موازات افزایش سازه پروفیل یو پی وی سی، باید گالوانیزه بیشتری در آن به کار برود که همین موضوع نیز قیمت تمام شده پنجره را بالاتر می برد.

قیمت پنجره دوجداره کشویی تک ریل و جفت ریل

در برخی از پنجره های کشویی هر دو پنجره قابلیت حرکت دارند. این پنجره ها در اصل جفت ریل هستند. همین ویژگی نیز بر قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک تاثیرگذار است.

تمام این پنجره ها قابلیت نصب شیشه دوجداره و حتی سه جداره را خواهند داشت.

قیمت پنجره دوجداره کشویی تک ریل و جفت ریل

جنس پروفیل پنجره دوجداره کشویی

دیگر پارامتری که بر قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک می گذارد، همین قید برند آن است؛ پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات وینتک WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در ایران و همچنین کارخانجات خارج از کشور است.

تمامی این محصولات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، به‌صورت مرتب زیر کنترل و نظارت بوده و از استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره برخوردار هستند.

جنس شیشه مورد استفاده و قیمت پنجره دوجداره کشویی

علاوه بر پروفیل و ابعاد پنجره، نوع و ابعاد شیشه، تعداد جداره های آن، نحوه تولید شیشه و همچنین رنگ آن بر قیمت تمام شده انواع پنجره دوجداره اثر می گذارد.

انواع مختلفی از شیشه چون شیشه لیمنیت، ساده و سکوریت وجود دارد که در ساخت پنجره دوجداره کشویی ریلی با پروفیل وین تک مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک را دستخوش تغییر می کنند.

قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک چند است؟

آیا پنجره دوجداره کشویی گران است؟

قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک به نسبت پنجره های لولایی بالاتر است، این به نوع یراق آلات پنجره باز می گردد. از سویی دیگر قطر پنجره های کشویی از ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر متغیر است اما قطر پنجره های لولایی ۴٫۵ سانت است، در نتیجه پنجره کشویی پروفیل بیشتری مصرف می کند و این مورد نیز سبب افزایش قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک می شود.

بیشتر بدانید: تعویض لولای پنجره دوجداره

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت پنجره دوجداره ریلی وین تک پرداخته شد؛ پروفیل وین تک یکی از با کیفیت ترین پروفیل ها به شمار می رود، این پروفیل البته در ضخامت های متفاوت تولید می شود ولی علاوه بر این عامل اندازه پنجره، یراق آلات و همچنین جنس و اندازه شیشه دوجداره نیز تعیین کننده قیمت خواهد بود.

شما می توانید برای استعلام قیمت انواع درب و پنجره دوجداره و آگاهی بیشتر در مورد آن ها به وبسایت یو پی وی سی پلاس مراجعه کرده و با شماره های موجود در آن تماس بگیرید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top