skip to Main Content
5/5 - (4 امتیاز)

از پنجره دوجداره ویلایی بیشتر در خانه باغ ها و  ساختمان های ویلایی  استفاده می کنند.

پنجره دوجداره ویلایی را در شکل های مختلفی می سازند.

تنوع در مدل و ظاهر زیبا موجب شده که افراد زیادی از پنجره دوجداره برای نصب در منازل ویلایی خود بهره ببرند.

نوع و سبک پنجره متناسب با برخی از موارد تعیین می شود که عبارت اند از راحتی در مصرف، دوام بالا در منزل، ایجاد آسایش زندگی، کمک در مصرف درست انرژی حرارتی و غیره.

برای استفاده از پنجره عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که مهمترین آنها نوع پنجره به کار رفته جهت زیباسازی نمای منزل است. نکته دیگری که باید آن را در نظر گرفت این است که پنجره ها باید بین 30 تا 60 درصد از هدر رفتن گرما جلوگیری کنند.

بنابراین سعی کنید پنجره مورد نظر خود را با دقت خریداری کنید. در حال حاضر منازل ویلایی، بیشتر در  شهرستان ها و حومه شهر ها ساخته شده اند، همچنین در شمال کشور بیشتر منازل به صورت ویلایی ساخته شدند.

پنجره دوجداره ویلایی

قیمت پنجره ویلایی upvc

قیمت پنجره دوجداره ویلایی با توجه به مشخصات متفاوت است.

فقط در زمان ثبت درخواست پیش فاکتور پنجره upvc می توانید قیمت سفارش را مشاهد کنید. زیرا این قیمت ها بنابر اندازه پنجره، کیفیت پروفیل، نوع پنجره، برند آن و نوع یراقی که در ساخت شدن آن به کار رفته بسیار متفاوت هستند.

اگر می خواهید لیست مربوط به قیمت پنجره هایی که در منازل ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند را به دست آورید باید به شماره های درج شده در سایت مراجعه کنید تا مشاوران ما اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند.

بیشتر بدانید : کاربرد بازشو کشویی در پنجره دوجداره

ابعاد پنجره دوجداره ویلایی

پنجره های قدیمی تک جداره ساخته می شدند و اتلاف انرژی بیشتر داشتند  به همین علت در سایز کوچکتر ساخته میشدند که این اتلاف انرژی به حداقل برسد.

ولی امروزه پنجره های بزرگ به کار رفته در منازل ویلایی را بر خلاف پنجره های قدیمی از شیشه دوجداره و پروفیل های یو پی وی سی  می سارند.

در میان جداره شیشه ها فضای خالی وجود دارد، که این فضا به وسیله یک گاز مجاز که معمولا گاز آرگون است، مطابق استاندارد های موجود پر می گردد.

در حال حاضر شرکت های بسیاری مانند ویستابست، وین تک و پروفیل های پنجره دوجداره ویلایی در مدل های متنوعی تولید کرده اند.

پنجره های دوجداره مناسب ترین گزینه برای نصب در خانه های ویلایی می باشند.

پنجره های دوجداره یکی از پنجره های پرکاربردی هستند که در فصول سرد سال موجب گرم نگه داشتن منزل می شوند.

همچنین از اتلاف انرژی حرارتی نیز جلوگیری می کنند. با در نظر گرفتن اندازه و ویژگی هایی که این پنجره دارد می تواند در فصول گرم مانع خروج هوای خنک کولر از فضای درونی منزل شود.

از پنجره های دوجداره بزرگ به غیر از منازل ویلایی در سایر ساختمان ها مانند بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، سازمان ها و اداره ها می توانید استفاده کنید.

بیشتر بدانید : مراحل مهم قبل از ساخت در و پنجره دوجداره

پنجره دوجداره ویلا

پنجره دوجداره ویلایی کشویی

پنجره کشویی یک نوع از انواع مختلف پنجره های دوجداره می باشد. در گذشته مشابه این پنجره وجود داشت. نام آن مدل، پنجره تک جداره کشویی بود. ولی در حال حاضر کمپانی های سازنده از پنجره دوجداره در ساخت مدل کشویی جدید استفاده می کنند. این مدل در ابعاد بزرگ یا کوچک قابل تولید می باشد. در برخی موارد از این مدل می توان به عنوان درب کشویی نیز استفاده کرد. بیشتر در منازل یا اداره ها از این مدل پنجره استفاده می شود زیرا علاوه بر زیبایی آن، از فضای موجود می توان به شکل درست بهره برد.

در سایر قسمت های خانه مانند حمام، سرویس بهداشتی یا درب بالکن می توان از این مدل استفاده کرد.

 

بیشتر بدانید : پنجره دوجداره کشویی

نمای پنجره ویلایی

در حال حاضر  نمای پنجره آن چیزی است که در زیبایی خانه ویلایی اثر می گذارد. شما می توانید بر اساس رنگ ساختمان خود، پروفیل پنجره مورد نظرتان را سفارش بدهید. قاب اصلی پنجره که از جنس چوب، آلومینیوم یا UPVC است، پروفیل نام دارد. پروفیل ها با تنوع بالایی تولید می شوند. پرکاربرد ترین پروفیل موجود به صورت لمینت می باشد. شیشه نیز مانند پروفیل همین تنوع رنگی را دارد.

پنجره دوجداره ویلایی

مدل پنجره دوجداره منازل ویلایی

پنجره دوجداره ویلایی ، مدل های بسیار متنوعی دارند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید. این مدل ها عبارت اند از کشویی، ثابت، آکاردئونی، فولکس واگنی و لولا دار.

در هنگام انتخاب پنجره به موضوع یراق آلات توجه کنید زیرا پنجره بزرگی که در خانه های ویلایی قرار گرفته است، فشار زیادی به یراق وارد می کند و اگر جنس یراق خوب نباشد پنجره آسیب می بیند.

پنجره های تمام قد ویلایی مثل یک پوستر بزرگ عمل می کنند .لذت نشستن و نوشیدن قهوه در کنار این پنجره وصف ناشدنی است.

در تولید پنجره ها از شیشه های شفاف یا مات شده، استفاده می شود. توجه کنید نکته مهمی که باید به آن دقت کرد، رنگ قاب پنجره می باشد.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت  پنجره بهره‌مند است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top