skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

قیمت درب توری کشویی که با عنوان آکاردئونی و پلیسه نیز شناخته می شود، بسته به عواملی همچون ابعاد، رنگ و جنس متفاوت خواهد بود ضمن آنکه نوسانات بازار نیز بر تعیین قیمت آن مؤثر است. در ادامه مروری بر این عوامل تعیین کنندۀ قیمت توری کشویی خواهیم داشت.

نقش ابعاد در قیمت درب توری کشویی

یکی از تأثیرگذارترین عوامل بر قیمت درب توری کشویی، ابعاد درب و پنجره است. به عبارتی دیگر پس از برآورد ابعاد، قیمت توری پلیسه حساب می شود.

بنابراین بهتر است که برای راحت تر شدن کار محاسبۀ قیمت درب توری کشویی، پیش از سفارش دادن آن، ابعاد درب و پنجره مورد را نظر را اندازه گیری کرده و به هنگام سفارش اعلام کنید.

بیشتر بدانید: روش نظافت و تمیز کردن توری پنجره دوجداره

نقش ابعاد در قیمت درب توری کشویی

قیمت درب توری کشویی؛ نوع و جنس پنجره

پارامتر مؤثر دیگری که قیمت درب توری کشویی را تعیین می کند نوع و جنس پنجره است. این امر از آن نظر اهمیت دارد که بر راحتی نصب توری اثرگذار خواهد بود و در مواردی نیز دشواری هایی برای نصب به همراه دارد که طبیعتاً قیمت را بالاتر میبرد.

بنابراین برای سهولت کار بهتر است که تصویر پنجرۀ خود را برای سفارش گیرنده ارسال کنید تا ضمن صرفه جویی در وقت، قیمت دقیق تری نیز برای شما برآورد شود.

رنگ و قیمت درب توری کشویی

رنگ همواره عاملی تأثیرگذار بر قیمت در صنعت درب و پنجره است؛ حتی در ساخت درب و پنجرۀ آلومینیومی و upvc نیز این عامل رنگ است که تأثیری ویژه بر قیمت می گذارد.

در مورد قیمت درب توری کشویی نیز هرچه رنگ درخواستی شما خاص تر باشد، طبیعتاً قیمت توری سفارش داده شده نیز بالاتر خواهد رفت.

قیمت درب توری کشویی؛ هزینه نصب

در کنار قیمت درب توری کشویی، هزینه نصب آن نیز باید مدنظر قرار بگیرد. هزینۀ نصب توری معمولاً به تجربۀ نصاب بستگی دارد.

همینجا باید این نکته را یادآور شد که اگر این طوری ها از سوی نصابی کاربلد نصب نشوند، به احتمال بسیار بالا در طول مدت زمان بهره برداری و پس از چندین بار باز و بسته شدن دچار پارگی خواهند شد.

قیمت درب توری کشویی؛ نوع و جنس پنجره

چه نوع مدل هایی از توری را می توان نصب کرد؟

به طور کلی توری‌ فلزی در سه مدل توری لولایی، توری کشویی و توری ثابت عرضه می ‌شوند. قاب این توری‌ ها از آلومینیوم است. قیمت توری فلزی پنجره یا قیمت درب توری آلومینیومی به صورت متری محاسبه می شود.

این نکته را نیز باید گفت که توری ها به صورت عمودی نیز نصب می شوند که در این حال تمامی قسمت های پنجره را می پوشانند.

البته برای حفظ ظاهر و زیبایی دکوراسیون خانه می‌توان از نوع داخلی این توری ها نیز استفاده کرد که معمولاً این نوع به اندازه گیری دقیق نیاز دارد.

قیمت درب توری کشویی با جنس upvc

در محاسبۀ قیمت درب توری کشویی از نوع upvc این نکته را در نظر بگیرید که هزینه ساخت توری درب و پنجره یو پی وی سی با فریم و قاب محاسبه می‌شود.

همچنین از آنجایی‌که تنوع ساخت توری پنجره یو پی وی سی زیاد است، هزینه آن بعد از دریافت اطلاعات جزئی از کار اعلام می‌ شود.

آیا تعداد در محاسبۀ قیمت درب توری کشویی مؤثر است؟

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت درب توری کشویی، تعداد آن است. معمولاً زمانی که ساختمان به صورت مجتمع بوده و پای نصب تعداد زیاد درب و پنجره توری در میان باشد، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نصب توری درب و پنجره نیز تخفیف هایی منظور می ‌کنند.

قیمت درب توری کشویی؛ هزینه نصب

جنس توری کشویی چیست؟

حالا که در مورد قیمت درب توری کشویی صحبت شد، بد نیست به جنس آن نیز اشاره کنیم؛ توری کشویی که از آن به عنوان پلیسه و آکاردئونی هم یاد می شود، از جنس پلی استرین ساخته شده و فریم آن هم از جنس آلومینیوم است.

این از توری‌ها همانند توری‌ ها تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد و در نتیجه طول عمر بالایی دارند. توری‌های پلیسه همچنین از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد.

بیشتر بدانید: علت زرد شدن پنجره upvc و از بین بردن آن

 

لیست قیمت توری پنجره

توری پلیسه دبل فریم آهنربایی (قاب سفید) 11000000
توری پلیسه دبل فریم آهنربایی (قاب قهوه ای) 11000000
توری پلیسه دبل فریم آهنربایی (قاب مشکی) 11000000
توری پلیسه تک فریم (قاب سفید) 7500000
توری پلیسه تک فریم (قاب قهوه ای) 7500000
توری پلیسه تک فریم (قاب مشکی) 7500000

معمولاً تولیدکنندگان منصف بر اساس تعرفه‌های مصوب قیمت‌های را برآورد کرده و به مشتری اعلام می نمایند.

نکتۀ پایانی

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست از تولیدات یو پی وی سی پلاس هستند.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

شما می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در وبسایت از قیمت درب توری کشویی در گروه تولیدی یو پی وی سی پلاس مطلع شوید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top